vierailija
Sä olet vain kateellinen H:n ja B:n suhteesta.Näissä on se ero, että B & H shippari ei oikeasti ole yhtään kiinnostunut aiheestaan, vaan pääasia on ainoastaan muiden kiusaaminen.
Sä olet vain kateellinen H:n ja B:n suhteesta.Näissä on se ero, että B & H shippari ei oikeasti ole yhtään kiinnostunut aiheestaan, vaan pääasia on ainoastaan muiden kiusaaminen.
Tässä puhuttiin H pakotuksesta kylläkin.K & B shippareille on yritetty vääntää täällä rautalangasta, mutta vissiin heidän aivojen sisällä ei liiku mitään, koska he eivät halua noudattaa ketjun sääntöjä, eivätkä usko muita. Minä minä asenne paistaa kaikkialle ja on pilannut ketjun.
Näissä ero on se, että B ja K shippari ei pikeasti ole yhtään kiinnostunut aiheestaan, vaan pääasia on ainoastaan muiden kiusaaminen.Näissä on se ero, että B & H shippari ei oikeasti ole yhtään kiinnostunut aiheestaan, vaan pääasia on ainoastaan muiden kiusaaminen.
Tämähän se olisi.Näissä on se ero, että B & H shippari ei oikeasti ole yhtään kiinnostunut aiheestaan, vaan pääasia on ainoastaan muiden kiusaaminen.
Ainoa pakotus täällä on K ja B tosishippaus. Sille on perustettu useita ketjua, joihin voit mennä, jos et kestä Bojanin ja Härtsän suhdetta.Tässä puhuttiin H pakotuksesta kylläkin.
Tässä puhuttiin K pakotuksesta kylläkin.Tässä puhuttiin H pakotuksesta kylläkin.
Näinhän se on.Näissä ero on se, että B ja K shippari ei pikeasti ole yhtään kiinnostunut aiheestaan, vaan pääasia on ainoastaan muiden kiusaaminen.
B & K tosishipparit ovat kiusanneet ja terrorisoineet täällä muita vaikka kuinka pitkään.Näissä on se ero, että B & H shippari ei oikeasti ole yhtään kiinnostunut aiheestaan, vaan pääasia on ainoastaan muiden kiusaaminen.
Joo hyi yäk, ihan luonnotonta. Jotain ihmeen perverssejä noi tosishippaajat.Mua oksettaa ajatus K:sta ja B:stä yhdessä, sori. Siinä on jotain niin limaista...
Pikemminkin juustonhajuista.Mua oksettaa ajatus K:sta ja B:stä yhdessä, sori. Siinä on jotain niin limaista...
Tämä ketju on perustettu sitä varten, että täällä voi shipata erilaisia pareja. K ja B pakotus ei taas kuulu tänne.Nytkin tuntuu että väännetään tahallaan väärin. Mä alotin keskustelun vain puhuakseni Häärijän ja Bojanin yhteen pakottamisesta.
Koska hän haluaa että ihmiset tietää sen.Miksi B painotti olevansa vain kollega K:n kanssa? En ymmärrä.
No koska he ovat vain ystäviä ja kollegoita, mut ei taida mennä tosishipparin kaaliin sekään.Miksi B painotti olevansa vain kollega K:n kanssa? En ymmärrä.
Ehkä saanut lisää kirjeitä sekopäisiltä tosishipparimammoilta.Miksi B painotti olevansa vain kollega K:n kanssa? En ymmärrä.
Luin nyt tätä ketjua läpi On parempi meininki. Rauhallista tosin että tule vaan juttelemaan.Joo muakin harmittaa että kaikki meni tähän. K & H on ihan sairaan ärsyttävää luettavaa vaikka en shippaa missään leirissä enää. Onko se toinen komposti sen parempi vai onko sama meinkin siellä?
Ei voi paljastaa salasuhdetta, siksi.Miksi B painotti olevansa vain kollega K:n kanssa? En ymmärrä.
Ei vaan tuo oli se syy kun sanoi Sadiesta kollega.Ei voi paljastaa salasuhdetta, siksi.
Miksei olisi voinut painottaa? Ihan normaalia.Miksi B painotti olevansa vain kollega K:n kanssa? En ymmärrä.
Tarkoitin siis sitä kompostin Discordia.Luin nyt tätä ketjua läpi On parempi meininki. Rauhallista tosin että tule vaan juttelemaan.