K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo muakin harmittaa että kaikki meni tähän. K & H on ihan sairaan ärsyttävää luettavaa vaikka en shippaa missään leirissä enää. Onko se toinen komposti sen parempi vai onko sama meinkin siellä?
Alan olla jo samaa mieltä. Asiasta sanominen ei ole auttanut mitään niin kuin ei yleensäkään. En siis itse ole sanonut. Ei kai se auta kuin odottaa että jotain kiinnostavampaa ilmaantuu.

vierailija
Täysin ulkopuoliselle tuo H&B homma näyttää pelkästään kiusaamismielessä tehdyltä parodialta. Kaikki samat argumentit kuin K&B shippauksessa. Olen pahoillani jos näin ei ole, mutta siltä se näyttää ettei niissä viesteissä ole mitään aitoa iloa kuin yrittää tyyliin ärsyttää K&B shippareita kiusaksi? Ja kyllä, olen sitä mieltä ettei K&B shippauskaan edelleenkään kuulu tänne.

vierailija
Näissä on se ero, että B & H shippari ei oikeasti ole yhtään kiinnostunut aiheestaan, vaan pääasia on ainoastaan muiden kiusaaminen.
Mä shippaan oikeasti Härtsää ja Boitsua. Sitä en tiedä, mitkä tarkoitusperät muilla H & B kirjoittelijoilla on. Ainakin yksi toinen on mun lisäksi ilmaissut komposti 2:ssa, et H ja B kiinnostaa aidosti. Totuus on kuitenkin se, et K & B shippaajat ajoivat täältä melkein kaikki pois. Ensin toiseen kompostiin ja sieltä discordiin, vaikka oikeasti sen olisi kuulunut mennä niin, et näiden K & B jutuilla toisia kiusaavien olisi kuulunut perustaa oma ketju, mut olivat niin itsekkäitä, et halusivat pilata tämän ketjun.

vierailija
Täysin ulkopuoliselle tuo H&B homma näyttää pelkästään kiusaamismielessä tehdyltä parodialta. Kaikki samat argumentit kuin K&B shippauksessa. Olen pahoillani jos näin ei ole, mutta siltä se näyttää ettei niissä viesteissä ole mitään aitoa iloa kuin yrittää tyyliin ärsyttää K&B shippareita kiusaksi? Ja kyllä, olen sitä mieltä ettei K&B shippauskaan edelleenkään kuulu tänne.
Eikö näille K&B shippareille riitä muut tähän tarkoitukseen perustetut ketjut? Miksi piti tämäkin ketju pilata kyseisellä shipillä?

vierailija
Alan olla jo samaa mieltä. Asiasta sanominen ei ole auttanut mitään niin kuin ei yleensäkään. En siis itse ole sanonut. Ei kai se auta kuin odottaa että jotain kiinnostavampaa ilmaantuu.
K & B shippareille on yritetty vääntää täällä rautalangasta, mutta vissiin heidän aivojen sisällä ei liiku mitään, koska he eivät halua noudattaa ketjun sääntöjä, eivätkä usko muita. Minä minä asenne paistaa kaikkialle ja on pilannut ketjun.

Yhteistyössä