vierailija
Mä luen 1000000 kertaa mielummin H ja B paritusta kuin K ja B shippiä. Se vasta peestä onkin.Kukaan muukaan ei jaksaisi tota, haloo nyt.
Mä luen 1000000 kertaa mielummin H ja B paritusta kuin K ja B shippiä. Se vasta peestä onkin.Kukaan muukaan ei jaksaisi tota, haloo nyt.
H jutut pilasi tän ketjun.Mä luen 1000000 kertaa mielummin H ja B paritusta kuin K ja B shippiä. Se vasta peestä onkin.
Sinä pilasit, se on ikävä fakta.H jutut pilasi tän ketjun.
Sinä sen pilasit. Nauti nyt seurauksista.H jutut pilasi tän ketjun.
Härtsä kyntää B:tä kuin aura peltoa.
Alan olla jo samaa mieltä. Asiasta sanominen ei ole auttanut mitään niin kuin ei yleensäkään. En siis itse ole sanonut. Ei kai se auta kuin odottaa että jotain kiinnostavampaa ilmaantuu.Joo muakin harmittaa että kaikki meni tähän. K & H on ihan sairaan ärsyttävää luettavaa vaikka en shippaa missään leirissä enää. Onko se toinen komposti sen parempi vai onko sama meinkin siellä?
Ihmetyttää, miten joku on niin ilkeä, että jatkaa tuota naurettavaa B & K tosishippausta. Ei hänellä voi kovin hyvin olla asiat.Ihmetyttää, miten joku on niin ilkeä, että jatkaa tuota naurettavaa B & H juttua. Ei hänellä voi kovin hyvin olla asiat.
Ihmetyttää, miten joku on niin ilkeä, että jatkaa tuota naurettavaa B & K tosishippausta. Ei hänellä voi kovin hyvin olla asiat.
Täällä ilkeää ja naurettavaa on ainoastaan K & B shippaus. Ei voi olla kovin hyvin tällä shipparilla asiat.Ihmetyttää, miten joku on niin ilkeä, että jatkaa tuota naurettavaa B & H juttua. Ei hänellä voi kovin hyvin olla asiat.
Näinhän se on.Ihmetyttää, miten joku on niin ilkeä, että jatkaa tuota naurettavaa B & H juttua. Ei hänellä voi kovin hyvin olla asiat.
Ihmetyttää, miten joku on niin ilkeä, että jatkaa tuota naurettavaa B & K tosishippausta. Ei hänellä voi kovin hyvin olla asiat.
Tarkoitat varmaan et K ja B shipparilla ei voi olla hyvin asiat. Nimittäin niinhän se on.Näinhän se on.
Täällä ilkeää ja naurettavaa on ainoastaan K & B shippaus. Ei voi olla kovin hyvin tällä shipparilla asiat.
Uuuh. Paksua ja jämäkkä kyntöä. Täyttää hennon Bojanin
B ja H paljastavat suhteensa.Alan olla jo samaa mieltä. Asiasta sanominen ei ole auttanut mitään niin kuin ei yleensäkään. En siis itse ole sanonut. Ei kai se auta kuin odottaa että jotain kiinnostavampaa ilmaantuu.
🥱B ja H paljastavat suhteensa.
Näissä on se ero, että B & H shippari ei oikeasti ole yhtään kiinnostunut aiheestaan, vaan pääasia on ainoastaan muiden kiusaaminen.Tarkoitat varmaan et K ja B shipparilla ei voi olla hyvin asiat. Nimittäin niinhän se on.
Mä shippaan oikeasti Härtsää ja Boitsua. Sitä en tiedä, mitkä tarkoitusperät muilla H & B kirjoittelijoilla on. Ainakin yksi toinen on mun lisäksi ilmaissut komposti 2:ssa, et H ja B kiinnostaa aidosti. Totuus on kuitenkin se, et K & B shippaajat ajoivat täältä melkein kaikki pois. Ensin toiseen kompostiin ja sieltä discordiin, vaikka oikeasti sen olisi kuulunut mennä niin, et näiden K & B jutuilla toisia kiusaavien olisi kuulunut perustaa oma ketju, mut olivat niin itsekkäitä, et halusivat pilata tämän ketjun.Näissä on se ero, että B & H shippari ei oikeasti ole yhtään kiinnostunut aiheestaan, vaan pääasia on ainoastaan muiden kiusaaminen.
Olet väärässä. H ja B shippaus kuuluu tänne ja moni tykkää tästä parista.Näissä on se ero, että B & H shippari ei oikeasti ole yhtään kiinnostunut aiheestaan, vaan pääasia on ainoastaan muiden kiusaaminen.
Eikö näille K&B shippareille riitä muut tähän tarkoitukseen perustetut ketjut? Miksi piti tämäkin ketju pilata kyseisellä shipillä?Täysin ulkopuoliselle tuo H&B homma näyttää pelkästään kiusaamismielessä tehdyltä parodialta. Kaikki samat argumentit kuin K&B shippauksessa. Olen pahoillani jos näin ei ole, mutta siltä se näyttää ettei niissä viesteissä ole mitään aitoa iloa kuin yrittää tyyliin ärsyttää K&B shippareita kiusaksi? Ja kyllä, olen sitä mieltä ettei K&B shippauskaan edelleenkään kuulu tänne.
K & B shippareille on yritetty vääntää täällä rautalangasta, mutta vissiin heidän aivojen sisällä ei liiku mitään, koska he eivät halua noudattaa ketjun sääntöjä, eivätkä usko muita. Minä minä asenne paistaa kaikkialle ja on pilannut ketjun.Alan olla jo samaa mieltä. Asiasta sanominen ei ole auttanut mitään niin kuin ei yleensäkään. En siis itse ole sanonut. Ei kai se auta kuin odottaa että jotain kiinnostavampaa ilmaantuu.