vierailija
Alkaa vähän vaikuttaa että niillä on oikeesti kevään suunnitelmat edelleen pahasti auki. Jos Suomenkaan osalta mitään tietoa.
Bojan on aika niheen ja neuroottisen oloinen tyyppi, silloin kun ei ole ON esiintymis/faneille lepertely tilassa.Uuh, käskevää Bojania. LadySlo, mitähän hän mahtaa tässä sanoa?
Mietin, mistä toi edes on, mutta Janin stoorissa oli, että Radio Belgrad. Onkohan ennen sitä keikkaa, sen ss:sta?Watch this story by Mark Pirc on Instagram before it disappears.
11K Followers, 1,575 Following, 1,242 Postswww.instagram.com
Mun mielestä just ihana. Miehessä saa ja pitääkin olla särmää.Bojan on aika niheen ja neuroottisen oloinen tyyppi, silloin kun ei ole ON esiintymis/faneille lepertely tilassa.
🥱Bojan on aika niheen ja neuroottisen oloinen tyyppi, silloin kun ei ole ON esiintymis/faneille lepertely tilassa.
Tuollaisia nuo väsyttävät perfektionistit ovat.Bojan on aika niheen ja neuroottisen oloinen tyyppi, silloin kun ei ole ON esiintymis/faneille lepertely tilassa.
Mä oon ihan samaa mieltä, ollut jo pidemmän aikaa. Jos ei nyt oo vielä suunnitelmia kasassa, niin ihan turha kuvitella mitään kiertuetta keväälle. Jos hyvin käy, niin joitain yksittäisiä keikkoja, mutta kiertuetta tosta ei kyllä saa enää mitenkään. Tässä fandomissa vaan kerta kaikkiaan kieltäydytään uskomasta tätä. Kuinka kauan täällä jaksetaan uskoa, että "ne ei vaan voi kertoa"? Pakkohan niiden olisi jo kertoa, kun sille lipunmyynnillekin pitäis jättää aikaa.Alkaa vähän vaikuttaa että niillä on oikeesti kevään suunnitelmat edelleen pahasti auki. Jos Suomenkaan osalta mitään tietoa.
Ei se Euroopan valloittaminen ole niin yksinkertaista. Heidän aikomus on selkeesti keikkailla enemmän Balkanin maissa ja ns valloittaa ne, kun Sloveniassa ollaan ns jo huipulla. Kyllä ne muuallakin keikkaillee, mutta Balkan ja varmaan etenkin Serbia on nyt vaan sellanen, jossa haluavat varmaan jatkossakin keikkaillaTonne Serbiaanko ne nyt vaan taputtaa itseään ja unohtaa muut?
Ihan hiton kuuma on!Mun mielestä just ihana. Miehessä saa ja pitääkin olla särmää.
Niinpä. Ei mene, ei. Mutta uskon, että siihen on syynsä.Mutta edelleen ihmettelen, että K ei mene näköjään koskaan Sloveniaan, vaikka tästä sopivat puolitoista vuotta sitten. Mikä siinä maassa oikein kiikastaa, kun ei onnistu.
KuumiaTuollaisia nuo väsyttävät perfektionistit ovat.
Kiukuttelevissa päsmäreissä ei ole kyllä mitään kuumaa. Kysykää vaikka miehiltänne.Ihan hiton kuuma on!
On täysin eri asia olla kiukutteleva päsmäri, kuin tietää mitä tahtoo ja olla jämäkkä sen suhteen. Bojan oli tuota jälkimmäistä. IhanaKiukuttelevissa päsmäreissä ei ole kyllä mitään kuumaa. Kysykää vaikka miehiltänne.
Näin sä varmasti perustelet omat päsmäröivät kiukuttelusi miehellesikin.On täysin eri asia olla kiukutteleva päsmäri, kuin tietää mitä tahtoo ja olla jämäkkä sen suhteen. Bojan oli tuota jälkimmäistä. Ihana
Mieheni saattaa kyllä olla joskus kiukutteleva päsmäri, mutta onneksi vain hyvin harvoin. Olisi kuitenkin kamalaa jos hän olisi negatiivinen nillittäjä, joita täällä palstalla usein tulee vastaan.Kiukuttelevissa päsmäreissä ei ole kyllä mitään kuumaa. Kysykää vaikka miehiltänne.
En mä nyt oikein näe että kukaan kieltäytyy mitään uskomasta. Kevättä on vaikka kuinka pitkälle, ei niitten tarvitse heti maaliskuun alussa keikkailla.Mä oon ihan samaa mieltä, ollut jo pidemmän aikaa. Jos ei nyt oo vielä suunnitelmia kasassa, niin ihan turha kuvitella mitään kiertuetta keväälle. Jos hyvin käy, niin joitain yksittäisiä keikkoja, mutta kiertuetta tosta ei kyllä saa enää mitenkään. Tässä fandomissa vaan kerta kaikkiaan kieltäydytään uskomasta tätä. Kuinka kauan täällä jaksetaan uskoa, että "ne ei vaan voi kertoa"? Pakkohan niiden olisi jo kertoa, kun sille lipunmyynnillekin pitäis jättää aikaa.
Tää on vaan tämä vaihe tätä kiertokulkua, kun eräät yrittää uskotella että Joksujen kiertue ei onnistu, eikä mikään muukaan, myöskään Suomen keikat. Sitten ovat hiljaa kun selviää että olivat väärässä ja hetken päästä sama tarina alkaa alusta. No, tämä parin sivun palstailu riitti taas vähäksi aikaa.En mä nyt oikein näe että kukaan kieltäytyy mitään uskomasta. Kevättä on vaikka kuinka pitkälle, ei niitten tarvitse heti maaliskuun alussa keikkailla.
Onneksi minäkin olen sitä vain tosi harvoin.Mieheni saattaa kyllä olla joskus kiukutteleva päsmäri, mutta onneksi vain hyvin harvoin. Olisi kuitenkin kamalaa jos hän olisi negatiivinen nillittäjä, joita täällä palstalla usein tulee vastaan.
Onko he edes missään vaiheessa luvanneet mitään suurenmoista kiertuetta sinne keväälle vai onko se fanien keksintöä et sellanen tulee? Mun mielestä aina sanoneet että tekevät keikkoja kun palaavat lomalta, eivät sen tarkemmin yhtään mitään. Ja nyt just jossain viime aikaisessa haastiksessa taisivat sanoa et panostavat festarikesään ja muut keikat riippuu siitä miltä kartta näyttää kesän osalta, eli voi hyvin olla että onkin ennemmin yksittäisiä keikkoja vaan. Toivottavasti saisivat Suomeen buukattua keväälle keikan vaikka ovat kesälläkin tulossa!Mä oon ihan samaa mieltä, ollut jo pidemmän aikaa. Jos ei nyt oo vielä suunnitelmia kasassa, niin ihan turha kuvitella mitään kiertuetta keväälle. Jos hyvin käy, niin joitain yksittäisiä keikkoja, mutta kiertuetta tosta ei kyllä saa enää mitenkään. Tässä fandomissa vaan kerta kaikkiaan kieltäydytään uskomasta tätä. Kuinka kauan täällä jaksetaan uskoa, että "ne ei vaan voi kertoa"? Pakkohan niiden olisi jo kertoa, kun sille lipunmyynnillekin pitäis jättää aikaa.
Tuletko aina silloin palstalle?Onneksi minäkin olen sitä vain tosi harvoin.
Ihan nyt puolia valitsematta kun ajattelee, niin miten kukaan voi enää uskoa mihinkään kevään keikkoihin? Bojan oli Jodelin mukaan sanonut, että ei tiedä milloin seuraava Suomen keikka on, jos tietäisi niin kertoisi. Kyllä ne kevään keikkapaikat on jo menny, että jos ei niistä oo mitään tietoa niin ei niitä sit ole.Tää on vaan tämä vaihe tätä kiertokulkua, kun eräät yrittää uskotella että Joksujen kiertue ei onnistu, eikä mikään muukaan, myöskään Suomen keikat. Sitten ovat hiljaa kun selviää että olivat väärässä ja hetken päästä sama tarina alkaa alusta. No, tämä parin sivun palstailu riitti taas vähäksi aikaa.