K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten niitä voi vähätellä kun niistä ei tiedetä mitään tai B ei niitä kommentoi julkisesti? Tämä on K&B komposti, joka tietenkin lähtee näiden kahden seuraamisesta ja heidän yhteistekemiset korostuvat kun molemmat suurinta osaa kiinnostavat. Ei B:n mäkihyppykaveri yms taviskaverit suurinta osaa kiinnosta yhtään, joten miksi niistä puhuttaisiin sen enempää.. Tietenkin heistä puhuttaisiin enemmän jos tämä olisi esim. B & mäkihyppykaveri ketju. Se että täällä puhutaan K&B ystävyydestä eikä olla muista niin kiinnostuneita ei ole tosielämässä muista ystävyyksistä pois. Kai nyt jokainen sen tajuaa. Ainoastaan yksi tosishippari /trolli jankkaa kulunutta sloganiaan.
Me ollaan nähty aika paljonkin erilaisia klippejä ja kuvia B:n ystävistä kuten Joksujen jäsenistä ja Martinista. Sen lisäksi ollaan nähty kun B on tavannut mm. viisu aikaisia ystäviään. Mun mielestä on todella typerää väittää, että K on tärkeämpi kuin nämä muut mainitut henkilöt.

vierailija
Tai sitten se totuus on se, mitä he itse sanovat eli ovat hyviä kavereita ilman mitään romanttista aspektia. Sen pitäisi riittää ihmisille, mutta joillakuilla on silti tarve kohdistaa heihin omia haaveitaan ja toiveitaan. Sitä mä ihmettelen, että vuoden 2023 viisuista on se 1.5 vuotta ja silti edelleen joku haluaa elää K/B fantasia maailmassa pohtien, että mitä jos.
Ainoat tilanteet, joissa olin näkevinäni jotain 'epäilyttävää' oli silloin viisujen aikaan olisko ollut are you -illan jälkeen, kun K lla ei ihan pitänyt pokka, kun kysyttiin oliko hänellä viisuihastumisia. Samoin se Bojanin haikailu heti viisujen jälkeen Suomeen oli paljastavan aitoa, mutta varmaan sekin oli ystävän kaipaamista. Ehkä K oli hämmentynyt, kun joku oli tehnyt niin suuren vaikutuksen häneen.

vierailija
Itse taas ihmettelen mikä tarve sinulla on puolustaa B:n ystäviä täällä? Ei ne mihinkään katoa vaikka joku palstamamma ei niitä tärkeänä pidä. Vähän realiteetteja nyt taas.
Sinä täällä lähinnä realiteetin tarpeessa olet. B:llä on paljon tärkeitä ystäviä ja osa heistä on julkisuudessa. Omituista on lähinnä se, että näitä muita ystävyyssuhteita pitää vähätellä ja korostaa K:n tärkeyttä.

vierailija
Tai sitten se totuus on se, mitä he itse sanovat eli ovat hyviä kavereita ilman mitään romanttista aspektia. Sen pitäisi riittää ihmisille, mutta joillakuilla on silti tarve kohdistaa heihin omia haaveitaan ja toiveitaan. Sitä mä ihmettelen, että vuoden 2023 viisuista on se 1.5 vuotta ja silti edelleen joku haluaa elää K/B fantasia maailmassa pohtien, että mitä jos.
Sitähän tuo "mitä jos" ajattelu tarkoittaa. En mä väitä, että heillä on mitään mutta se on lähinnä ajatus vain että mistä sitä koskaan tietää. Shippaushan on pääasiassa kuvitelmaa ja leikittelyä. Sen takia tästä kaikesta tuli ikävää, kun se leikittely jäi pois ja alettiin vain kiistelemään faktoista.

vierailija
Miten niitä voi vähätellä kun niistä ei tiedetä mitään tai B ei niitä kommentoi julkisesti? Tämä on K&B komposti, joka tietenkin lähtee näiden kahden seuraamisesta ja heidän yhteistekemiset korostuvat kun molemmat suurinta osaa kiinnostavat. Ei B:n mäkihyppykaveri yms taviskaverit suurinta osaa kiinnosta yhtään, joten miksi niistä puhuttaisiin sen enempää.. Tietenkin heistä puhuttaisiin enemmän jos tämä olisi esim. B & mäkihyppykaveri ketju. Se että täällä puhutaan K&B ystävyydestä eikä olla muista niin kiinnostuneita ei ole tosielämässä muista ystävyyksistä pois. Kai nyt jokainen sen tajuaa. Ainoastaan yksi tosishippari /trolli jankkaa kulunutta sloganiaan.
Tämä on komposti ja täällä voi puhua kaikesta muustakin kuin pelkästä K&B yhteydestä. Vaikka sua ei kiinnosta mikään muu, niin meitä muita kyllä kiinnostaa. Tänne mahtuu kaikki B:n ystävät ja ihmiset, joita hän on matkan varrella tavannut, kuten vaikka Damon ja Luke B.

vierailija
Jotkut täällä suhtautuvat Bojaniin, kuin hän olisi heidän oma lapsi. Vieläpä se ainokainen, jonka syntymää jouduttiin odottamaan vuosia. Häneen sitten kohdistetaan ne tunteet, joita omaan kultamussukkaan kohdistetaan. Jos Bojan saa koulussa kokeesta kasin, niin nämä palstan äitykäiset pommittavat opea Wilmassa ja syyttävät häntä siitä, kun B ei saanut kymppiä, vaikka on niin erityislahjakas kaikessa.
Mitä ihmettä tämäkin taas on. 🙄

vierailija
Sitähän tuo "mitä jos" ajattelu tarkoittaa. En mä väitä, että heillä on mitään mutta se on lähinnä ajatus vain että mistä sitä koskaan tietää. Shippaushan on pääasiassa kuvitelmaa ja leikittelyä. Sen takia tästä kaikesta tuli ikävää, kun se leikittely jäi pois ja alettiin vain kiistelemään faktoista.
Miksi roikkua joissakin turhissa kuvitelmassa? Mikset pysty päästämään niistä irti, vaan edelleen haluat vatvoa niitä?

vierailija
Me ollaan nähty aika paljonkin erilaisia klippejä ja kuvia B:n ystävistä kuten Joksujen jäsenistä ja Martinista. Sen lisäksi ollaan nähty kun B on tavannut mm. viisu aikaisia ystäviään. Mun mielestä on todella typerää väittää, että K on tärkeämpi kuin nämä muut mainitut henkilöt.
No ei todellakaan ole paljoa näytetty, ihan pötypuhetta. Lisäksi nää on K ja B ketjuja niin siitä puhutaan tietenkin.

vierailija
En ole koskaan väittänyt että K&B olisi tärkeämpi. Vain, että monia ei kiinnosta nuo muut niin paljon, minkä takia niistä ei niin puhuta. Selvästi itse seuraat B:ta ja Joksuja tarkasti, mutta ei kaikki tee niin. Et myöskään ole huolissasi kuin B:n ystävistä, vaikka ei täällä K:n muista ystävistäkään puhuta, vaikka varmasti on monia jotka ovat B:ta läheisempiä. Tuo että jotenkin B:n puolesta pitäisi loukkaantua on erikoista.

vierailija
Totuus on se, mitä itse sanovat, eli rakas ystäväni, best thing that happened to me ja uno reverse card. Ei kaikille kavereille niin sanota, vaikka olisivat kuinka hyviä sellaisia. Hyvin tärkeitä toisilleen ovat he, ketkä näin sanovat, vaikka ei mistään romanttisesta olisikaan kyse. Se on minun mielipide.

vierailija
Sinä täällä lähinnä realiteetin tarpeessa olet. B:llä on paljon tärkeitä ystäviä ja osa heistä on julkisuudessa. Omituista on lähinnä se, että näitä muita ystävyyssuhteita pitää vähätellä ja korostaa K:n tärkeyttä.
Juuri näin. Boitsukin on korostanut K yhteyttä vain näkyvyyden ja suosion lisäämisen takia.. Jos muista ystävistään saisi/saa samanlaisen buustin uralleen niin alkaa tuoda heitä enemmän julkisuudessa esiin. Unohtuu K samantien.

vierailija
Miksi roikkua joissakin turhissa kuvitelmassa? Mikset pysty päästämään niistä irti, vaan edelleen haluat vatvoa niitä?
En ole toi eka kirjoittaja, mutta saan kyllä kiinni siitä mitä hän tarkoittaa. Oletko sinä koskaan leikitellyt tarinoilla pääsi sisällä? Kuvitellut asioita ja viihdyttänyt itseäsi mielikuvituksen voimin? Ihan vaan oman pään sisällä? Tiedän, että kaikki ei osaa ja siksi alkaa toi jankkaus tosiasioista.
Mutta koita nyt saada sinne päähäsi, että ei sen tarvitse olla totta eikä sitä pidä tosimaailmaan tuodakaan. Sitä ei kirjoitella totuutena julki, ei viedä asianomaisten silmille, ei stalkata someja ym. oikeiden todisteiden toivossa niinkuin nämä totuuden metsästäjät tekee. Tämä on leikkiä, oman mielen ja ajatusten leikkiä.

Yhteistyössä