K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minäkin, en enää niin nuori ihminen, huomaan menneeni juuri tuohon tuttuuden ansaan. En tosin olisi osannut yhdistää heidän tapaansa toimia K -poppiin. Bokris ja Jance jutut on aina tuntuneet minusta oudoilta ja ne joksujen lavakiehnäämiset keskenään. Tämähän sitä selittää. Jotenkin toivoisi, että musiikki yksinään riittäisi ja tällaiset oheistoiminnot jäisivät pois
Itse en kovin välitä Jancesta, tossa eilisessä just kiva kun Nace oli enemmän Krisin puolella, se näytti minun silmään paremmalta kontaktoinnilta kuin väkisin väännetty Jance, jota toki lopussa jotain oli, minulle vain ei mitään kiljumisen arvoista tai muuta vaan siinä.

vierailija
On kyllä psykologisesti mielenkiintoista miksi kahden vieraan ihmisen kuviteltu suhde on joillekin niin tärkeä, että lähes kahden vuoden jälkeenkin tartutaan jokaiseen oljenkorteen, jotta itselle voisi vakuutella ja todistaa sen olevan totta. Eikä mikään päinvastainen todiste merkitse mitään. Ei edes se, että kumpikin on sanonut heidän olevan vain ystäviä, puhumattakaan siitä, että toista häiritsee, kun heitä luullaan pariskunnaksi.

vierailija
On kyllä psykologisesti mielenkiintoista miksi kahden vieraan ihmisen kuviteltu suhde on joillekin niin tärkeä, että lähes kahden vuoden jälkeenkin tartutaan jokaiseen oljenkorteen, jotta itselle voisi vakuutella ja todistaa sen olevan totta. Eikä mikään päinvastainen todiste merkitse mitään. Ei edes se, että kumpikin on sanonut heidän olevan vain ystäviä, puhumattakaan siitä, että toista häiritsee, kun heitä luullaan pariskunnaksi.
Todella kiinnostavaa olisi tietää. Huomaan itsestänikin, että jotain pieniä hippusia niistä toiveista on vieläkin jäljellä. Järjelläni kyllä täysin tajuan, että mitään romanttista heidän välillään ei ole, mutta mistä tulee tuo sinnikäs toive, että olisi. Kaksi itselleni tuntematonta henkilöä, joiden suhde tai suhteettomuus ei vaikuta omaan elämääni mitenkään.

vierailija
Minä en ymmärrä, miksi ystävyyttä vähätellään. Minusta se ei ole mikään pelkästään. Ja näiden kahden ystävyys varsinkin tuntuu olevan molemmille todella tärkeä.
Itsekin ihmettelen tätä ystävyyden vähättelyä. Jollain on suuri tarve todistella, että ei se K ole yhtään tärkeä/erityinen jne B:lle vaan samanlaisia kavereita on tusinoittain. Molemmat ovat kuitenkin tuoneet useasti esiin, että ovat toisilleen tärkeitä ystäviä ja paljon tekemisissä. Selvästi heillä jokin yhteys oli alusta saakka, kun eri maassa asumisesta, kiireisistä urista ja muista velvotteista huolimatta löytävät aikaa toisilleen. Selvästi jotain sielunkumppanuutta (siis ystävämielessä).

vierailija
Mutta ei B:lle yhtä rakas ja tärkeä
Sitä juuri ulkopuolinen ei voi mitenkään tietää. Tätä K n ja Bojanin suhdetta on helppo esitellä faneille, kun molemmat osapuolet ovat artisteja. Voi olla että sen takia se varsinkin Suomesta katsoen voi näyttää tärkeämmältä kuin muut tuttavuudet. Sen futarin kanssakin B on ystävä jo kouluajoilta.

vierailija
Musta on selvää ettei ole muuta kuin ystävyyttä. Ovat molemmat sanoneet sen ihan suoraankin. Mä en ymmärrä niitä, joiden mielestä kaverin kanssa lomailu, hetkeksi samaan maahan matkustaminen ja pakastealtaalla pyöriminen ois merkki suhteesta. Hyvästä ystävyydestä sen sijaan kyllä ja se on hieno juttu ihan sellaisena.
Mä olen siis kokoajan luullut, että nämä tosishippaajat on trolleja tai heittävät vaan erikoista huumoria. Vaikea kuvitella, että joku ihan aikuisten oikeasti uskoisi siihen, että K ja B ovat enemmän kuin ystäviä.

vierailija
Minä en ymmärrä, miksi ystävyyttä vähätellään. Minusta se ei ole mikään pelkästään. Ja näiden kahden ystävyys varsinkin tuntuu olevan molemmille todella tärkeä.
Ei kai kukaan ystävyyttä vähättele. Onhan se varmasti meistä kaikista heitä seuranneista hienoa, että ystävyys on jatkunut. Tarkoitin tuolla sitä, ettei ne heidän romanceshowt ole todisteita heidän suhteestaan, vaan ystävyydestään.

vierailija
Tämä on juuri se harha mikä näillä palstoilla on syntynyt ja edelleen voimissaan. Oman ihastumisen takia kaikkea B:n tekemistä pidetään niin erityisenä ja häntä lahjakkaana kaikessa. Riittää kun kerran koskee uuteen soittimeen niin täällä jo huokaillaan, miten lahjakas on sen soittamisessa. Tai mainitsee haastattelussa jonkun urheilulajin niin täällä jo ihastellaan, miten on lajissa luokkansa huippua. Sen takia B ei koskaan ole vastuussa mistään negatiiviseksi koetuksi tai saa tehdä virheitä. En tiedä onko tuo enemmän huvittavaa vai pelottavaa
Jotkut täällä suhtautuvat Bojaniin, kuin hän olisi heidän oma lapsi. Vieläpä se ainokainen, jonka syntymää jouduttiin odottamaan vuosia. Häneen sitten kohdistetaan ne tunteet, joita omaan kultamussukkaan kohdistetaan. Jos Bojan saa koulussa kokeesta kasin, niin nämä palstan äitykäiset pommittavat opea Wilmassa ja syyttävät häntä siitä, kun B ei saanut kymppiä, vaikka on niin erityislahjakas kaikessa.

vierailija
Jotkut täällä suhtautuvat Bojaniin, kuin hän olisi heidän oma lapsi. Vieläpä se ainokainen, jonka syntymää jouduttiin odottamaan vuosia. Häneen sitten kohdistetaan ne tunteet, joita omaan kultamussukkaan kohdistetaan. Jos Bojan saa koulussa kokeesta kasin, niin nämä palstan äitykäiset pommittavat opea Wilmassa ja syyttävät häntä siitä, kun B ei saanut kymppiä, vaikka on niin erityislahjakas kaikessa.
Tää on niin totta. 🤣 Ja eihän se oma kultamussukka mitään tupakkaa polta! Tai harrasta seksiä!

vierailija
Itsekin ihmettelen tätä ystävyyden vähättelyä. Jollain on suuri tarve todistella, että ei se K ole yhtään tärkeä/erityinen jne B:lle vaan samanlaisia kavereita on tusinoittain. Molemmat ovat kuitenkin tuoneet useasti esiin, että ovat toisilleen tärkeitä ystäviä ja paljon tekemisissä. Selvästi heillä jokin yhteys oli alusta saakka, kun eri maassa asumisesta, kiireisistä urista ja muista velvotteista huolimatta löytävät aikaa toisilleen. Selvästi jotain sielunkumppanuutta (siis ystävämielessä).
Mun mielestä täällä kyllä useammin vähätellään B:n muita ystävyyksiä ja yritetään korostaa K:n tärkeyttä. Ihan yhtä typerää kumpaankin suuntaan, koska niitä B:lle tärkeitä ystäviä voi olla todella monia. Aikuiset ihmiset täällä riitelevät siitä, että kuka on B:lle se tärkein ihminen, ihan käsittämätöntä ja lapsellista toimintaa. Niitä tärkeitä ihmisiä voi olla useita.

vierailija
Oon shippari, mutta shippaan pääasiassa enää omassa päässä. Mut oon siinä mielessä suuresta linjasta poikkeava, että pyrin ajattelemaan asioita todellisen elämän kautta.

Mulle tässä shipissä nykyään kiinnostavin aspekti on lähinnä "Mitä jos..." ajattelu.

En kuvittele heille mitään suhdetta tai palavaa rakkautta. Uskon kummankin osapuolen olevan asioiden kanssa sinut, mitä ikinä onkaan. En vähättele mahdollisia oikean elämän suhteita ja deittailuja. Uskon kummankin rakastavan ja olleen rakastunut muihin viisujen jälkeen.

Kukaan muu ei kuitenkaan voi varmuudella sanoa, onko heillä ollut ihastumista ilmassa viisujen aikaan. Selväähän se on ettei kukaan missään haastattelussa sano oikeasti, että joo olen ihastunut Käärijään tai olen ihastunut Bojaniin. Enkä väitä tietäväni kummankaan seksuaalisesta suuntautumisesta eikä mun mielestä kukaan muukaan voi sitä kenenkään puolesta määrittää.

Bojania häiritsee, että heitä luullaan pariksi. Totta kai häntä voi ärsyttää se, oli tausta mikä tahansa. Kyllä muakin vituttaisi jos olisin salaa ihastunut naapurin varattuun Pekkaan ja koko naapurusto jakaisi tietona, että meillä on suhde. En edelleenkään väitä mitään, mutta ei se mitään sulje poiskaan.

Mitä jos johtuu varmasti siitä, kun on nähnyt kaveripiirissä monta tapausta, jossa ystävät ovatkin pariutuneet keskenään suhteiden päätyttyä tahollaan ja muka yllätysrakastunut.

Jos he molemmat olisivat sinkkuja niin sittenhän sitä ei voi tietää, että mitä jos...

En kannata shipin hieromista kohteiden naaman ja pitää miettiä mitä puhuu.

Kiitos ja anteeksi, olen puhunut.

vierailija
Oon shippari, mutta shippaan pääasiassa enää omassa päässä. Mut oon siinä mielessä suuresta linjasta poikkeava, että pyrin ajattelemaan asioita todellisen elämän kautta.

Mulle tässä shipissä nykyään kiinnostavin aspekti on lähinnä "Mitä jos..." ajattelu.

En kuvittele heille mitään suhdetta tai palavaa rakkautta. Uskon kummankin osapuolen olevan asioiden kanssa sinut, mitä ikinä onkaan. En vähättele mahdollisia oikean elämän suhteita ja deittailuja. Uskon kummankin rakastavan ja olleen rakastunut muihin viisujen jälkeen.

Kukaan muu ei kuitenkaan voi varmuudella sanoa, onko heillä ollut ihastumista ilmassa viisujen aikaan. Selväähän se on ettei kukaan missään haastattelussa sano oikeasti, että joo olen ihastunut Käärijään tai olen ihastunut Bojaniin. Enkä väitä tietäväni kummankaan seksuaalisesta suuntautumisesta eikä mun mielestä kukaan muukaan voi sitä kenenkään puolesta määrittää.

Bojania häiritsee, että heitä luullaan pariksi. Totta kai häntä voi ärsyttää se, oli tausta mikä tahansa. Kyllä muakin vituttaisi jos olisin salaa ihastunut naapurin varattuun Pekkaan ja koko naapurusto jakaisi tietona, että meillä on suhde. En edelleenkään väitä mitään, mutta ei se mitään sulje poiskaan.

Mitä jos johtuu varmasti siitä, kun on nähnyt kaveripiirissä monta tapausta, jossa ystävät ovatkin pariutuneet keskenään suhteiden päätyttyä tahollaan ja muka yllätysrakastunut.

Jos he molemmat olisivat sinkkuja niin sittenhän sitä ei voi tietää, että mitä jos...

Kumma kun et sanonut vielä ugh. Et näytä todellakaan ajattelevan todellisen elämän kautta, vaan haaveen ja kuvitelman.

vierailija

Oon melko samoilla linjoilla ja ystävyyspohjalta fiilistelen.

Yhteistyössä