vierailija
Ei sen tarvitse musaakaan tehdä.Ja B:n ei olis tarvinnut jatkaa Suomeen tuolta matkalta.
Ei sen tarvitse musaakaan tehdä.Ja B:n ei olis tarvinnut jatkaa Suomeen tuolta matkalta.
Joo, sama. Siitä viimeistään katosi mulla viimeiset ajatukset oisko muuta kuin äijäkaveruutta heidän välillään. Noh, onpahan B:llä joku turvallinen kännäilykaveri bändin ulkopuolella. Tai onhan niitä varmaan muitakin.Kyproksen jälkeen kaikille pitäisi olla selvää että K&B välillä on vain ystävyyttä.
Nimenomaan sen jälkeen pidän myös jonkinlaista suhdetta mahdollisena. Tietenkin vain, jos he eivät olekaan sit heteroita.Kyproksen jälkeen kaikille pitäisi olla selvää että K&B välillä on vain ystävyyttä.
Ei oo kyllä paljoa jakanut, ihan silloin tällöin vaan. Pääosin on tosiaan noita Miken kuvaamia. Härtsä jakaa kyllä fanivideoita auliisti.Kyl se suomessa keikkaillessa ainakin on jakanut paljon fanien ottamia ja tägättyjä klippejä vielä kesällä, kuten Härtsä tekee. Ehkä se nyt yrittää että ei jäisi someen kiinni aamun pikkutunneille enään keikkojen jälkeen.
Boitsusta ei ole tietoa, mutta Kärppy on heterosuhteessa kuten kaikki tietää.Nimenomaan sen jälkeen pidän myös jonkinlaista suhdetta mahdollisena. Tietenkin vain, jos he eivät olekaan sit heteroita.
Boitsusta on tietoa, Härtsän persikan kuva löytyy nimittäin kännykän taustakuvana.Boitsusta ei ole tietoa, mutta Kärppy on heterosuhteessa kuten kaikki tietää.
On, mutta jos liha on heikkona Bojaniin ab und zu?Boitsusta ei ole tietoa, mutta Kärppy on heterosuhteessa kuten kaikki tietää.
Siinä on kyllä kohdillaan.Boitsusta on tietoa, Härtsän persikan kuva löytyy nimittäin kännykän taustakuvana.
Kärppy tietää että Boitsun liha kuuluu H:lle, K ei ole sellainen luonteeltaan että se kävisi parhaan ystävänsä apajilla ottamassa rippeitä.On, mutta jos liha on heikkona Bojaniin ab und zu?
Pohtimassa H:n persikan saloja.Missä kaikki on?
En enää jaksa näitä ketjuja, oon 90% siirtynyt muualle.Missä kaikki on?
En minä tiedä mitään Jeren suhteista, juoruja oon kuullu, mutta en tiedä oikeasti mitäänBoitsusta ei ole tietoa, mutta Kärppy on heterosuhteessa kuten kaikki tietää.
Plussalla on nyt uusi, ikävä kyllä K&B-shippivapaa ketju, löytyy etusivulta uskoisin.Missä kaikki on?
Juorujahan se suhde tai rakastuminen Bojaniinkin vain on.En minä tiedä mitään Jeren suhteista, juoruja oon kuullu, mutta en tiedä oikeasti mitään
Täytyy vielä lisätä, että voi kun tää tarina läväyttäis jonkun täysin yllättävän käänteen ihan vaan, että nää kaikenmaailman "tietäjät" sais opetuksen. Joo kaikenlaista voi päätellä ja epäillä kun lukee kaikki juorut ja stalkkaa somet ja kavereiden somet, mutta lakatkaa nyt viljelemästä tota "tiedän" sanaa.En minä tiedä mitään Jeren suhteista, juoruja oon kuullu, mutta en tiedä oikeasti mitään
Nää ketjut meen läpi nykyään pikakelauksella, en oo kirjottanu mihinkään enää viikkoihin. Nää kaikki on pilattu. Kompostissa viihdyin tosi hyvin, kunnes ennustajaan paloi käpy. Kakkoskompostikin on niin hiljainen. Mutta jääpähän oikealle elämälle enemmän aikaa.Missä kaikki on?
Öö niin? Niinhän mä just sanoin, kaikki on vaan juoruja, oli sit kyse nais- tai miestuttavista, satunnaisista tai pitkäaikaisista, vai mitä sä nyt ajat takaa?Juorujahan se suhde tai rakastuminen Bojaniinkin vain on.
Mä en enää tiedä missä pitäisi olla, mulla ei ole kotia.Plussalla on nyt uusi, ikävä kyllä K&B-shippivapaa ketju, löytyy etusivulta uskoisin.
Mutta aikalailla ajattelisin, että jompi kumpi ainakin on totta. Että on parisuhteessa (naisen kanssa) TAI on suhteessa ja rakastunut Bojanin kanssa. Myös sekoitus edellisistä on mielestäni mahdollinen. Se, että ois esim sinkku eikä Bojankaan ois kuvioissa something morena on minusta todella epätodennäköistä.Juorujahan se suhde tai rakastuminen Bojaniinkin vain on.
We are all children of Bojere divorce?Mä en enää tiedä missä pitäisi olla, mulla ei ole kotia.
Mä en vaan näe yhtään mitään merkkejä että heillä olisi suhde. Näen pelkkää ystävyyttä.Mutta aikalailla ajattelisin, että jompi kumpi ainakin on totta. Että on parisuhteessa (naisen kanssa) TAI on suhteessa ja rakastunut Bojanin kanssa. Myös sekoitus edellisistä on mielestäni mahdollinen. Se, että ois esim sinkku eikä Bojankaan ois kuvioissa something morena on minusta todella epätodennäköistä.
Mä kyllä aistin et K on ollut euroopankiertueen jälkeen tosi väsynyt. Suomen keikoilla näkee että vaikka vetää keikat hyvin, niin ei ole niin hymyilevä ja vapautunut kuin mitä oli esim kesällä. On varmaan aivan poikki ja vielä on tiukka putki ennen kuin pääsee lomalle. Puolankin keikat vielä.Eiköhän, ei koko ajan tarvitse somettaa. Oli kyllä eilen sanonut, että oli ollut aiemmin päivällä tosi väsynyt, mutta keikka piristi heti.
Kaikki eivät mahdu samaan muottiin.Miten joku voi edelleen kuvitella näillä olevan jotain. Jos olis, he tapais paljon paljon useammin. Ei rakastuneille pari kertaa vuodessa riitä, eikä ne matkustelis muualle koko ajan ihan toisten tyyppien kanssa.