K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyl se suomessa keikkaillessa ainakin on jakanut paljon fanien ottamia ja tägättyjä klippejä vielä kesällä, kuten Härtsä tekee. Ehkä se nyt yrittää että ei jäisi someen kiinni aamun pikkutunneille enään keikkojen jälkeen.
Ei oo kyllä paljoa jakanut, ihan silloin tällöin vaan. Pääosin on tosiaan noita Miken kuvaamia. Härtsä jakaa kyllä fanivideoita auliisti.

vierailija
En minä tiedä mitään Jeren suhteista, juoruja oon kuullu, mutta en tiedä oikeasti mitään
Täytyy vielä lisätä, että voi kun tää tarina läväyttäis jonkun täysin yllättävän käänteen ihan vaan, että nää kaikenmaailman "tietäjät" sais opetuksen. Joo kaikenlaista voi päätellä ja epäillä kun lukee kaikki juorut ja stalkkaa somet ja kavereiden somet, mutta lakatkaa nyt viljelemästä tota "tiedän" sanaa.

vierailija
Juorujahan se suhde tai rakastuminen Bojaniinkin vain on.
Mutta aikalailla ajattelisin, että jompi kumpi ainakin on totta. Että on parisuhteessa (naisen kanssa) TAI on suhteessa ja rakastunut Bojanin kanssa. Myös sekoitus edellisistä on mielestäni mahdollinen. Se, että ois esim sinkku eikä Bojankaan ois kuvioissa something morena on minusta todella epätodennäköistä.

vierailija
Mutta aikalailla ajattelisin, että jompi kumpi ainakin on totta. Että on parisuhteessa (naisen kanssa) TAI on suhteessa ja rakastunut Bojanin kanssa. Myös sekoitus edellisistä on mielestäni mahdollinen. Se, että ois esim sinkku eikä Bojankaan ois kuvioissa something morena on minusta todella epätodennäköistä.
Mä en vaan näe yhtään mitään merkkejä että heillä olisi suhde. Näen pelkkää ystävyyttä.

vierailija
Miten joku voi edelleen kuvitella näillä olevan jotain. Jos olis, he tapais paljon paljon useammin. Ei rakastuneille pari kertaa vuodessa riitä, eikä ne matkustelis muualle koko ajan ihan toisten tyyppien kanssa.

vierailija
Eiköhän, ei koko ajan tarvitse somettaa. Oli kyllä eilen sanonut, että oli ollut aiemmin päivällä tosi väsynyt, mutta keikka piristi heti.
Mä kyllä aistin et K on ollut euroopankiertueen jälkeen tosi väsynyt. Suomen keikoilla näkee että vaikka vetää keikat hyvin, niin ei ole niin hymyilevä ja vapautunut kuin mitä oli esim kesällä. On varmaan aivan poikki ja vielä on tiukka putki ennen kuin pääsee lomalle. Puolankin keikat vielä.

Yhteistyössä