vierailija
Luepa se kommentti, siinä ei mainita mitään mikä on tapahtunut siellä.Kävin kurkkaamassa eikä siellä taaskaan ole mitään mistä pitäis kenenkään hermostua, ihme hommaa
Luepa se kommentti, siinä ei mainita mitään mikä on tapahtunut siellä.Kävin kurkkaamassa eikä siellä taaskaan ole mitään mistä pitäis kenenkään hermostua, ihme hommaa
Jos pitäisi loppuvuoden albumikiertueen perusteella katsahtaa K:n ja Joksujen uria niin voidaan sanoa:Hos tän illan perusteella pitäis tehdä mitään arvioo bändien ja artistien urasta niin:
1. Kuumaa (loppuunmyyty Nokia Arena)
2. Joker Out (levyjulkkarikeikka jossa tupa täynnä ja yleisö pähkinöinä)
3. Käärijä Loimaan Seurahuoneella
Ennen Bluzaa ei ollu laseja. Bluzan aikana oli lasit silmillä ja loput keikasta (UM ja Novi Val) oli lasit päälaella.En tiedä oliko vain Bluzan aikana vai muutenkin. Kuulemma oli loppukeikasta ne päälaella ja lopuksi laittoi silmille.
Miten niin? Minusta tosi kiva tapa myydä merchiä, ei sitä kukaan pakota ostamaan. Mieluummin mäkin tuollaisen fani-tuotteen ostaisin, jossa on jonkun heistä itse siihen painama leima, kuin jonkun kasvottoman Käärijä-hupparin. Oon siis tosi kriittinen fani-tuotteita kohtaan pääasiassa, mutta toi oli minusta hieno idea! Vähemmänhän siinä rahastetaan kun saat kaupan päälle vieläTeinit tykkää, kun joksut tekee noita typeriä leimoja, vähän kyseenalaista myyntipakotusta.
Oliko ne fanin antamat vai ne Kn lasit? Muistan että Joksut sai Tavastiallakin tuon tyyliset vihreät ja B vitsaili jotain Käärijästä.Ennen Bluzaa ei ollu laseja. Bluzan aikana oli lasit silmillä ja loput keikasta (UM ja Novi Val) oli lasit päälaella.
Kärtsän lasit, jotka se näköjään on antanu JanilleOliko ne fanin antamat vai ne Kn lasit? Muistan että Joksut sai Tavastiallakin tuon tyyliset vihreät ja B vitsaili jotain Käärijästä.
Puolet kiertueen keikoista myyty loppuun. Ja turha näitä edelleen on verrata. Ihan eri tilanteissa ovat ja molemmilla menee omaan tilanteeseen nähden hyvinJos pitäisi loppuvuoden albumikiertueen perusteella katsahtaa K:n ja Joksujen uria niin voidaan sanoa:
1. K:lla 22 keikkaa marras-joulukuussa , vaikka keikkoja oli jo ollut tyyliin 70 tänä vuonna.
2. Joksulla vain 7(!?!) keikkaa marras-joulukuussa, ja niistäkään harvoista useat ei ole edes loppuunmyytyjä, vaikka kyseessä on kotimarkkinat jossa he eivät ole keikkailleet yli vuoteen, ja muutenkin keikkataukoa on ollut kuukausia. Yksi harvoista loppuunmyydyistä on noin 250 hengen mini-mini keikka.
Mun mielestä on eri lasit. Noissa Kärpän laseissa jatkuu vihreä reunus pidemmälle alas kummastakin sisäsyrjästä kuin noissa keikkalaseissa. Ehkä joku fanilahja?Kärtsän lasit, jotka se näköjään on antanu Janille
Joo niin on turha verrata, mutta alkuperäinen antoi ymmärtää, että K olis se, jolla tässä menis huonoimmin. Ei todellakaan mene, kun katsoo sen Eurotour-menestystä. Ja siihen lisäksi tosiaan kaikki kotimaan keikat, joille aina vaan riittää porukkaa, vaikka keikoista ei mitään puutetta ole ollut.Puolet kiertueen keikoista myyty loppuun. Ja turha näitä edelleen on verrata. Ihan eri tilanteissa ovat ja molemmilla menee omaan tilanteeseen nähden hyvin
Sillä ei mun mielestä ole merkitystä onko samat vai eri, koska niin selvästi on ulkopuolisenkin silmään "Kärtsä-lasit" ja se, että jostain syystä laittoi ne silmille just Bluzan ajaksi. Miksei aikaisemmin, jos sillä oli ne jo pään päällä? Tai miksei pitänyt sen jälkeen?Mun mielestä on eri lasit. Noissa Kärpän laseissa jatkuu vihreä reunus pidemmälle alas kummastakin sisäsyrjästä kuin noissa keikkalaseissa. Ehkä joku fanilahja?
Laseja ei ollu ollenkaan ennen Bluzaa, ei edes pään päällä.Sillä ei mun mielestä ole merkitystä onko samat vai eri, koska niin selvästi on ulkopuolisenkin silmään "Kärtsä-lasit" ja se, että jostain syystä laittoi ne silmille just Bluzan ajaksi. Miksei aikaisemmin, jos sillä oli ne jo pään päällä? Tai miksei pitänyt sen jälkeen?
Okei, niinpä olikin, sori ymmärsin väärin.Laseja ei ollu ollenkaan ennen Bluzaa, ei edes pään päällä.
Ei se biisi silti K sta ole.Sillä ei mun mielestä ole merkitystä onko samat vai eri, koska niin selvästi on ulkopuolisenkin silmään "Kärtsä-lasit" ja se, että jostain syystä laittoi ne silmille just Bluzan ajaksi. Miksei aikaisemmin, jos sillä oli ne jo pään päällä? Tai miksei pitänyt sen jälkeen?
Sai ne varmaan yleisöstä just ennen Bluzaa.Laseja ei ollu ollenkaan ennen Bluzaa, ei edes pään päällä.
No ei voida tietää, joku fani voinut antaa samanlaiset.Kärtsän lasit, jotka se näköjään on antanu Janille
Toivottavasti ei ole K:n. Ne on kuitenkin K:lle muistoja historiallisesta Viisuvuodesta. Ei niitä kannattaisi kaikille randon tyypeille jakaa, joista ei tiedä onko edes parin vuoden pääsyä tekemisissä.Kärtsän lasit, jotka se näköjään on antanu Janille
Onhan se.Ei se biisi silti K sta ole.
Mä ostaisin mieluummin K hupparin. Se on ihanan pehmeä. Vaikka ihan kivat noi Joksujen uudet merchit. Toivottavasti se leima on pesunkestävä tai sitten leimattu merch on vähän turhaa, kun sitä ei voi käyttää.Miten niin? Minusta tosi kiva tapa myydä merchiä, ei sitä kukaan pakota ostamaan. Mieluummin mäkin tuollaisen fani-tuotteen ostaisin, jossa on jonkun heistä itse siihen painama leima, kuin jonkun kasvottoman Käärijä-hupparin. Oon siis tosi kriittinen fani-tuotteita kohtaan pääasiassa, mutta toi oli minusta hieno idea! Vähemmänhän siinä rahastetaan kun saat kaupan päälle vielä
paremman mielen vastineena.
Nämä insta seuraajien lasku/nousu keskustelut sekä se, että kenen keikoille myydään eniten lippuja on musta niin korneja. Ei niissä ole päätä eikä häntää.Puolet kiertueen keikoista myyty loppuun. Ja turha näitä edelleen on verrata. Ihan eri tilanteissa ovat ja molemmilla menee omaan tilanteeseen nähden hyvin
Jan ei ole Käärijälle mikään random tyyppi.Toivottavasti ei ole K:n. Ne on kuitenkin K:lle muistoja historiallisesta Viisuvuodesta. Ei niitä kannattaisi kaikille randon tyypeille jakaa, joista ei tiedä onko edes parin vuoden pääsyä tekemisissä.
Kymmenen vuoden kuluttua B elää vaimonsa ja lastensa kanssa Sloveniassa jossakin maaseudun rauhassa.Onhan se.
Älä aloita vertailua jos et siedä vastavertailua. (Ja puolet... eli 4)Puolet kiertueen keikoista myyty loppuun. Ja turha näitä edelleen on verrata. Ihan eri tilanteissa ovat ja molemmilla menee omaan tilanteeseen nähden hyvin
Jan onkin se joka on rakastunut K:hon, ja on haamukirjoittanut kyseisen biisin K:sta.Ei se biisi silti K sta ole.
HmmmEnnen Bluzaa ei ollu laseja. Bluzan aikana oli lasit silmillä ja loput keikasta (UM ja Novi Val) oli lasit päälaella.