K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan ja Sadie ovat paneskelleet yhdessä luultavasti parikin kertaa. Ei sen kummempaa. Uskon et ovat edelleen kuitenkin ystäviä (ja kollegoita) eikä pikku hässimiset pilannut mitään, koska isompia tunteita ei ole mukana ollut. Jereen Bojan tuntee enemmän vetoa.
 
vierailija
Joo harmi et tää kompostikin on muuttunut osittain S ja K taistelukentäksi. Tätä samaa päivästä toiseen. Jos B on lomalla K:n kanssa se on tärkeämpi kuin S ja jos B nyt menisi Pariisiin alkaisi välittömästi vertaili kuinka sittenkään K ei ollutkaan niin tärkeä kuin S tai jotain muuta.
No B ei ole menossa Pariisiin älä nyt unta nää, sillä on töitä tehtävänä ja ei niistä juoruista tosiaan tykkää.
 
vierailija
Joo harmi et tää kompostikin on muuttunut osittain S ja K taistelukentäksi. Tätä samaa päivästä toiseen. Jos B on lomalla K:n kanssa se on tärkeämpi kuin S ja jos B nyt menisi Pariisiin alkaisi välittömästi vertaili kuinka sittenkään K ei ollutkaan niin tärkeä kuin S tai jotain muuta.
No tämäpä just. Parisuhdemielessä olen 100-prosenttisesti team Bodie, jos S on Boitsun "valinta", mutta onhan B:n ja K:n ystävyys myös ainakin ulospäin tosi lämpimän ja läheisen oloinen. Kumpikin heistä varmasti/todennäköisesti on B:lle tärkeä mutta eri tavalla.
 
vierailija
No tämäpä just. Parisuhdemielessä olen 100-prosenttisesti team Bodie, jos S on Boitsun "valinta", mutta onhan B:n ja K:n ystävyys myös ainakin ulospäin tosi lämpimän ja läheisen oloinen. Kumpikin heistä varmasti/todennäköisesti on B:lle tärkeä mutta eri tavalla.
Ei näytä olevan valinta, kun sanonut ystävä ja kollega, minä en ymmärrä nyt kyllä tämän kiusaamisen jatkamista. Menkää eteenpäin.
 
vierailija
No tämäpä just. Parisuhdemielessä olen 100-prosenttisesti team Bodie, jos S on Boitsun "valinta", mutta onhan B:n ja K:n ystävyys myös ainakin ulospäin tosi lämpimän ja läheisen oloinen. Kumpikin heistä varmasti/todennäköisesti on B:lle tärkeä mutta eri tavalla.
Oon teidän molempien kanssa täysin samaa mieltä. Molemmat on omalla tavallaan tärkeitä. K/B shippiketjuja on kuitenkin jo kaksi, niin pitäisi olla paikka missä myös S:stä voisi puhua ilman tuota vastaväitösten tulvaa. Keskustelu ei koskaan syvene, se menee vain vänkäämiseksi ja mitään kivaa ei voi koskaan asiasta pohdiskella.
 
vierailija
Ei näytä olevan valinta, kun sanonut ystävä ja kollega, minä en ymmärrä nyt kyllä tämän kiusaamisen jatkamista. Menkää eteenpäin.
Kuvitteletko että olisi siinä haastattelussa myöntänyt että seurustelevat?! Totta kai hän kuittasi asian noin, koska haluaa pitää suhteen salassa molempien faneilta. Ihan samalla tavalla Jere kierteli kysymystä tyttöystävästä esim. Linnan juhlissa vaikka 100% varmasti hänellä sellainen silloin oli. Todella monet meistä ovat nähneet NM Jeren kanssa Kultsalla omin silmin.
 
vierailija
Mä en usko että K ja B on olleet reissussa kaksin. Miksi olisivat? Klla on aina porukkaa mukana kaveri lomilla, niin miksi ei nyt? Pariskunta lomalta vaikuttaa.
Ja B ja S on pari vaikka tää yks kuinka jankkaisi.
 
vierailija
Mä en usko että K ja B on olleet reissussa kaksin. Miksi olisivat? Klla on aina porukkaa mukana kaveri lomilla, niin miksi ei nyt? Pariskunta lomalta vaikuttaa.
Ja B ja S on pari vaikka tää yks kuinka jankkaisi.
Hienoa jos näin, mutta tällä kertaa mikään ei viittaa siihen. Ei mitään vahingossa näkyviä hiustupsuja tai tavaroita. Saman voisin kysyä miksi eivät voisi olla kaksin? Ystävinä.
 
vierailija
Mä oon järkeillyt ton tykkäämiskulttuurin aina siten, ettei välttämättä samalla innolla tykkää ja lue läheisimpien postauksia, koska tietää mitä heille kuuluu. Toimin itse samalla tavalla. Aika harvoin nykyään mistään Kärpänkään jutuista tykkäilee.
 
vierailija
Mä en usko että K ja B on olleet reissussa kaksin. Miksi olisivat? Klla on aina porukkaa mukana kaveri lomilla, niin miksi ei nyt? Pariskunta lomalta vaikuttaa.
Ja B ja S on pari vaikka tää yks kuinka jankkaisi.
Ei vaikuta tuollaiselta lomalta ollenkaan, kyllä se on B ja K yhteinen loma, S ja B että näe yhteydessä vähään aikaan, ovat eri mantereilla asuvat ystävät. Ja B herkkä juorujen suhteen vieläpä.
 
vierailija
Mä en usko että K ja B on olleet reissussa kaksin. Miksi olisivat? Klla on aina porukkaa mukana kaveri lomilla, niin miksi ei nyt? Pariskunta lomalta vaikuttaa.
Ja B ja S on pari vaikka tää yks kuinka jankkaisi.
Mä kyllä uskon että ovat olleet kaksin. En kuvittele heidän välilleen tippaakaan mitään muuta kuin ystävyyttä, mutta en pidä mitenkään ihmeellisenä, jos olisivat halunneet lähteä ainakin tämän kerran lomalle ilman muita. Ovat varmaan aika läheisiä ystäviä ja pitävät omien sanojensa mukaan paljon yhteyttä ja aiemmat ainakin tiedetyt tapaamiset olleet töiden yhteydessä. Ja tässä on ollut ajankohdaltaan sopiva väli molemmille.
 
vierailija
Mä mietin että oliskohan B:llä ainakin teoriassa mahdollisuus käydä Jenkeissä kunhan Bluzan promot on tehty? 🤔 Tietty pitää treenata ennen tulevia keikkoja ym. mutta oliskohan niillä ainakin teoriassa aikaa pitää vähän lomaa. Toki B oli nyt lomalla mutta on voinut tehdä muuten aika pitkää päivää studiolla, kun ne sanoituksetkin on kuitenkin hänen tekemiään. Varmaan tuollaisessa työssä kannattaa lomailla silloin kun pystyy, koska välillä voi olla sit niitä kiireisiä kausia ilman vapaapäiviä.
 
vierailija
Mä en usko että K ja B on olleet reissussa kaksin. Miksi olisivat? Klla on aina porukkaa mukana kaveri lomilla, niin miksi ei nyt? Pariskunta lomalta vaikuttaa.
Ja B ja S on pari vaikka tää yks kuinka jankkaisi.
Ei vaikuta millään tavalla pariskunta lomalta muuta kuin K&B-pariskuntalomalta. Tää on kyl taivaan tosi tällä kertaa. Matkassa ei ole muita. Ja Sadien kanssa Bojan varmaan saattanut härvätä jotain ei niin "kaverillista" yhtä lailla mut pari eivät kyllä ole.
 

Yhteistyössä