K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta se kirjoitteli stooreihin kaikenlaista lepäilystä ja kirjojen lukemisesta yms. Kuulosti kesälomalta mutta kai se on voinut töitäkin tehdä. Ainakin se on tuntenut jommankumman niistä lööfin siskoista jo useita vuosia ja niitten kanssahan se tuntui hengailevan.
Minustakin se vaikutti enemmän lepolomalta. Ruotsalaiset miehet on silti komeita.😙
 
vierailija
Kyllä tuolla lomalla täytyy olla joku joka ei halua että kuvataan. Kärtsä postasi jatkuvasti jopa Malediiveilla kun olivat NMn kanssa kahden. Aina kavereiden kanssa reissussa postaa ainakin itseään. Tää tuntuu niin epätyypilliseltä Kärtsän käytökseltä. Vai onko B kieltänyt? Mutta miksi kun kuitenkin kekkuloi siinä K paidassa ja muuta?
Vaikea sanoa seurueen koosta mitään. Muistuu vaan mieleen ne Malediivien ”kieltäjät”.😂
 
vierailija
Kyllä tuolla lomalla täytyy olla joku joka ei halua että kuvataan. Kärtsä postasi jatkuvasti jopa Malediiveilla kun olivat NMn kanssa kahden. Aina kavereiden kanssa reissussa postaa ainakin itseään. Tää tuntuu niin epätyypilliseltä Kärtsän käytökseltä. Vai onko B kieltänyt? Mutta miksi kun kuitenkin kekkuloi siinä K paidassa ja muuta?
Mä luulen, että nimenomaan B on halunnut pysyä poissa näkyvistä loppuloman. Onhan se jo pidemmän aikaa näkyillyt tosi vähän. Se eka ilta meni vähän vielä lomanaloitushuumassa ja tequilahöyryissä, että siksi sieltä tuli jotain.
 
vierailija
Kyllä tuolla lomalla täytyy olla joku joka ei halua että kuvataan. Kärtsä postasi jatkuvasti jopa Malediiveilla kun olivat NMn kanssa kahden. Aina kavereiden kanssa reissussa postaa ainakin itseään. Tää tuntuu niin epätyypilliseltä Kärtsän käytökseltä. Vai onko B kieltänyt? Mutta miksi kun kuitenkin kekkuloi siinä K paidassa ja muuta?
No voi johtua Bojanista, jos pyytänyt ettei kuvata ja someteta lomalla. On kuitenkin vielä tarkempi yksityisyydestään kuin Kärppy. Mut mistäpä sen tietää, kun nähdään heidän lomailustaan vain pieni murunen eikä mukana taida olla ketään, jonka somessa vilahtelisi tatuoituja käsiä tai muuta.
 
vierailija
Mä luulen, että nimenomaan B on halunnut pysyä poissa näkyvistä loppuloman. Onhan se jo pidemmän aikaa näkyillyt tosi vähän. Se eka ilta meni vähän vielä lomanaloitushuumassa ja tequilahöyryissä, että siksi sieltä tuli jotain.
Ehkä b ei halua olla k:n promoissa mukana. Varmaan joku toinen ajankohta sopisi mut kun omakin sinkku on just tullu ni ei viitti olla toisen artistin mainoskasvona.
 
vierailija
Ei oo mitään tarvetta kieltää etteivätkö voi ollakin kahdestaan, mutta tottahan se on että ollaan nähty niin vähän heidän lomailustaan, että helposti seurueessa voisi olla muitakin.
Kärtsä kyllä aika varmasti meni yksin. Ei olisi mitään järkeä että se olisi matkustanut siinä autossa yksin ihan vaan jonkun stoorin takia. Mistäs sitä tietää vaik siellä olis Miha viereisessä huoneessa iltaisin odottelemassa.
 
vierailija
Heitänpä tähän vielä jatkokysymyksen. Kun mulle tulee fiilis, että jotkut kokevat suorastaan epätoivottavana asiana sen, jos K ja B olisikin pari nyt tai tulevaisuudessa, niin mitä jos näin osoittautuu? Lakkaatteko seuraamasta heitä kokonaan, pysyttekö edelleen fanina, mutta ette seuraa heidän elämäänsä muuten vai miten luulette, että reagoisitte sitten?
Ja korostan nyt, että en ota kantaa kumpaankaan suuntaan. Voi olla tai voi olla olematta. Mutta siitä olen kyllä aika varma (vaikka mutuahan tämä minunkin mielipiteeni on), että ovat tuolla kaksin, omasta mielestäni kaikki merkit viittaa siihen.
Jos K ja B olis oikeasti pari, niin olisin tottakai tosi iloinen niiden puolesta ja ihan varmasti seuraisin. Nyt musta ei vaan näytä todennäköiseltä että koskaan olisivat. Ehkä ovat tälläkin hetkellä molemmat suhteessa toisten henkilöiden kanssa. Musta esim. suhde S:n kanssa vaikuttaa paljon todennäköisemmältä,kuin K ja B yhdessä, vaikka S:n kanssa seurustelustakaan ei voi olla mitenkään varma. Mä lähestyn asiaa sitä kautta mikä omasta mielestäni näyttää todennäköiseltä ja kunnioitan niiden omia valintoja. Jos ovat jonkun kanssa, niin silloin se ihminen on varmasti sopiva heille.
 
vierailija
Jos K ja B olis oikeasti pari, niin olisin tottakai tosi iloinen niiden puolesta ja ihan varmasti seuraisin. Nyt musta ei vaan näytä todennäköiseltä että koskaan olisivat. Ehkä ovat tälläkin hetkellä molemmat suhteessa toisten henkilöiden kanssa. Musta esim. suhde S:n kanssa vaikuttaa paljon todennäköisemmältä,kuin K ja B yhdessä, vaikka S:n kanssa seurustelustakaan ei voi olla mitenkään varma. Mä lähestyn asiaa sitä kautta mikä omasta mielestäni näyttää todennäköiseltä ja kunnioitan niiden omia valintoja. Jos ovat jonkun kanssa, niin silloin se ihminen on varmasti sopiva heille.
Mikähän tosta S jutusta tekisi edes millään tapaa todennäköisen, kun eivät juuri koskaan näe ja B hiljattain sanonut ystävä ja kollega?
 
vierailija
Ei oo mitään tarvetta kieltää etteivätkö voi ollakin kahdestaan, mutta tottahan se on että ollaan nähty niin vähän heidän lomailustaan, että helposti seurueessa voisi olla muitakin.
Se on nyt stalkattu jo ajat sitten, että heillä on siellä kahden hengen huone. K saapui yksin. Videoissa ei näy ketään muuta, edes vilahduksia laukuista tai kengistä. Koeta kestää nyt se, että he ovat kahden.
 
vierailija
Se on nyt stalkattu jo ajat sitten, että heillä on siellä kahden hengen huone. K saapui yksin. Videoissa ei näy ketään muuta, edes vilahduksia laukuista tai kengistä. Koeta kestää nyt se, että he ovat kahden.
Heidän huonejärjestelyjään ei kyllä voi kukaan varmaksi tietää, jos ei ole sitten paikan päällä käynyt vakoilemassa. Ihan hyvin voi olla vaikka kaksi vierekkäistä huonetta käytössä.
 
vierailija
Musta se ois ihan mielettömän kivaa! Niitten shippi on se mikä mulle ei maistu, mutta jos ne oikeasti päätyisivät yhteen, olisin todella iloinen. En ole yleisesti ottaen shippivastainen, mulla on vahvat omatkin mielenkiintoni sillä saralla, mutta on tiettyjä shippejä jotka ei vaan tunnu hyvältä, ja aika usein se johtuu ihan siitä millaisena ne fandomissa esitetään tai miten fanit shipin kanssa toimivat.
👍
 

Yhteistyössä