K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuinka moni uskaltaa jo ajatella eteenpäin? Siis olen tosielämän realisti, mutta tämä viikko on ollut kieltämättä omituinen. Ollaanko palattu pari askalelta taaksepäin? Voiko uskoa että elämässä olisi oikeasti "and they lived happily ever after"? Nähdäänkö enää D:ta tai S:ä tässä saagassa? Äsh, kertokaa mitä te ajattelette oikeasti.
Nääh. Ehkä nähdään, ehkä ei. Toivon että saagaan tulisi lisää mielenkiintoista ihmisiä yhteistyökumppaneiden muodossa. Ehkä mukana piipahtaa todellisia yllätyksiä. Kyllä mulle riittää pelkät Joksutkin, mutta tuovathan Damonit, Urbanit jne. välillä kivaa lisämaustetta. Toisaalta joskus on kiva keskittyä siihen kaikista olennaiseen eli JO:n musiikkiin. Kärtsää seuraan tai kuuntelen enää tosi tosi harvoin.
 
vierailija
Oon sun kanssa samaa mieltä, että vaikka ei oo sinänsä mitään K/B shippiä vastaan, niin en vaan jotenkin jaksa sitä. Ystävyyttä tykkään fiilistellä siitäkin edestä.
Mulla ei ole siis mitään seksuaalista tai romanttista sisältöä vastaan, mutta liika on joskus liikaa.😂 Ehkä sitten kuitenkin olen enemmän tosielämän fiilistelijä eli seuraan heidän ystävyyttä mieluummin, kuin shippaan.
 
vierailija
Mä luulen että D:henkin välillä törmätään vielä, eihän siitä ole pitkä aika kun se poseerasi Krisin kanssa jossain Balkanilla. Mutta D:llä on varmasti niin valtavat julkkis-ystäväpiirit ja rientoja ympäri maailmaa kokoajan että en itse usko että ehtii tapaamaan ketään Joksuista usein vaikka pysyisivätkin ystävinä.
Mä itse asiassa olen kallistunut siihen, että D ja JO valitettavasti tuskin tulevat enää kauheasti näkemään toisiaan juuri sen takia, että D:llä on niin laaja ystäväpiiri ja verkostot sekä työtä ja niitä rientoja ihan hirveästi. Varmasti pysyvät jonkinnäköisinä ystävinä silti.
 
vierailija
Mä itse asiassa olen kallistunut siihen, että D ja JO valitettavasti tuskin tulevat enää kauheasti näkemään toisiaan juuri sen takia, että D:llä on niin laaja ystäväpiiri ja verkostot sekä työtä ja niitä rientoja ihan hirveästi. Varmasti pysyvät jonkinnäköisinä ystävinä silti.
Samaa mieltä, mikä sinänsä harmi koska D:n läsnäolo toi mukavaa säpinää Joksu-kuvioihin.
 
vierailija
Mä itse asiassa olen kallistunut siihen, että D ja JO valitettavasti tuskin tulevat enää kauheasti näkemään toisiaan juuri sen takia, että D:llä on niin laaja ystäväpiiri ja verkostot sekä työtä ja niitä rientoja ihan hirveästi. Varmasti pysyvät jonkinnäköisinä ystävinä silti.
Näin voi olla, tosin Kris ja D taitavat olla läheisiä keskenään.
 
vierailija
Mä itse asiassa olen kallistunut siihen, että D ja JO valitettavasti tuskin tulevat enää kauheasti näkemään toisiaan juuri sen takia, että D:llä on niin laaja ystäväpiiri ja verkostot sekä työtä ja niitä rientoja ihan hirveästi. Varmasti pysyvät jonkinnäköisinä ystävinä silti.
En usko tätä, lue kommentteja Krisin kuvan kommenteista. :D
 
vierailija
Mä itse asiassa olen kallistunut siihen, että D ja JO valitettavasti tuskin tulevat enää kauheasti näkemään toisiaan juuri sen takia, että D:llä on niin laaja ystäväpiiri ja verkostot sekä työtä ja niitä rientoja ihan hirveästi. Varmasti pysyvät jonkinnäköisinä ystävinä silti.
Juurihan D&Kris hengasivat kesällä ja pariin kertaakin jopa. Eiköhän ne tasaisin väliajoin näe, kun sopivaa aikaa löytyy. Mistä tietää, jos D vaikka menis seuraavalle mahdolliselle Joksujen UK keikoille?
 
vierailija
Heitänpä tähän vielä jatkokysymyksen. Kun mulle tulee fiilis, että jotkut kokevat suorastaan epätoivottavana asiana sen, jos K ja B olisikin pari nyt tai tulevaisuudessa, niin mitä jos näin osoittautuu? Lakkaatteko seuraamasta heitä kokonaan, pysyttekö edelleen fanina, mutta ette seuraa heidän elämäänsä muuten vai miten luulette, että reagoisitte sitten?
Ja korostan nyt, että en ota kantaa kumpaankaan suuntaan. Voi olla tai voi olla olematta. Mutta siitä olen kyllä aika varma (vaikka mutuahan tämä minunkin mielipiteeni on), että ovat tuolla kaksin, omasta mielestäni kaikki merkit viittaa siihen.
 
vierailija
Heitänpä tähän vielä jatkokysymyksen. Kun mulle tulee fiilis, että jotkut kokevat suorastaan epätoivottavana asiana sen, jos K ja B olisikin pari nyt tai tulevaisuudessa, niin mitä jos näin osoittautuu? Lakkaatteko seuraamasta heitä kokonaan, pysyttekö edelleen fanina, mutta ette seuraa heidän elämäänsä muuten vai miten luulette, että reagoisitte sitten?
Ja korostan nyt, että en ota kantaa kumpaankaan suuntaan. Voi olla tai voi olla olematta. Mutta siitä olen kyllä aika varma (vaikka mutuahan tämä minunkin mielipiteeni on), että ovat tuolla kaksin, omasta mielestäni kaikki merkit viittaa siihen.
Musta tää olis hauska asia ja seuraisin entiseen malliin. Tosta, että ovat kahdestaan matkassa ei kyllä voi olla varma, kun on nähty niin pieniä pätkiä heidän lomasta.
 
vierailija
et voi olla tosissasi
No kyllä mä olen tosissani. Sen verran olen D:tä seurannut, että voin sanoa hänen olevan erittäin kiireinen ja että hän viettää aikaa Jenkkien lisäksi muissakin maissa eri projektien ja ystävien kanssa. D:llä on erittäin laaja sosiaalinen piiri ja verkosto. Varmasti ovat edelleen ystäviä Joksujen kanssa ja aika sen näyttää, että tuleeko heillä olemaan vielä esim. joku yhteinen projekti, mutta tällä hetkellä D:llä näyttää olevan muita kiireitä.
 
vierailija
No kyllä mä olen tosissani. Sen verran olen D:tä seurannut, että voin sanoa hänen olevan erittäin kiireinen ja että hän viettää aikaa Jenkkien lisäksi muissakin maissa eri projektien ja ystävien kanssa. D:llä on erittäin laaja sosiaalinen piiri ja verkosto. Varmasti ovat edelleen ystäviä Joksujen kanssa ja aika sen näyttää, että tuleeko heillä olemaan vielä esim. joku yhteinen projekti, mutta tällä hetkellä D:llä näyttää olevan muita kiireitä.
Luepa Krisin uusimman postauksen D:n kommentti 😁
 
vierailija
Heitänpä tähän vielä jatkokysymyksen. Kun mulle tulee fiilis, että jotkut kokevat suorastaan epätoivottavana asiana sen, jos K ja B olisikin pari nyt tai tulevaisuudessa, niin mitä jos näin osoittautuu? Lakkaatteko seuraamasta heitä kokonaan, pysyttekö edelleen fanina, mutta ette seuraa heidän elämäänsä muuten vai miten luulette, että reagoisitte sitten?
Ja korostan nyt, että en ota kantaa kumpaankaan suuntaan. Voi olla tai voi olla olematta. Mutta siitä olen kyllä aika varma (vaikka mutuahan tämä minunkin mielipiteeni on), että ovat tuolla kaksin, omasta mielestäni kaikki merkit viittaa siihen.
Mua ei kiinnosta yhtään kenen kaa B seukkaisi, ei vaikuta musaan mitenkään, saa mennä naimisiin vaikka Sanna Marinin kanssa jos niin haluaa. Mutta mua ärsyttäisi valtavasti jos kaikki JO musaketjut ois vaan niitten B/SM-tarinakirjoittajien valtaamia ja musajulkaisutkin hukkuisi aina siihen vuosi toisensa jälkeen. Onneksi on tällainen ketju jossa muullekin on tilaa.
 
vierailija
Juurihan D&Kris hengasivat kesällä ja pariin kertaakin jopa. Eiköhän ne tasaisin väliajoin näe, kun sopivaa aikaa löytyy. Mistä tietää, jos D vaikka menis seuraavalle mahdolliselle Joksujen UK keikoille?
Jos vertaa alkuvuoteen, niin siihen nähden ovat nähneet nyt erittäin vähän. En ole väittämässä, etteivätkö he pysyisi ystävinä tai etteivätkö tekisi yhteistyötä keskenään. Kunhan lähinnä yritin sanoa, että heillä on omatkin kiireiset elämänsä.
 

Yhteistyössä