K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No takuuvarmasti B ei ole lähtenyt kolmanneksi pyöräksi pariskunnan lomalle. Kyllä siellä vain B ja K ovat kahdestaan lomailleet. Ja itse uskon, että ovat viikon lomalla eli ma lähtevät kotiin.
Mä en oikein ole missään vaiheessa ymmärtänyt tätä keskustelua, koska se minkälainen matkaseurueen koko on, on mulle yksi lysti. Itselleni on ihan se ja sama, että ovatko he kaksin vai onko läheisiä mukana tai kenen kanssa he viettävät siellä aikaa.
 
vierailija
Kuinka moni uskaltaa jo ajatella eteenpäin? Siis olen tosielämän realisti, mutta tämä viikko on ollut kieltämättä omituinen. Ollaanko palattu pari askalelta taaksepäin? Voiko uskoa että elämässä olisi oikeasti "and they lived happily ever after"? Nähdäänkö enää D:ta tai S:ä tässä saagassa? Äsh, kertokaa mitä te ajattelette oikeasti.
 
vierailija
Kuinka moni uskaltaa jo ajatella eteenpäin? Siis olen tosielämän realisti, mutta tämä viikko on ollut kieltämättä omituinen. Ollaanko palattu pari askalelta taaksepäin? Voiko uskoa että elämässä olisi oikeasti "and they lived happily ever after"? Nähdäänkö enää D:ta tai S:ä tässä saagassa? Äsh, kertokaa mitä te ajattelette oikeasti.
evvk
 

Yhteistyössä