K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en usko, että B kuvas ton Kärtsän tiktokin. Eivät ole ainakaan enää siellä kahdestaan tai sit B on jo lähtenyt kokonaan.
Niiden yhteiskontsan postaus loppui parin päivän jälkeen. Luulen et paikalle tuli henkilöitä joita ei voi kuvata.
Toihan on voitu kuvata vaikka pari päivää sitten, ja K halusi aloittaa promoamisen vasta viikon enen julkaisua, eli tänään. Oletan siis että toi julkaistaan ens viikolla, ennen eurokiertuetta.
 
vierailija
Hmm, mulla näkyy vaan album in November, eli en näe päivämäärää tai tietoa onko kuun alussa vai lopussa. Jos albumi tuleekin ihan marraskuun vikalla viikolla niin meneeköhän koko kiertue Joulukuulle sit?
 
vierailija
Hmm, mulla näkyy vaan album in November, eli en näe päivämäärää tai tietoa onko kuun alussa vai lopussa. Jos albumi tuleekin ihan marraskuun vikalla viikolla niin meneeköhän koko kiertue Joulukuulle sit?
Kyllä siinä ihan lukee Brand new single “Bluza” of our upcoming album, which will be released on *drum roll* 15th of November. Eli voi se silti joulukuulle mennä, tai mistäs sitä tietää vaikka nuo lähtisivät kiertämään jo ennen levyn ilmestymistä.
 
vierailija
Mä en usko, että B kuvas ton Kärtsän tiktokin. Eivät ole ainakaan enää siellä kahdestaan tai sit B on jo lähtenyt kokonaan.
Niiden yhteiskontsan postaus loppui parin päivän jälkeen. Luulen et paikalle tuli henkilöitä joita ei voi kuvata.
Bojanin ääni kuuluu Kärtsän eilen kuvaamassa videossa, kun K puhuu siitä arvonnasta ja sen ongelmista. Oli paikalla ainakin eilen ja tuskin on tänään vielä lähtenyt. Eli arvaan, että kuvasi myös tuon. Sehän on jo selvitetty, että heillä on kahden hengen huone tuolla, eikä siellä muita ole.
 
vierailija
Bojanin ääni kuuluu Kärtsän eilen kuvaamassa videossa, kun K puhuu siitä arvonnasta ja sen ongelmista. Oli paikalla ainakin eilen ja tuskin on tänään vielä lähtenyt. Eli arvaan, että kuvasi myös tuon. Sehän on jo selvitetty, että heillä on kahden hengen huone tuolla, eikä siellä muita ole.
Mustakin se yes kuulosti bojanilta mutta en kyllä mee vannomaan. Joku kuuli siinä naisenkin äänen mutta mä en sitä erottanut.
 
vierailija
Mustakin se yes kuulosti bojanilta mutta en kyllä mee vannomaan. Joku kuuli siinä naisenkin äänen mutta mä en sitä erottanut.
Minäkään en ole varma että se olisi B ääni. Muutamia kertoja olen sen kuunnellut ja ensivaikutelmia oli että K vaan ohittaa jotkut jotka puhuu keskenään eli olin kuulevinani kaksi ääntä. Nyt en kyllä enää kuullut sitä sillä tavoinkaan.
 
vierailija
Mä en usko, että B kuvas ton Kärtsän tiktokin. Eivät ole ainakaan enää siellä kahdestaan tai sit B on jo lähtenyt kokonaan.
Niiden yhteiskontsan postaus loppui parin päivän jälkeen. Luulen et paikalle tuli henkilöitä joita ei voi kuvata.
Ehkä siellä ovat koko ajan olleet K, B, NM ja S. Muutama yhteinen lyhyt pätkä on kuvattu K sta ja B sta. Helposti saa aikaan vaikutelman että ovat siellä kahden.
 

Yhteistyössä