K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Liekö Jančilla ollut vaikutusta asiaan No ei vais ehkä he kaikki kuitenkin huomas että Nace on se oikea basisti bändiin
On se kyllä niin oikea! Martin vaikuttaa oikein miellyttävältä mutta kyllä tää bändi on just tässä kokoonpanossa ihan täydellinen.

Juren edeltäjä mua kyllä mietityttää kun sen lähtö on selvästi ollut niille vähän arka paikka. Martin kuitenkin lähti omasta halustaan ja kaikkien ikävöimänä.
 
vierailija
On se kyllä niin oikea! Martin vaikuttaa oikein miellyttävältä mutta kyllä tää bändi on just tässä kokoonpanossa ihan täydellinen.

Juren edeltäjä mua kyllä mietityttää kun sen lähtö on selvästi ollut niille vähän arka paikka. Martin kuitenkin lähti omasta halustaan ja kaikkien ikävöimänä.
Oon ymmärtänyt että Juren edeltäjä ei ilmeisesti ollut sit sellainen rumpali jota Joksut sit tarvitsi. Ilmeisesti Jure pyydettiin levyn äänittämiseen apuun ja totesivat hänen olevan lopulta sellainen joka heidän bändiin sopisi?
 
vierailija
Mä oon ongelmissa.

Nyt kun mun palava ihastus Käärijään ( + sen ihanat homoilukemiat miesystäviinsä) on väljähtynyt, niin samalla on kuollut mun vuodeksi 100% yllätysvirkistynyt sekselämäni mun miehen kanssa Siis totally dry here.

Ei kai muuta, kuin ero ja kirjastonhoitajaksi nuttura päässä. Kiitos, että sain avautua

T. Ex Pervoliisa.
 
vierailija
Mä oon ongelmissa.

Nyt kun mun palava ihastus Käärijään ( + sen ihanat homoilukemiat miesystäviinsä) on väljähtynyt, niin samalla on kuollut mun vuodeksi 100% yllätysvirkistynyt sekselämäni mun miehen kanssa Siis totally dry here.

Ei kai muuta, kuin ero ja kirjastonhoitajaksi nuttura päässä. Kiitos, että sain avautua

T. Ex Pervoliisa.
Uuuu hothothot! Kirjastonhoitajat tietää kaikenlaista ja kun niitten nutturan pääsee repimään auki, ollaan jo ihan ytimen äärellä
 
vierailija
Mä oon ongelmissa.

Nyt kun mun palava ihastus Käärijään ( + sen ihanat homoilukemiat miesystäviinsä) on väljähtynyt, niin samalla on kuollut mun vuodeksi 100% yllätysvirkistynyt sekselämäni mun miehen kanssa Siis totally dry here.

Ei kai muuta, kuin ero ja kirjastonhoitajaksi nuttura päässä. Kiitos, että sain avautua

T. Ex Pervoliisa.
Mulla käynyt vähän samalla tavalla. Se innostus Kärtsään on alkanut laantua ja hormonitoiminta palautunut ennalleen.😁 Jännä mitä Kärtsä tuntemuksia Kärtsä meissä monessa sai aikaan. Älä kuitenkaan vielä luovuta, mä löysin nimittäin uuden ihastuksen jalkapallosta. Harmi vaan ettei tää mun uus ihastus harrasta mitään homoeroottista teemaa.🤭
 
vierailija
Mulla käynyt vähän samalla tavalla. Se innostus Kärtsään on alkanut laantua ja hormonitoiminta palautunut ennalleen. Jännä mitä Kärtsä tuntemuksia Kärtsä meissä monessa sai aikaan. Älä kuitenkaan vielä luovuta, mä löysin nimittäin uuden ihastuksen jalkapallosta. Harmi vaan ettei tää mun uus ihastus harrasta mitään homoeroottista teemaa.
Siis oletko ihastunut jalkapalloon vai palloilijaan 😂
 
vierailija
Mä oon ongelmissa.

Nyt kun mun palava ihastus Käärijään ( + sen ihanat homoilukemiat miesystäviinsä) on väljähtynyt, niin samalla on kuollut mun vuodeksi 100% yllätysvirkistynyt sekselämäni mun miehen kanssa Siis totally dry here.

Ei kai muuta, kuin ero ja kirjastonhoitajaksi nuttura päässä. Kiitos, että sain avautua

T. Ex Pervoliisa.
Voi mikä kliseinen ja pölyttynyt käsitys kirjastonhoitajista... tietäisitpä vain
 

Yhteistyössä