K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hienot kuvat Krisistä! Mutta aikamoista fanitaidetta Damon pläjäytti tuohon viimeisimpään stooriin. Saattaa olla että muutin nyt mieltäni D:n ja B:n suhteen. Ajattelin aiemmin että jos jollain on jotain, niin sitten niillä, mut vaikea kuvitella että tuo menis ihan vaan huumorilla B:lta läpi, jos niillä jotain olis. 😅
 
vierailija
Hienot kuvat Krisistä! Mutta aikamoista fanitaidetta Damon pläjäytti tuohon viimeisimpään stooriin. Saattaa olla että muutin nyt mieltäni D:n ja B:n suhteen. Ajattelin aiemmin että jos jollain on jotain, niin sitten niillä, mut vaikea kuvitella että tuo menis ihan vaan huumorilla B:lta läpi, jos niillä jotain olis. 😅
Mä kyllä uskon että menisi hyvinkin huumorilla, kun siinä fanitaidestoorissa on tuo tekstikin (awh, we cute Kris). Siinä on sen verran humoristinen ote. Mutta noin muuten mulla on kyllä hiipunut usko bojanin ja damonin juttuun. Tai saattoi niillä jotain sutinaa oll, mutta ei se varmaan siitä mihinkään edennyt.
 
vierailija
Eikös siinä viikkokirjeessä kuitenkin sanoneet, että jokainen menee omalle seikkailulleen eikä kyllä oma ois jos Kris ja B on yhdessä Lontoossa 😅
Ei sitä viikkokirjettä varmaan ihan kirjaimelliseksi ole tarkoitettu. Mutta luulen kyllä myös että kris on Lontoossa ihan ilman bojania. Asuikos se krisin tyttiskin siellä? Vai onko tää niitä juorutilin kertomuksia vaan?
 
vierailija
Mä kyllä uskon että menisi hyvinkin huumorilla, kun siinä fanitaidestoorissa on tuo tekstikin (awh, we cute Kris). Siinä on sen verran humoristinen ote. Mutta noin muuten mulla on kyllä hiipunut usko bojanin ja damonin juttuun. Tai saattoi niillä jotain sutinaa oll, mutta ei se varmaan siitä mihinkään edennyt.
Ajattelen aika samalla tavalla, ehkä jotain oli, muttei toiminut tai ei ollut muutenkaan vakavaa. Tuo fanitaide on söpöä ja hauskaa, mutta kumppanina olisin ihmeissäni, jos toinen käytänössä kannustaisi shippaajia shippaamaan häntä ystäväni kanssa. En ole edes mustasukkainen tyyppi, mutta minusta se olisi outoa. Siksi tuntuu todennäköisemmältä että ovat ainakin tällä hetkellä vaan kavereita kaikki.
 
vierailija
Ajattelen aika samalla tavalla, ehkä jotain oli, muttei toiminut tai ei ollut muutenkaan vakavaa. Tuo fanitaide on söpöä ja hauskaa, mutta kumppanina olisin ihmeissäni, jos toinen käytänössä kannustaisi shippaajia shippaamaan häntä ystäväni kanssa. En ole edes mustasukkainen tyyppi, mutta minusta se olisi outoa. Siksi tuntuu todennäköisemmältä että ovat ainakin tällä hetkellä vaan kavereita kaikki.
Samaa mieltä minäkin. Toisaalta en oikeastaan edes ihmettelisi vaikka bojan itse yllyttäisi shippikuvien postaamiseen, vaikka hänellä siis joku suhde olisi (en osaa päättää oisko se damoniin vai Krisiin ku oon just lukenu molempiin sopivia ficcejä 😂). Jotenkin nuo kuvat on niin viatonta kuitenkin, söpöä ja lämmintä. Ihan eri asia oisi vaikka se videopätkä jossa d kuvasi huivipäistä krisiä ja sai siltä maailman kauneimman hymyn. Eli siis ne "oikeat" jutut tuntuisi jossain, fanien kuvitelmat ehkä hymyilyttäisi. Mutta totta kai jokainen meistä mustistelee omista lähtökohdistaan ja omien kokemustensa vankina, ei näissä mitään yhtä oikeaa vastausta ikinä voi olla. Mutta mullakin on kyllä sellainen olo että ei B ja D ollut kuin korkeintaan joku lyhyt juttu, jotain pientä säätöä ja kokeilua ilman sen suurempia toiveita yhteisestä tulevaisuudesta. Kris ja Damon on varmaan olleet ihan vaan dear friends koko ajan. Kris ja Bojan taas, niillä on epäilemättä maailman kaunein viha-rakkaussuhde 😁
 
vierailija
vierailija
Samaa mieltä minäkin. Toisaalta en oikeastaan edes ihmettelisi vaikka bojan itse yllyttäisi shippikuvien postaamiseen, vaikka hänellä siis joku suhde olisi (en osaa päättää oisko se damoniin vai Krisiin ku oon just lukenu molempiin sopivia ficcejä ). Jotenkin nuo kuvat on niin viatonta kuitenkin, söpöä ja lämmintä. Ihan eri asia oisi vaikka se videopätkä jossa d kuvasi huivipäistä krisiä ja sai siltä maailman kauneimman hymyn. Eli siis ne "oikeat" jutut tuntuisi jossain, fanien kuvitelmat ehkä hymyilyttäisi. Mutta totta kai jokainen meistä mustistelee omista lähtökohdistaan ja omien kokemustensa vankina, ei näissä mitään yhtä oikeaa vastausta ikinä voi olla. Mutta mullakin on kyllä sellainen olo että ei B ja D ollut kuin korkeintaan joku lyhyt juttu, jotain pientä säätöä ja kokeilua ilman sen suurempia toiveita yhteisestä tulevaisuudesta. Kris ja Damon on varmaan olleet ihan vaan dear friends koko ajan. Kris ja Bojan taas, niillä on epäilemättä maailman kaunein viha-rakkaussuhde
Mä en ole nähnyt Bllä kummankaan kanssa kyllä mitään juttua, mutta niin erilailla me nähdään asiat. Hyvä että täällä saa sanoa kaikki oman mielipiteensä. Mulla vaan vahvistuu se Sadie ajatus päivä päivältä. Olen myös pitänyt Btä heterona koko ajan, mutta olen avoin muiden mielipiteille kyllä.
 
vierailija
Tää fani jutellut eilen Krisin kanssa. Ei sano mitään Bstä joten tuskin on ollut siellä, eiköhän se Nykissä ole. Kris seisonut siellä keikalla yksin.


Missähän se B tosiaan luuraa..? Laittais edes vähän vinkkiä tulemaan, niin olisi meilläkin mysteeri täällä ratkottavana. 😄🤓No ei, ymmärrän hyvin jos haluaa olla rauhassa. Toivottavasti on rentouttava loma, missä sitten onkin.
 
vierailija
Mä en ole nähnyt Bllä kummankaan kanssa kyllä mitään juttua, mutta niin erilailla me nähdään asiat. Hyvä että täällä saa sanoa kaikki oman mielipiteensä. Mulla vaan vahvistuu se Sadie ajatus päivä päivältä. Olen myös pitänyt Btä heterona koko ajan, mutta olen avoin muiden mielipiteille kyllä.
Mä en ihan heterona sitä ehkä pidä, mutta noi mun äskeiset suhde-"ehdotukset" perustuu tosiaan täysin mun eilisillan AO3-kokemuksiin. Tartuin kuumiin bokris-ficceihin ja niiden joukossa oli myös damonia, eli nyt nää oli mulla ihan silkkaa leikittelyä. Mä siis oikeasti luulen ettei kellään ole mitään uutta suhdetta, krisillä varmaankin se sama vanha.
 
vierailija
Missähän se B tosiaan luuraa..? Laittais edes vähän vinkkiä tulemaan, niin olisi meilläkin mysteeri täällä ratkottavana. No ei, ymmärrän hyvin jos haluaa olla rauhassa. Toivottavasti on rentouttava loma, missä sitten onkin.
Mä haluaisin myös Janin ja Nacen vilahduksia. Ei ees tarttisi mitään salapoliisitehtävää olla tarjolla kunhan jotain heistä näkyisi
 

Yhteistyössä