K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alan uskomaan tuohon t-paitaan. Kaikki muut asiat kuvassa natsaa. Gfn oikea käsi on esillä kännykän takia. Ehkä. Sekoitan nyt sitten toiseen kuvaan. Kärtsällä on se keltainen paita, mutta hän on siinä kuvassa yksin. Tästä kuvasta puhuttiin jossain, että kuka istuu vieressä tai vastapäätä. Häärijä taisi tulla kuvaan. Näin tässä näkee ja sekoittaa kuvia. Kiitos kun oikaisit.
Aa, olitkin jo sillä välin vastannut.
t. kolmas
 
vierailija
En kyllä yhtään tajua mistä kuvasta puhut, mutta itsellä on kuvakaappaus siitä Kn kaverin RKn stoorista (juu en ole ylpeä itsestäni) ja se on otettu pöydän toisesta puolelta ja K ja Tyde istuvat rinnakkain, K kuvan oikealla ja NM vasemmalla puolella. K selittää jotain yllään valkea t-paita, NM katsoo Kta ja pitää oikeassa kädessä puhelinta, jolla (ehkä) kuvaa. Hänellä on kädessä myös haarukka, joka peittää vas. käden sormet juuri siten, että sormusta ei näy. Yllään NMllä on musta toppi tai biksut. molemmilla aurinkolasit nostettu pään päälle.

Kuvan etualalla pöydällä on kolmioleipiä, ranuja, sandwichejä ja NMllä on joku jäinen juoma (jääkahvi?) jossa on pinkki pilli. Kuvatekstiksi on kirjoitettu nam nam leipä.
Joo just näin minäkin sen kuvan muistan. Näin sen aamulla kun heräsin ja oli puoleenpäivään mennessä poistettu. Joten kaikki jotka aktivoituvat vasta illalla IG:ssä eivät sitä nähneet.
 
vierailija
Ei kovin varma tunnistus kyllä. Mutta jos löytyy kuva jossa bojanilla on se päällä joskus aiemmin niin sitten varmaan on sen oma.
On se sikäli, että pienetkään yksityiskohdat ei vaan vaihdu itsekseen. Mulla ei asialle ole muuten väliä, en olisi yhtään suhdetta vastaan, en vaan välitä turhista huhuista, jos ne ei perustu todelliseen asiaan.
 
vierailija
Joo multa löytyy se Kn keltainen kauluspaita -kuva myös, hullu kun olen. Siinä K tosiaan yksin ja hymyilee kuvaajalle. Kädet ojennettu nyrkkiin pöydälle ilmeisesti menun päälle niin että sormukset näkyy. Kuvatekstinä Ashley, look at him ja ananas. Härtsän stooreista.
 
vierailija
Joo multa löytyy se Kn keltainen kauluspaita -kuva myös, hullu kun olen. Siinä K tosiaan yksin ja hymyilee kuvaajalle. Kädet ojennettu nyrkkiin pöydälle ilmeisesti menun päälle niin että sormukset näkyy. Kuvatekstinä Ashley, look at him ja ananas. Härtsän stooreista.
Ihanaa. Pelastit mun iltani. Luulin jo, että olen nähnyt unta niistä kuvista. Ja siksi sekoilen. Olet superia.
 
vierailija
Höpshöps
Avoliiton jälkeen ei edelleenkään tehdä ositusta eli toinen ei saa 50 % toisen omaisuudesrä.

Avoliiton kestettyä yli 5 vuotta tai jos on ollut yhteinen lapsi ja liitto päättyy, on toinen oikeutettu kuitenkin esim kohtuulliseen hyvitykseen, jos on esim hoitanut lasta ja omaisuus hankittu toisdn nimiin.

Puoliksi ei kuitenkaan laiteta.
Toihan on haitta, ei etu.
 
vierailija
Se sisäsauma (musta osa ennen kuin vuori alkaa) näytti toisessa hupparissa leveämmältä myös. En muista kummassa. Voit katsoa itse, mä en jaksa nyt selata taaksepäin.
Bojan Madridin prepartykuvassa fanin kanssa. Katsoin silloin jo itsekin kun tätä kuvaa verrattiin Sadien päällä olleeseen huppariin, että Madridissa olleessa hupparissa on minusta vähän pitempinukkainen vuori, kun taas Sadien päällä olevassa se näyttää hyvin tasaiselta se vuorinukka.
 
vierailija
Ehkä vähän eri asia..? Siis viittaatko Madridiin? Vai mihin.
Siihen keikkaan jolla Sadie tuli salakuvatuksi. Ihan samanlainen vapaa-ajan keikka olisi Rollaritkin. Bojanhan on sanonut käyvänsä vapaa-ajallaan keikoilla tosi paljon ja tuskin niistä suurin osa meille näkyy. Joulukuussakin oli Sloveniassa joillain keikoilla eikä postannut niistä mitään mutta näkyi sitten muiden stooreissa niin tiedämme hänen olleen niillä.
 
vierailija
Bojan Madridin prepartykuvassa fanin kanssa. Katsoin silloin jo itsekin kun tätä kuvaa verrattiin Sadien päällä olleeseen huppariin, että Madridissa olleessa hupparissa on minusta vähän pitempinukkainen vuori, kun taas Sadien päällä olevassa se näyttää hyvin tasaiselta se vuorinukka.
Bojanin bussistooreissa taas se nukka näyttää hyvin tasaiselta. Ehkä se näyttää vähän erilaiselta pesun jälkeen. Tai sit heillä on viisi eri hupparia. :D
 
vierailija
Siihen keikkaan jolla Sadie tuli salakuvatuksi. Ihan samanlainen vapaa-ajan keikka olisi Rollaritkin. Bojanhan on sanonut käyvänsä vapaa-ajallaan keikoilla tosi paljon ja tuskin niistä suurin osa meille näkyy. Joulukuussakin oli Sloveniassa joillain keikoilla eikä postannut niistä mitään mutta näkyi sitten muiden stooreissa niin tiedämme hänen olleen niillä.
Häh….??? Siis…vertaat jotain hämyisessä baarissa tuntemattomien esiintyjien keikalla ollutta illanviettoa The Rolling Stonesin näkemiseen??? Tajuatko yhtään, minkä kokoluokan artistista Rollareissa on kysymys?
 
vierailija
Häh….??? Siis…vertaat jotain hämyisessä baarissa tuntemattomien esiintyjien keikalla ollutta illanviettoa The Rolling Stonesin näkemiseen??? Tajuatko yhtään, minkä kokoluokan artistista Rollareissa on kysymys?
Niin? Oon myös itse nähnyt Rollarit livenä ja ollut vaikka kuinka monella klubikeikalla jotka oli parempia kuin ne. Enkä jakanut mistään noista mitään someen.

Ei noiden perusteella voi päätellä mitä B laittaisi someensa ja mitä ei. Ihan hyvin voi olla että haluaa pitää lomansa yksityisenä niin kuin monesti muulloinkin.
 
vierailija
Niin? Oon myös itse nähnyt Rollarit livenä ja ollut vaikka kuinka monella klubikeikalla jotka oli parempia kuin ne. Enkä jakanut mistään noista mitään someen.

Ei noiden perusteella voi päätellä mitä B laittaisi someensa ja mitä ei. Ihan hyvin voi olla että haluaa pitää lomansa yksityisenä niin kuin monesti muulloinkin.
Totta, JOS se nyt ikinä olisi missään Jenkeissä 😂😂😂😂😂
 
vierailija
Mua naurattaa, kun vauvalla aina luullaan, että trolleja on yksi. Samoin luulivat ponien kohdalla. Onko se jonkilainen puolustusreaktio? Helpompi ajatella, että on vain yksi, joka on syypää kaikkeen?
 
vierailija
Mua naurattaa, kun vauvalla aina luullaan, että trolleja on yksi. Samoin luulivat ponien kohdalla. Onko se jonkilainen puolustusreaktio? Helpompi ajatella, että on vain yksi, joka on syypää kaikkeen?
Niistä osa on ihan käsittämättömän yksinkertaisia pahveja. Ei vaan tule omassa piirissäni vastaavia enää vastaan, niin se pöhköys aina yllättää…
 

Yhteistyössä