vierailija
Kyllä täällä saa kaikki olla.Mee vauvalle
-eri
Kyllä täällä saa kaikki olla.Mee vauvalle
Vanhoja käydään läpi taas n:nen kerran…Onko kultsan bäkkäriltä julkaistu jotain uutta, vai palataanko nyt vanhaan materiaaliin?
Ehei, en ole K/B-shippari. Mutta olin jo viime kesänä tuottoisa kuumistelija.Mee vauvalle
Mahdatko kenties olla eräs joka tarjoutui Janin haitarin paikalle levitettäväksi ja näppäiltäväksiEhei, en ole K/B-shippari. Mutta olin jo viime kesänä tuottoisa kuumistelija.
Ei vois vähempää kiinnostaa ne lapselliset ja typerät mayhemit.Kummasti vaan täällä jutut hiljeni kun vauvalla on mayhemit käynnissä. Just saying…
sepä seMahdatko kenties olla eräs joka tarjoutui Janin haitarin paikalle levitettäväksi ja näppäiltäväksi
LG:lle oli oikeasti varmaan työlästä ylläpitää sitä listaa. Hänen täytyi jaksaa lukea aktiivisesti ketjua ja muokata niitä listalle ehdotettuja juttuja sopivaan muotoon jne. Itse rakastan listoja, niihin on koottu nautadomin parhaimmat huumori pläjäykset ja samalla ne toimii muistona menneisyyden hauskoista hetkistä. En tule ikinä ymmärtämään sitä henkilöä, jonka oli pakko ilmiantaa niitä listoja.Älä ny höpise. Se lista oli ihan kiva aluksi mutta sitten sinne alkoi päästä vähän liian heppoisin perustein. Voin kuvitella että sen ylläpitokin oli työlästä silloin kun vauvan kommentointitahti kiivaampaa.
t. eri
Se oli aktiivinen viisujen ja äitienpäivän aikoihin. Olikohan viime lauantaina, kun siellä oli illalla erityisen hauska tunnelma (ne AI kuvajutut). Paljon on edelleen ankeutusta, trollailua ja tietty tämän yhden show. Parhaimmillaan olen nähnyt ns. tavallisena arkipäivänä noin 30-45 yläpeukkua jossakin viestissä, joten oletan että porukan määrä on laskenut.Kuinka paljon Vauvalla on nykyään porukkaa, suurinpiirtein? En ole käynyt pitkiin aikoihin. Onko yhtä aktiivinen kuin ennen?
Onko ne kaikki LG:n laittamat listat tosiaan poistettu? Just hiljattain mietin että ois kiva käydä lukemassa mutta en onnistunut löytämään.LG:lle oli oikeasti varmaan työlästä ylläpitää sitä listaa. Hänen täytyi jaksaa lukea aktiivisesti ketjua ja muokata niitä listalle ehdotettuja juttuja sopivaan muotoon jne. Itse rakastan listoja, niihin on koottu nautadomin parhaimmat huumori pläjäykset ja samalla ne toimii muistona menneisyyden hauskoista hetkistä. En tule ikinä ymmärtämään sitä henkilöä, jonka oli pakko ilmiantaa niitä listoja.
Ehkä ne samat mayhemien pitäjät ovat täällä vakkareita, eivätkä kahteen ketjuun ehdi? Itse olin tekemässä gradutyötä, niin en ole täällä ehtinyt jaarittelemaanKummasti vaan täällä jutut hiljeni kun vauvalla on mayhemit käynnissä. Just saying…
Kirjoitin tänne muutama viikko sitten, että tunnen menneisyyden haamujen läsnäolon… Eikä tämä kummitus taida olla ainoa muisto viime kesästä.Mahdatko kenties olla eräs joka tarjoutui Janin haitarin paikalle levitettäväksi ja näppäiltäväksi
Mulla on niitä tallessa. Voinkohan linkittää niitä jonnekin, jotta voit käydä lukemassa?Onko ne kaikki LG:n laittamat listat tosiaan poistettu? Just hiljattain mietin että ois kiva käydä lukemassa mutta en onnistunut löytämään.
Oi, olisi ihanaa! Pastebin.com on nopea ja helppo tapa jakaa tekstiä.Mulla on niitä tallessa. Voinkohan linkittää niitä jonnekin, jotta voit käydä lukemassa?
Olin lenkillä ja menen vasta vauvalle. Lähtiessä oli H JO huppari päällä mutta en tiedä vielä onko se siitä edennyt. Mayhemeihin jaksan osallistua enää harvoin.Kummasti vaan täällä jutut hiljeni kun vauvalla on mayhemit käynnissä. Just saying…
Eiköhän meitä ole täällä enemmänkin Mut savustettiin perusteellisella poistokampanjalla vauvalta alkuvuodesta ja oon ollut vähän koditon siitä lähtien. Täällä on kyllä ollut aika kivaa.Kirjoitin tänne muutama viikko sitten, että tunnen menneisyyden haamujen läsnäolon… Eikä tämä kummitus taida olla ainoa muisto viime kesästä.
No ei vauvalaiset täällä kirjoittele, tämä on stalkkereiden ketju eikä he fanita S tai DKummasti vaan täällä jutut hiljeni kun vauvalla on mayhemit käynnissä. Just saying…
Eiköhän meitä ole täällä enemmänkin Mut savustettiin perusteellisella poistokampanjalla vauvalta alkuvuodesta ja oon ollut vähän koditon siitä lähtien. Täällä on kyllä ollut aika kivaa.
Janin haitari/balkanin shemeikan äiskä/IK
No mä kirjoittelen sujuvasti sekä täällä että vauvalla ja eiköhän moni muu myös.No ei vauvalaiset täällä kirjoittele, tämä on stalkkereiden ketju eikä he fanita S tai D
Etkö shippaa enää K ja B vai ootko ikinä shipannutkaan?Eiköhän meitä ole täällä enemmänkin Mut savustettiin perusteellisella poistokampanjalla vauvalta alkuvuodesta ja oon ollut vähän koditon siitä lähtien. Täällä on kyllä ollut aika kivaa.
Miksi täällä?No mä kirjoittelen sujuvasti sekä täällä että vauvalla ja eiköhän moni muu myös.
Toi on kyllä fucked up, että yks luonnehäiriöinen pitää koko ketjua panttivankinaan ja ajaa hauskat tyypit pois.Eiköhän meitä ole täällä enemmänkin Mut savustettiin perusteellisella poistokampanjalla vauvalta alkuvuodesta ja oon ollut vähän koditon siitä lähtien. Täällä on kyllä ollut aika kivaa.
Vauvalla kirjoittelen K/B-asioista ja täällä keskustelen vauvalta kielletyistä asioista.Miksi täällä?