vierailija
Sillä missä on todennäköistä että 22-vuotias on täysin kokematonMillä kivikaudella te elätte
Eiku ei ne neitsyet kyllä kivikaudella niin pitkään neitsyinä säilyneet.
Sillä missä on todennäköistä että 22-vuotias on täysin kokematonMillä kivikaudella te elätte
Otin joSulle ei voi kun nauraa ota lääkkeet.
On hänellä miesystäviä kai ollut, B ei tosin ole sellainenSadiehan on tosi nuori, oliks se 22 ja hällä tiedettävästi takana yksi suhde naisen kanssa. Bojanhan voi olla hänen eka mieskokemus, kaikessa mielessä🫣
Kirjoitan älykännyllä.Miksi sä kirjoitat aina yhden lauseen yhdelle riville? Tarvitsetko selkokieltä?
Eikä tainneet elääkään niin vanhaksi.Sillä missä on todennäköistä että 22-vuotias on täysin kokematon
Eiku ei ne neitsyet kyllä kivikaudella niin pitkään neitsyinä säilyneet.
kakkosvaihtoehto indeed*tiedotus alkaa*
Mäkin todellakin panisin Kärtsää.
Kakkosvaihtoehto ois kattoo kun K panee B:tä.
*tiedotus päättyy*
Freudilainen lipsahtikakkosvaihtoehto indeed
Voi kun olisi, mutta todisteet näyttää toiseen suuntaan.D se on jos joku!
Tää olisi tavallaan hyvä tässä seksiä korostavassa maailmassa.Boitsusta kyllä saa sellaisen kuvan, että korkeintaan on pussaillut ja vähän laittanut käsiä paidan alle. Mutta mistä mä tiedän, voihan se olla vaikka millainen peto sängyssä.
Toki se on hyvä jos itse niin haluaa, mutta en nyt mitenkään lähtökohtaisesti voi ajatella että 25-vuotiaan kokemattomuus olisi ihanteellinen olotila.Tää olisi tavallaan hyvä tässä seksiä korostavassa maailmassa.
Ihana mieshän se on, voihan sitä ajatella että se olis ollut sellainen mies jonka olis nuorena halunnut jos oma ikä häiritsee. Ei sun ajatuksia ainakaan hävetä kannata kun eihän niissä mitään ilkeää ole.
Mun mielestä ei oo mitään todisteita mistään. Mutta haluan tietää kenen kanssa Bojan on!Voi kun olisi, mutta todisteet näyttää toiseen suuntaan.
Ajattelin kaikkia niitä, joiden on vaikea edes tutustua toisiin ihmisiin. Siis että seksin ja kokemusten vaatimukset lisää ahdistusta, kun täälläkin ajatellaan, että 22 vuotias ei mitenkään voi olla kokematon. Mutta joo, ei se varmaan hyvä olotila ole.Toki se on hyvä jos itse niin haluaa, mutta en nyt mitenkään lähtökohtaisesti voi ajatella että 25-vuotiaan kokemattomuus olisi ihanteellinen olotila.
Menkää ja himoitkaa!Täysi-ikäisiä miehiä tässä saagassa on kaikki. Joten menkää ja himoitkaa. Ei kukaan teidän ajatuksia tiedä muutenkaan. Seksuaalisuus on sitä paitsi elämää ylläpitävä voima, ei tarvitse hävetä yhtään.
Iso hihna täällä taitaa luistattaa ja useammaltakin. Minulta ainakin kun en ole näin paljoa nauranut näille palstajutuille aikoihin.Jollakin nyt alulanka luistaa ja pahasti , ei stana
Seuraajia ei ole läheskään niin paljon kuin Sadiella, ei edes miljoonaa.Hei mua kiinnostelee se Emilia. Se näyttää olevan yhdysvalloissa. Onko sillä ura ensisijaisesti siellä? Sekin on kai tosi nuori vielä, mutta ilmeisesti ihan vakuuttava näyttelijä silti.
Hei Sadie eikö sun pitäisi olla jossain ihan muualla?Mä panen joka ilta nukkumaan mennessä Bojanin kanssa. Siihen on ihana nukahtaa.
Se on vissiin ihan nimekkäissä sarjoissa kuitenkin näytellyt. Katson itse tosi vähän mitään niin en osaa sanoa tarkemmin, mutta näin käsitin. Oletan että briteillä on kuitenkin vähän pienemmät markkinat kuin yhdysvaltalaisnäyttelijöillä.Seuraajia ei ole läheskään niin paljon kuin Sadiella, ei edes miljoonaa.