vierailija
Mikä ikä se on?Kun olis kiimaton versio tästä ketjusta. Minusta Bojan on helppo kattella, mutta enempää en kehtaa tässä iässä edes ajatella.
Mikä ikä se on?Kun olis kiimaton versio tästä ketjusta. Minusta Bojan on helppo kattella, mutta enempää en kehtaa tässä iässä edes ajatella.
Meillä koira on hän.Apua mitä kirjoitusta!
4 se sanaa Bojanista.
Ihan kuin kirjoittaisi koirasta.
Hän on Bojan
Dog sit thereKyllä se on koira.
New Session | Archive of Our Own
An Archive of Our Own, a project of the Organization for Transformative Worksarchiveofourown.org
Heh, tarkistussana KOIRA
Mitä välii.Bojan on perhekeskeinen. Niih.
Eikö ne olleet ne räkäpallerot joiden piti olla tapetilla?Mitä välii.
Bojanin pitää olla tapetilla, kun keikkakesää pukkaa.
Onko isäntä se sepeteus?Meillä koira on hän.
D se on jos joku!Hassua miten me ajatellaan ihan täysin päinvastoin. Musta olis ihanaa että B löytäis jonkun ihanan tyypin itselleen. Sadiekin sopisi hyvin
mutta mä taas en usko siihen juttuun yhtään. Lähinnä ihmettelen että mitä täällä nyt tyhjästä höyrytään. Sen voisin uskoa että olis Damonin luona, mutta en mitenkään varma ois siitäkään.
Eikö ne olleet ne räkäpallerot joiden piti olla tapetilla?
Liian paljon kerrottavaksi. Häpeän, että Bojan on ajatuksissa niin paljon. Vaikka ajatukset on aika kesyjä. Aasi, joopa joo.Mikä ikä se on?
Siis paneminenko? Ainahan se mahdollista olisi, pitäis vain ensin saada toi Kärppyli kiinni.Onko se mahdollista?
Siis tuo viimeisen lauseen toive.
Mä uskon, että Sadie. Se vaikuttaa todennäköisemmältä kuin D. Huppari on yhteinen ja se NYC in reissu vakuuttaa. En vaan pääse siitä, että Sadie on ulospäin niin laimea, kuin nätti nukke. En pysty innostumaan hänestä. Arvot hänellä varmaan kohdillaan ja jalat maassa. Kehukaa mulle Sadieta.D se on jos joku!
Vanha kuva. Bojan on liitänyt jo sunnunaina maailman ääriin.Mutta toi Luken pahvikuva Hampurissa, jollei sitten mukaan ottanut
Ehkä menin ajassa 10 vuotta taaksepäin.Siis paneminenko? Ainahan se mahdollista olisi, pitäis vain ensin saada toi Kärppyli kiinni.
Älä nyt selitä, kyllä se nopeasti vaihtuuKaikilla näyttää sijaintina olevan edelleen Saksa, vaikka luultavasti ovat jo siirtyneet kotikonnuille. Instan sijaintitietoihin vaikuttaa kuitenkin esim vpn, gps, sijaintitietojen jako eri sovellusten välillä, wifi vai mobiilidata jne. Se siis ei välttämättä vaihdu tasan samaan aikaan kuin itse siirryt maasta toiseen.
B postaa aina viiveellä.Höpöhöpö. Aivan varmasti B on omilla teillään, koska postasi vasta tänään sen, minkä kaikki muut eilen yhtäaikaa.
Ihana mieshän se on, voihan sitä ajatella että se olis ollut sellainen mies jonka olis nuorena halunnut jos oma ikä häiritsee. Ei sun ajatuksia ainakaan hävetä kannata kun eihän niissä mitään ilkeää ole.Liian paljon kerrottavaksi. Häpeän, että Bojan on ajatuksissa niin paljon. Vaikka ajatukset on aika kesyjä. Aasi, joopa joo.
Onko Sn mummila?Se on nyt siellä mummilassa.
Ei ilkeää mutta irtstasta voi olla. ja onkin.Ihana mieshän se on, voihan sitä ajatella että se olis ollut sellainen mies jonka olis nuorena halunnut jos oma ikä häiritsee. Ei sun ajatuksia ainakaan hävetä kannata kun eihän niissä mitään ilkeää ole.
Niin vaihtuu jos on esimerkiksi wifissä eikä mobiilidatalla. Mutta voihan ne toki vielä Saksassa ollakin.Älä nyt selitä, kyllä se nopeasti vaihtuu
Ei ole kumpikaan, naurattaa nää jututD se on jos joku!
Mä uskon Damoniin enemmän mutta Sadie vaikuttaa symppikseltä ja on tosi söpö. Haastatteluja en oo katsonut mutta ehkä niistä voisi päästä persoonaan enemmän kiinni.Mä uskon, että Sadie. Se vaikuttaa todennäköisemmältä kuin D. Huppari on yhteinen ja se NYC in reissu vakuuttaa. En vaan pääse siitä, että Sadie on ulospäin niin laimea, kuin nätti nukke. En pysty innostumaan hänestä. Arvot hänellä varmaan kohdillaan ja jalat maassa. Kehukaa mulle Sadieta.
Mä toivoisn Damonia! Mutta Sadie on kyllä myös aika ihana. Musta se ei ole yhtään laimea, mutta se vaikuttaa pitävän julkisen minänsä aika maltillisena. Sit niissä kavereitten postauksissa näkyy just tollanen lattialla makoileva, irvistelevä, leikkisä tyyppi. Uskoisin että sopisi Bojanille hyvinkin ja on niillä voinut jotain säpinää ollakin. Eihän sitä aina mitään vakavaa suhdetta kehkeydy, vaikka vähän antauduttaisiinkin himolle tai puhuttaisiin syntyjä syviä aamuun saakka.D se on jos joku!
En pysty. Ei ole mitään sanottavaa. Yhtä kiinnostava kuin märkä rätti.Mä uskon, että Sadie. Se vaikuttaa todennäköisemmältä kuin D. Huppari on yhteinen ja se NYC in reissu vakuuttaa. En vaan pääse siitä, että Sadie on ulospäin niin laimea, kuin nätti nukke. En pysty innostumaan hänestä. Arvot hänellä varmaan kohdillaan ja jalat maassa. Kehukaa mulle Sadieta.
Höpöhöpö, ethän sitä tiedä millaisia ne muiden ajatukset on. Voi olla vaikka kuinka söpön romanttisia ja mitäpä se muutenkaan kellekään kuuluu. Koko ajanhan täällä Kärtsää kuolaa Anna-Liisat, aikuisia miehiä ne on molemmat. Turhaa ajantuhlausta tässä elämässä hävetä omia ajatuksiaan komeasta miehestä.Ei ilkeää mutta irtstasta voi olla. ja onkin.