vierailija
No niinhän tossa kommentissa viitataan, että paskamyrsky nousee siitä B:n naisen esittämisestä.Eikös B siinä näytellyt sitä
No niinhän tossa kommentissa viitataan, että paskamyrsky nousee siitä B:n naisen esittämisestä.Eikös B siinä näytellyt sitä
Kirjaimellisesti shitiä, pierre lemuaa.No niinhän tossa kommentissa viitataan, että paskamyrsky nousee siitä B:n naisen esittämisestä.
Miten Wienin EE-liput liittyy Suomen kiertueeseen?No shit Sherlock? No alkup. kirjoittaja kyllä vetosi kommentissaan eilisiin ee-lippulaisiin, siihen tämä kommentti liittyi.
En tykkää siitä, että Jereä ja Bojania shipataan muille kuin toisilleen, koska he kuuluvat yhteen. Mulla on oikeus sanoa siitä, jos näen vääriä parituksia täällä, koska ne loukkaavat Jeren ja Bojanin rakkautta. P.s. En ole ennustaja. En vaan pysty käsittämään sitä, että miten jotkut voivat olla niin sokeita, etteivät näe Jeren ja Bojanin kuuluvan yhteen.Yhtä asiaa en ymmärrä. Miksi Kärtsän ja Boitsun shippaaminen on joillekin mustasukkaisuutta nostava aihe?? Jos ja kun heillä ei mitään kemiaa ole, niin miksi olla mustasukkainen ;-D Se itselläni menee yli hilseen.
Ei mulle vaan joillekin olivat liian "rivoja". Jäi näköjään täsmennys pois.Ymmärrät sentään, että olivat liian rivoja.
Et sitte sarkasmia ymmärrä?Miten Wienin EE-liput liittyy Suomen kiertueeseen?
Niin samaa mieltä. Vääriä parituksia harrastavat eivät kestä totuutta Bojanin ja Jeren rakkaudesta. Siksi he ovat niin mustasukkaista näiden kahden väleistä. Tietävät syvällä sydämessään että Jere ja Bojan kuuluvat yhteen. Se on korkeammalla taholla päätetty asia.En tykkää siitä, että Jereä ja Bojania shipataan muille kuin toisilleen, koska he kuuluvat yhteen. Mulla on oikeus sanoa siitä, jos näen vääriä parituksia täällä, koska ne loukkaavat Jeren ja Bojanin rakkautta. P.s. En ole ennustaja. En vaan pysty käsittämään sitä, että miten jotkut voivat olla niin sokeita, etteivät näe Jeren ja Bojanin kuuluvan yhteen.
Eihän meinaa vaan lähettää sen taulun Jerelle. Meinaa laittaa oman kuvansa seinälle, B on itse itselleen tärkeämpi kuin hän ja Jere yhdessäBojan aikoo ripustaa hänestä ja Jerestä tehdyn taulun seinälle. Bojan taitaa rakastaa Jereä todella paljon. Luulen että he tulevat kertomaan parisuhteessaan aika pian julkisuuteen. Onhan tuo selvää rakkautta.
Eihän meinaa vaan lähettää sen taulun Jerelle. Meinaa laittaa oman kuvansa seinälle, B on itse itselleen tärkeämpi kuin hän ja Jere yhdessä
"julia (the artist of these) said that bojan said he's gonna hang the portrait and send the one of them together to jere"
Oot väärässä, pitää ne molemmat itsellään ja lähettää siitä puhelimella siis kuvan siitä Jerelle, tätä oli jossain täsmennetty.Eihän meinaa vaan lähettää sen taulun Jerelle. Meinaa laittaa oman kuvansa seinälle, B on itse itselleen tärkeämpi kuin hän ja Jere yhdessä
"julia (the artist of these) said that bojan said he's gonna hang the portrait and send the one of them together to jere"
Niin samaa mieltä. Vääriä parituksia harrastavat eivät kestä totuutta Bojanin ja Jeren rakkaudesta. Siksi he ovat niin mustasukkaista näiden kahden väleistä. Tietävät syvällä sydämessään että Jere ja Bojan kuuluvat yhteen. Se on korkeammalla taholla päätetty asia.
🥱Bojan aikoo ripustaa hänestä ja Jerestä tehdyn taulun seinälle. Bojan taitaa rakastaa Jereä todella paljon. Luulen että he tulevat kertomaan parisuhteessaan aika pian julkisuuteen. Onhan tuo selvää rakkautta.
🥱Niin samaa mieltä. Vääriä parituksia harrastavat eivät kestä totuutta Bojanin ja Jeren rakkaudesta. Siksi he ovat niin mustasukkaista näiden kahden väleistä. Tietävät syvällä sydämessään että Jere ja Bojan kuuluvat yhteen. Se on korkeammalla taholla päätetty asia.
🥱En tykkää siitä, että Jereä ja Bojania shipataan muille kuin toisilleen, koska he kuuluvat yhteen. Mulla on oikeus sanoa siitä, jos näen vääriä parituksia täällä, koska ne loukkaavat Jeren ja Bojanin rakkautta. P.s. En ole ennustaja. En vaan pysty käsittämään sitä, että miten jotkut voivat olla niin sokeita, etteivät näe Jeren ja Bojanin kuuluvan yhteen.
Oisko taas nokosten aika
Oot väärässä, pitää ne molemmat itsellään ja lähettää siitä puhelimella siis kuvan siitä Jerelle, tätä oli jossain täsmennetty.
Tykkäät seurata tyhjää mustaa aukkoa?Bojanin ja Sadien romanssi on niin ihanaa seurattavaa.
Ootkos sä se joka on lähetellyt Bojanille niitä kirjeitä, kun on niin harhaiset jutut sulla?Bojan aikoo ripustaa hänestä ja Jerestä tehdyn taulun seinälle. Bojan taitaa rakastaa Jereä todella paljon. Luulen että he tulevat kertomaan parisuhteessaan aika pian julkisuuteen. Onhan tuo selvää rakkautta.
Now we are talking!En tykkää siitä, että Jereä ja Bojania shipataan muille kuin toisilleen, koska he kuuluvat yhteen. Mulla on oikeus sanoa siitä, jos näen vääriä parituksia täällä, koska ne loukkaavat Jeren ja Bojanin rakkautta. P.s. En ole ennustaja. En vaan pysty käsittämään sitä, että miten jotkut voivat olla niin sokeita, etteivät näe Jeren ja Bojanin kuuluvan yhteen.
He salaavat suhteensa. Osa salaamisprojektia on Bojanin lisääntynyt K ja Suomi hehkutus.Tykkäät seurata tyhjää mustaa aukkoa?
He salaavat suhteensa. Osa salaamisprojektia on Bojanin lisääntynyt K ja Suomi hehkutus.
Niiin onnn!!!! Eilen, kun mieltin, että onko Lips tehty Jerestä, niin näin samalla ajaessani liikenteessä auton, jonka rekkari oli CCC-888. Joten se sanoi kyllä. Tai se rekkari oli oikeasti GCC-888, mutta koska vähän kurainen jne, niin maailmankaikkeus lähetti tarpeeksi lähellä olevan vastauksen siihenNiin samaa mieltä. Vääriä parituksia harrastavat eivät kestä totuutta Bojanin ja Jeren rakkaudesta. Siksi he ovat niin mustasukkaista näiden kahden väleistä. Tietävät syvällä sydämessään että Jere ja Bojan kuuluvat yhteen. Se on korkeammalla taholla päätetty asia.
Älä puhu peetä, kun eivät edes ole nähneet pitkiin aikoihin ja B:kin on sanonut juorujen häiritsevän. Ei edes ystävänä varmaan mikään kovin läheinen.He salaavat suhteensa. Osa salaamisprojektia on Bojanin lisääntynyt K ja Suomi hehkutus.
Ainakin se edelleen tykkää Sadien bestiksen postauksista instassa.Älä puhu peetä, kun eivät edes ole nähneet pitkiin aikoihin ja B:kin on sanonut juorujen häiritsevän. Ei edes ystävänä varmaan mikään kovin läheinen.