K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yhtä asiaa en ymmärrä. Miksi Kärtsän ja Boitsun shippaaminen on joillekin mustasukkaisuutta nostava aihe?? Jos ja kun heillä ei mitään kemiaa ole, niin miksi olla mustasukkainen ;-D Se itselläni menee yli hilseen.
En tykkää siitä, että Jereä ja Bojania shipataan muille kuin toisilleen, koska he kuuluvat yhteen. Mulla on oikeus sanoa siitä, jos näen vääriä parituksia täällä, koska ne loukkaavat Jeren ja Bojanin rakkautta. P.s. En ole ennustaja. En vaan pysty käsittämään sitä, että miten jotkut voivat olla niin sokeita, etteivät näe Jeren ja Bojanin kuuluvan yhteen.

vierailija
En tykkää siitä, että Jereä ja Bojania shipataan muille kuin toisilleen, koska he kuuluvat yhteen. Mulla on oikeus sanoa siitä, jos näen vääriä parituksia täällä, koska ne loukkaavat Jeren ja Bojanin rakkautta. P.s. En ole ennustaja. En vaan pysty käsittämään sitä, että miten jotkut voivat olla niin sokeita, etteivät näe Jeren ja Bojanin kuuluvan yhteen.
❤ Niin samaa mieltä. Vääriä parituksia harrastavat eivät kestä totuutta Bojanin ja Jeren rakkaudesta. Siksi he ovat niin mustasukkaista näiden kahden väleistä. Tietävät syvällä sydämessään että Jere ja Bojan kuuluvat yhteen. Se on korkeammalla taholla päätetty asia.

vierailija
Bojan aikoo ripustaa hänestä ja Jerestä tehdyn taulun seinälle.😍 Bojan taitaa rakastaa Jereä todella paljon. Luulen että he tulevat kertomaan parisuhteessaan aika pian julkisuuteen. Onhan tuo selvää rakkautta.❤

vierailija
Bojan aikoo ripustaa hänestä ja Jerestä tehdyn taulun seinälle. Bojan taitaa rakastaa Jereä todella paljon. Luulen että he tulevat kertomaan parisuhteessaan aika pian julkisuuteen. Onhan tuo selvää rakkautta.
Eihän meinaa vaan lähettää sen taulun Jerelle. Meinaa laittaa oman kuvansa seinälle, B on itse itselleen tärkeämpi kuin hän ja Jere yhdessä :p

"julia (the artist of these) said that bojan said he's gonna hang the portrait and send the one of them together to jere"

vierailija
vierailija
Eihän meinaa vaan lähettää sen taulun Jerelle. Meinaa laittaa oman kuvansa seinälle, B on itse itselleen tärkeämpi kuin hän ja Jere yhdessä :p

"julia (the artist of these) said that bojan said he's gonna hang the portrait and send the one of them together to jere"
Oot väärässä, pitää ne molemmat itsellään ja lähettää siitä puhelimella siis kuvan siitä Jerelle, tätä oli jossain täsmennetty.

vierailija
🥱😴

vierailija
Now we are talking!

vierailija
Niin samaa mieltä. Vääriä parituksia harrastavat eivät kestä totuutta Bojanin ja Jeren rakkaudesta. Siksi he ovat niin mustasukkaista näiden kahden väleistä. Tietävät syvällä sydämessään että Jere ja Bojan kuuluvat yhteen. Se on korkeammalla taholla päätetty asia.
Niiin onnn!!!! Eilen, kun mieltin, että onko Lips tehty Jerestä, niin näin samalla ajaessani liikenteessä auton, jonka rekkari oli CCC-888. Joten se sanoi kyllä. Tai se rekkari oli oikeasti GCC-888, mutta koska vähän kurainen jne, niin maailmankaikkeus lähetti tarpeeksi lähellä olevan vastauksen siihen :)

Yhteistyössä