K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Insta ei taas päästänyt katsomaan, kun ei ole tiliä. Mutta valitus kai koski jotain Nacen vatsaa kuvassa ja että hänet on tägätty siihen.
Joku marketta varmaan vaan järkyttyi yläosattomasta miehestä. Tai ehkä ei hänen mielestään ole sallittua piirtää muunlaisia vartaloita kuin länsimaisten kauneusihanteiden mukaisia. Nace on tosiaan siitä kuvasta tykännyt, joten turha hänen puolestaan loukkaantua.

vierailija
Puutarhassa hyvin monella oli aikoinaan nimimerkki ja heistä tosi moni kertoi siellä omasta elämästään. Mun on todella vaikea kuvitella, että joku olisi luonut monta nimimerkkiä ja siten eri henkilöllisyyksiä itselleen. Ei tällaisissa väitteissä ole mitään järkeä.
Jep. Pahinta ja vastenmielisintä näillä palstoilla on muihin kirjoittajiin kohdistuva arvailu ja trollien metsästys.

vierailija
Oliko vauvalla tällainen meno kun ne siirtyi discordiin? Ja nyt ne sinne jääneet siiryi tänne? Ja täältä kaikki lähti toiseen discordiin?
Siellä oli ihan hyvääkin keskustelua. Tämä yksi vaan poistatti kaiken mukavan ja joka ketju meni lopulta lukkoon. Siirtyi tänne ilmeisesti sen jälkeen. Pierujutut yms varmaan nousseet vastapainoksi.

vierailija
Pieruviestit poistellaan mutta Häärijän paviaaniksi haukkumista ei ilmianneta. Kertoo kaiken tänne jääneistä.
No mutta olethan sinäkin tänne jäänyt. Mikset itse ilmiantanut jos sellaisen huomasit? Vähän nyt omaa aktiivisuutta peliin. Välttämättä viesti ei tosin lähde jos ei ole palstan sääntöjä vastaan modejen mielestä.

vierailija
No mutta olethan sinäkin tänne jäänyt. Mikset itse ilmiantanut jos sellaisen huomasit? Vähän nyt omaa aktiivisuutta peliin. Välttämättä viesti ei tosin lähde jos ei ole palstan sääntöjä vastaan modejen mielestä.
En poista mitään. Naurettavaa leikkiä palstapoliisia ja poistaa itseään häiritsevät viestit, kun ne voi olla jonkun toisen mielestä hauskoja.

Yhteistyössä