K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon ihan 100% varma siitä että K on varmistanut onko somettaminen ok tai jos ei ole sitä älynnyt tehdä, B olisi sanonut jos ei halua näkyä.
No just olin tulossa sanomaan, että tää on kyllä aivan eri asia kuin S:n kanssa näkyminen. Tässä he ihan itse ovat päättäneet näkyvyydestään, S ja B taas tulivat salakuvatuiksi. Bojan on myös ihan aikuinen ihminen joka on vastuussa siitä että sanoo matkaseuralleen jos ei halua näkyä sen stooreissa.
 
vierailija
Mun täytyy sanoa, että mun mielestä tää olis kivaa salapoliisileikkiä fanien kanssa. Mä todennäköisesti ruokkisin ja seuraisin miten käy. Toki jos homma oikeesti menisi siihen, että alkaa stalkkerit tulla fyysisestikin lähelle, niin sitten varmaan ajattelisin toisin.
Musta tuntuu että K toimii aika paljon just näin. Osa sijainneista on varmaan vähän hälläväliätasoa, mutta kyllä se joskus tuntuu ihan vaan vihjailevan ja sit lopulta paljastaa avoimemmin missä on.
 
vierailija
Musta tuntuu että K toimii aika paljon just näin. Osa sijainneista on varmaan vähän hälläväliätasoa, mutta kyllä se joskus tuntuu ihan vaan vihjailevan ja sit lopulta paljastaa avoimemmin missä on.
Olen samaa mieltä. Ensin stoori missä B kanssa on holiday ja sitten kuvaa taksista mistä yhä vieläkin vaikea päätellä mutta lopulta ei enää mitään väliä mitä näkyy ja kuinka paljon. Ei paikan paljastuminen heitä haittaa tai sitten eivät edes toimisi noin.
 
vierailija
Entäpä jos joku toisi tämän sinun tietoosi tai joku stalkkeri oikeasti jahtaa sinua. En nyt puhu tästä nimenomaisesta tapauksesta, vaan yleisesti. Molemmilla K+B näitä jonkunasteisia stalkkereita taitaa silti olla, vaikkei ehkä vielä yhtä pahoja kuin näitä mitä julkisuudessakin on käsitelty. Olisitko oikeasti edelleen sitä mieltä, että on ok? Ja väitätkö, ettei tuollaisesta tulisi epämiellyttävä ja yksityisyyttäsi loukkaava olo?
Lyhyesti sanottuna kohauttaisin olkiani jos joku lähipiiristä toisi asian tietooni. Ei tulisi epämiellyttävä eikä loukkaava olo koska itse olen sen materiaalin jakanut. Jos en haluaisi että olinpaikkaani voi päätellä en jakaisi siitä someen mitään. Stalkkereiden pillin mukaan ei myöskään kannata elämäänsä elää.
 
vierailija
Lähteeköhän ne tänään kotiin? Ei oo enää pitkä aika Kärtsänkään kiertueen alkamiseen, voi olla vielä valmistejua sitä varten edessä? No jospa se K ainakin jotain pientä meille jakaa, jos loma vielä jatkuu
Voisko lähteä tyyliin lauantaina? K:n eurotour alkaa vasta 6.10. Eli ensi viikko on aikaa treenailla ja valmistautua, jos sille on tarvetta
 
vierailija
Voisko lähteä tyyliin lauantaina? K:n eurotour alkaa vasta 6.10. Eli ensi viikko on aikaa treenailla ja valmistautua, jos sille on tarvetta
Varmasti on tarvetta vetää harkkoja, jos on jotain uutta luvassa niin ne esitykset pitää käydä läpi, varsinkin jos tanssijatkin tulee mukaan edes jollekin keikalle. Muutenkin edellisestä keikasta on silloin jo kuukausi, eli jo senkin takia pitää vetää harkat.
 

Yhteistyössä