vierailija
Onko sulla jotain mun runoja vastaan?Pffffffft
Onko sulla jotain mun runoja vastaan?Pffffffft
Sori, tämä on väärä paikka. Me ollaan älykkäitä maistereita, eikä mitään pervoja.Oliko tää se paikka missä sai kertoa fantasioistaan munan imemisestä? Mulla on isot risat, ne lisää kivaa vastusta.
Uuh sano mua maisteriksi 🫦Sori, tämä on väärä paikka. Me ollaan älykkäitä maistereita, eikä mitään pervoja.
Tää oli ihanaaaaa aikaaa... Jancen kulta-aikaaSaatoin tyrskähtää
Voi Jan
Hus puutarhaan siitäKärtsä ja Bojan trendaavat Tumpussa samaan aikaan. Siinä ei sinänsä ole uutta, mutta Bojan on kerrankin päällä!
Joo olet oikeassa paikassa! Kerro toki lisää! Mä en pysty ottamaan kovin pitkää kovin syvälle koska oksennusrefleksi. Luin kerran jostain että siitä pääsee hetkeksi eroon jollain taikatempulla missä nitkautetaan niskaa ja tehdään jotain korville. En ole kokeillut, vielä.Oliko tää se paikka missä sai kertoa fantasioistaan munan imemisestä? Mulla on isot risat, ne lisää kivaa vastusta.
Takamatkalta. Eikös näillä palstoilla päinvastoin ole monta kertaa väitetty, etteivät he ole koskaan kahdestaan tai ylipäänsä yhdessä, kun Kärtsä on koko ajan jossain. Muistaakseni eilen viimeksi kommentoin johonkin tällaiseen. Ei ulkopuolisten tarvitse ahdistua tai huolestua siitä, miten jotkut ihmiset lomaansa viettävät tai parisuhdettaan elävät. Ei.Kuulu.Meille.Miksei miehet voi viettää osan lomasta keskenään? Ihan terveellistä se on parisuhteellekin olla joskus vähän erossa. Aika ahdistava ajatus, että pitäisi viettää kaikki aika yhdessä, etenkin kun ne ilmeisesti myös työtäkin tekee yhdessä.
Oksennusrefleksiäkin pystyy harjoittamaan niin että se siirtyy syvemmälle. Tyypillisesti se tulee ihmisellä siinä kohtaa, missä kova kitalaki muuttuu pehmeäksi. Taikatempuista en tiedä minäkään, vain omistautuneesta harjoittelusta.Joo olet oikeassa paikassa! Kerro toki lisää! Mä en pysty ottamaan kovin pitkää kovin syvälle koska oksennusrefleksi. Luin kerran jostain että siitä pääsee hetkeksi eroon jollain taikatempulla missä nitkautetaan niskaa ja tehdään jotain korville. En ole kokeillut, vielä.
Enkä tykkää niellä.
Se nyt on täysin tapauskohtaista. Vaatii kunnon intohimon. En lähtis klunksuttelemaan semi-ok:lta baaripatelta.Joo olet oikeassa paikassa! Kerro toki lisää! Mä en pysty ottamaan kovin pitkää kovin syvälle koska oksennusrefleksi. Luin kerran jostain että siitä pääsee hetkeksi eroon jollain taikatempulla missä nitkautetaan niskaa ja tehdään jotain korville. En ole kokeillut, vielä.
Enkä tykkää niellä.
Niin, no ei tuokaan viittaa siihen, että biisi kertoisi korona-ajasta.Sanoihan B monesti biisin esittelyspiikissä myös että itse biisi kertoo korona-ajan fiiliksistä ja heidän ystävyydestään. Esim. tässä Tukholman klipissä sanoo ”this is the song that came out of it and these are the feelings that were kept up inside us”: https://youtu.be/9SxVxTZem9s?feature=shared
Mielellään ei.Oliko tää se paikka missä sai kertoa fantasioistaan munan imemisestä? Mulla on isot risat, ne lisää kivaa vastusta.
Oho, tää on asia, jota en mäkään ollut koskaan kuullut. Näköjään joku Jani Hace ollut levyllä bassossa Demoni-albumillaEi ollut! Ihmettelen ettei tästä oo missään taidettu niiltä kysyäkään mitään. Tais olla niin että spotifyssa tämä ei näy mutta applen tai jonkun muun palvelun kohdalla on tarkemmat tiedot.
Mieluiten saaMielellään ei.
En ikinä nielisi jonkun ihmisen siemennestettä. Miksi tekisin niin? Se on muutenkin aivan sairasta. JA jos imeminen oksettaa ja tuntuu pahalta, en tekisi myöskään niin. Toista miellyttääkseen on muitakin tapoja.Oksennusrefleksiäkin pystyy harjoittamaan niin että se siirtyy syvemmälle. Tyypillisesti se tulee ihmisellä siinä kohtaa, missä kova kitalaki muuttuu pehmeäksi. Taikatempuista en tiedä minäkään, vain omistautuneesta harjoittelusta.
Nielemisestä voin neuvotella.
Miksi se on sairasta?En ikinä nielisi jonkun ihmisen siemennestettä. Miksi tekisin niin? Se on muutenkin aivan sairasta. JA jos imeminen oksettaa ja tuntuu pahalta, en tekisi myöskään niin. Toista miellyttääkseen on muitakin tapoja.
Ei kuulu ihmisen ruokavalioon milläänlailla. Plus muutenkin täysin turhaa, joten miksi tehdä sitä? Paskalla on sentään pakko käydä, vaikket sitäkään tekisi suvun illallispöydässä.Miksi se on sairasta?
Aika moni asia on tuolla logiikalla sairasta.Ei kuulu ihmisen ruokavalioon milläänlailla. Plus muutenkin täysin turhaa, joten miksi tehdä sitä? Paskalla on sentään pakko käydä, vaikket sitäkään tekisi suvun illallispöydässä.
Kysäse vauvalla. Siellä joku laittoi ne viimeksikin ja tulivat läpi. Mulla ei niitä ole joten en voi auttaa.Hei jos pystyy joku laittaa ne tän päiväset discordin videot (tiedän et joku yritti jo kovasti mut modesta ei saanut läpi), linkit, eli en halua discordiin, mut nähdä ne videot. Kiitos jos joku jaksaa yrittää vielä
Löytyy Youtubesta: https://youtu.be/7cZncYeEcQc?si=PX36LhIqqAp0yzlYHei jos pystyy joku laittaa ne tän päiväset discordin videot (tiedän et joku yritti jo kovasti mut modesta ei saanut läpi), linkit, eli en halua discordiin, mut nähdä ne videot. Kiitos jos joku jaksaa yrittää vielä
No eihän se sitä tyttistä ole juurikaan kauemmin tuntenut myöskään...No en mä nyt tiedä onko se viimeisin instakommentti (best thing that ever happened to me) yhtään sen järkevämpi. Ihmisestä, jonka olet tavannut puolitoista vuotta sitten ja joka ei ole sun elämänkumppani. Ehkä on mun omaa ahdasmielisyyttä mutta itse olisin tyttiksenä vetänyt tuosta herneen nokkaan.
No niinpä..taisivat muuttaa yhteen maaliskuussa 2023.No eihän se sitä tyttistä ole juurikaan kauemmin tuntenut myöskään...