Kiva että yököttelijä on myös täällä. Ilmoitus koko ketjulle:Pysy vauvalla senkin pervertikko.
Ja mine guitarist sanoi Jančista 🥹Ihanasti Nace katselee näitä kahta räplääjää. Nacella muutenkin varmaan lehmän hermot. Hän on tommonen isoveli. "Pikkulaulajaksi" kutsui Bojaniakin
Toivottavasti Jere on saanut vähintään viikon "omaa lomaa", ja lentää Ljubljanaan. See you soon....Kannukka on Vantaalla jo.
Naivia ajatella, että vaimot ois lähetetty kotiin. Vain katkerat ja shippaajat ajattelee edes niin. Sllä oli kiire lasten luo, muilla ei mitään velvotteita, tottakai ovat jääneet miestensä kanssa jatkamaan lomaa.En usko olevan.
Tää ei shippiketju.Toivottavasti Jere on saanut vähintään viikon "omaa lomaa", ja lentää Ljubljanaan. See you soon....
Mikä niistä stooreista on alunperin K gf?NMn stoori reissusta oli ainakin muistaakseni jaettuna Jessen gfllä.
Toivottavasti Jere on saanut vähintään viikon "omaa lomaa", ja lentää Ljubljanaan. See you soon....
Jesse meni eri lennolla kuin Suvi.Ei oo. Suvin kanssa lähti Jesse ja muut naiset.
Miten niin? Olitko paikalla?Jesse meni eri lennolla kuin Suvi.
Ahhahh se oli mainio!Mitä se B sillon kultsa2 soundcheckissä lauloi nacen sormista? Se Larger than my - Oliko se joku oikea laulu vai pelkkä rallatus?
Ai se velcro?On siellä gftkin vielä
Miksei miehet voi viettää osan lomasta keskenään? Ihan terveellistä se on parisuhteellekin olla joskus vähän erossa. Aika ahdistava ajatus, että pitäisi viettää kaikki aika yhdessä, etenkin kun ne ilmeisesti myös työtäkin tekee yhdessä.Naivia ajatella, että vaimot ois lähetetty kotiin. Vain katkerat ja shippaajat ajattelee edes niin. Sllä oli kiire lasten luo, muilla ei mitään velvotteita, tottakai ovat jääneet miestensä kanssa jatkamaan lomaa.
On
Se kippistelystoori jahdilta.Mikä niistä stooreista on alunperin K gf?
IhanaKris
Ai mä luulin että joku niistä uusista ja siitä selviäisi että gf on vielä jäänyt sinne.Se kippistelystoori jahdilta.
Ei oo mitään uusia.Ai mä luulin että joku niistä uusista ja siitä selviäisi että gf on vielä jäänyt sinne.
Muistaako joku mikä haastattelu tämä on?Tää on kyllä jotenkin niin Toki se voi aina sanoa että ne täytti sen toiveet kitaristien taitotasosta, ja se on varmasti tottakin, mutta muistan jonkun vanhan haastattelun, jossa se ilmaisi asian suunnilleen just noin, että "halusin heidät" Voin niin nähdä Bojanin siellä keikalla tuijottamassa vuorotellen Krisiä ja Jania ja miettimässä että nuo ne on, nuo minä haluan. Kitaristeiksi siis ihan vaan.
Tarkotin niitä uudempia Jessen gf stooreja. Niissäkin taitaa taas olla gf että jos joku niistä olisi alunperin jaettu sen omalta tililtä.Ei oo mitään uusia.
Siitä voi saada jonkun taudin.Kiva että yököttelijä on myös täällä. Ilmoitus koko ketjulle:
MÄ.TYKKÄÄN.IMEÄ.MUNAA.
Ja siinä ei ole mitään ällöttävää eikä epänormaalia.
Pus pus.