vierailija
Saa puhua, mutta kun syyt siihen ovat niin ilmeiset ja läpinäkyvät.Voi hyvänen aika nyt sentään. Saa puhua ja saa ihmetellä. Oisko näin hyvä?
Saa puhua, mutta kun syyt siihen ovat niin ilmeiset ja läpinäkyvät.Voi hyvänen aika nyt sentään. Saa puhua ja saa ihmetellä. Oisko näin hyvä?
Kyllä sitä silloinkin ihmeteltiin, että mikä näitä nillittäjiä vaivaa.Tästä britti-irkkukiertueen juomisesta sai muistaakseni olla vielä huolissaan aikoinaan. Vai muistanko väärin.
Olisit voinut lisätä siihen, että myös tosi shippaus sallittu.Bojan Cvjetićanin ihasteluketju ja tietysti OFFICIAL | Vauva
Ajattelin, että tällaiselle ketjulle voisi olla kysyntää 😊 https://www.instagram.com/p/Cz_pLQctb08/www.vauva.fi
No ihan sama se on Bojanin ja Joksujen kohdalla. Älä jaksa.Pyhä Käärijä ja hänen pyhä perheensä ja crewnsa. Heistä ei voi sanoa mitään negatiivista, heti nousee jostain kolme pataljoonaa puolustelijoita haudoistaan.
Mä puolustan myös Joksujen oikeuttaPyhä Käärijä ja hänen pyhä perheensä ja crewnsa. Heistä ei voi sanoa mitään negatiivista, heti nousee jostain kolme pataljoonaa puolustelijoita haudoistaan.
Kuka tyhmä näitä ketjuja oikein perustelee, toivottavasti poistuu?Olisit voinut lisätä siihen, että myös tosi shippaus sallittu.
Ei taida olla shippaajan perustama?Olisit voinut lisätä siihen, että myös tosi shippaus sallittu.
Just näin. Ihme paasausta. Sapettaako jotakuta nyt niin paljon se, että Käärijän ja Joksujen työt mahdollistavat myös sen juhlimisen. Viime syksynä taisi myös Joksujen Suomi tourin aikana skumppa ja tuu tree longinoa virrata.Kyllä sitä silloinkin ihmeteltiin, että mikä näitä nillittäjiä vaivaa.
Mun mielestä niitä kyllä moitittiin paljonkin. Seurasin itse aika vähän niitä silloin mutta keskustelut muistan kyllä. Siitä en tiedä menikö ne kännissä lavalle (ei ainakaan keikkavideot näytä siltä) mutta illat taisi kyllä venyä.Tästä britti-irkkukiertueen juomisesta sai muistaakseni olla vielä huolissaan aikoinaan. Vai muistanko väärin.
Ehkä kannattaa sit miettiä sitä omaa asennetta ja mistä ne johtuvat, jos Käärijän tekemiset saa karvat tuolla tavalla nousemaan pystyyn.Kyllä mä ymmärrän nuo K liian juomisen kritisoimisen. Viime kesänä olin vielä vitsaillen menossa katkolle teidän kanssa mutta jo pitkään on itseänikin jotenkin tympinyt että viiniä siellä, olutta täällä ja siideriä tuolla.
Eivät taineet kännissä mennä. Ei tosiaan ainakaan siltä vaikuttanut. Hoitivat työnsä hyvin ja samalla juhlivat. Tuo taisi olla Joksujen eka kiertue Euroopassa niin taisi se myös vaikuttaa siihenMun mielestä niitä kyllä moitittiin paljonkin. Seurasin itse aika vähän niitä silloin mutta keskustelut muistan kyllä. Siitä en tiedä menikö ne kännissä lavalle (ei ainakaan keikkavideot näytä siltä) mutta illat taisi kyllä venyä.
Poistui joKuka tyhmä näitä ketjuja oikein perustelee, toivottavasti poistuu?
Kyllähän Joksuillakin näyttää korkki aukeavan helposti, mutta mä ajattelen, että se on heidän oma asia. Toiset pystyy juhlimaan tai ottamaan pari tuoppia ilman, että siitä seuraa mitään vakavaa. Suomessa ja Balkanilla, niinkuin muualtakin löytyy alkoholin liikakäyttäjiä, enkä yritä vähätellä, etteikö se olisi ongelma. Moni tunnettu artistikin on myöntänyt, että viinasta tuli hänelle ongelma. Jotenkin vaan se, että Joksujen ja Käärijä crew:n kohdalla tässä yritetään vääntää jotakin sellaista, mitä se ei välttämättä ole, on vain typerää. Heillä voi hyvin olla homma hallussa.Mun mielestä niitä kyllä moitittiin paljonkin. Seurasin itse aika vähän niitä silloin mutta keskustelut muistan kyllä. Siitä en tiedä menikö ne kännissä lavalle (ei ainakaan keikkavideot näytä siltä) mutta illat taisi kyllä venyä.
Aika huonosti kestää nuorilla miehillä nykyään näköjään viinapää.Olihan se aikamoista, mutta nythän ne ovat siitä oppineet eivätkä viime kevään kiertueella niin paljoon juoneet.
Mä luulen että siihen vaikutti myös seura. WY tyypit on vanhempia ja joksut oli heidän kotikentällään, joten varmaan on otettu guinnes jos toinenkin, jos niitä on ehdotettu. Jos WY ois ollut koko ajan selvinnyt päin, en usko että joksutkaan olisi ruvenneet keskenään ryyppäämään.Eivät taineet kännissä mennä. Ei tosiaan ainakaan siltä vaikuttanut. Hoitivat työnsä hyvin ja samalla juhlivat. Tuo taisi olla Joksujen eka kiertue Euroopassa niin taisi se myös vaikuttaa siihen
No siis kyllä mä sen ymmärrän, että sellainen toiminta varataan läheisen ihmisen seuraan. Ja siis jos jonkun mielestä sellainen kaikkien haliminen on ihanaa, niin siitä vaan, itselle se vain ei olisi. Mutta sen sijaan se on ok oman kumppanin kanssa ja ainakin itselleni riittää aivan täysin.Jostain syystä tällaista samanlaista valitusta ei ole näkynyt koskaan, kun K:n ja B:n kosketuksia ihasteltu ja hehkutettu. Ilmeisesti tosiaan Joksujen keskinäisestä läheisyydestä ei joidenkin mielestäsi saisi puhua.
No joutuihan Bojan ton seurauksena tiputukseenkin, ei ollut ihan vähäinen juttu, ja toivottavasti ja näyttääkin, että oppi jotakin.Kyllähän Joksuillakin näyttää korkki aukeavan helposti, mutta mä ajattelen, että se on heidän oma asia. Toiset pystyy juhlimaan tai ottamaan pari tuoppia ilman, että siitä seuraa mitään vakavaa. Suomessa ja Balkanilla, niinkuin muualtakin löytyy alkoholin liikakäyttäjiä, enkä yritä vähätellä, etteikö se olisi ongelma. Moni tunnettu artistikin on myöntänyt, että viinasta tuli hänelle ongelma. Jotenkin vaan se, että Joksujen ja Käärijä crew:n kohdalla tässä yritetään vääntää jotakin sellaista, mitä se ei välttämättä ole, on vain typerää. Heillä voi hyvin olla homma hallussa.
Se vaan, että kyse on shipistä ja ystävistä ja K&B ovat ystäviä samoin Joksut keskenään. Totta kai esim Joksut ovat läheisempiä keskenään kuin K&B, koska ovat tunteneet ja tehneet asioita toistensa kanssa monta vuotta enemmän ja K&B noin 1,5 vuotta.No siis kyllä mä sen ymmärrän, että sellainen toiminta varataan läheisen ihmisen seuraan. Ja siis jos jonkun mielestä sellainen kaikkien haliminen on ihanaa, niin siitä vaan, itselle se vain ei olisi. Mutta sen sijaan se on ok oman kumppanin kanssa ja ainakin itselleni riittää aivan täysin.
Läheisyysihastelijoille oli. Lähti hehkutus täysin lapasesta.Oliko Janin ja Bojanin eilinen läheisyys & pusujen vaihto klippi jollekulle liikaa?
Joksuilla on (ollut?) sponsorina jack Daniels, eli ei ne ehkä ole yrittäneetkään näyttää absolutisteilta. Mutta ei ne mun silmään kyllä vaikuta erityisen paljon käyttävän alkoholia muutenkaan. Lontoon alussa ne istuskeli pubissa yhtenään mutta myöhemmin sieltäkin tuli vain jokunen bilepäivitys ja muuten jotain muuta. Ei tule mieleen niistä vlogeistakaan mitään jatkuvaa tissuttelua, mutta bileet on toki olleet kosteita. Kärtsää enkä sen crewta juuri seuraa, niistä en osaa sanoa mitäänKyllähän Joksuillakin näyttää korkki aukeavan helposti, mutta mä ajattelen, että se on heidän oma asia. Toiset pystyy juhlimaan tai ottamaan pari tuoppia ilman, että siitä seuraa mitään vakavaa. Suomessa ja Balkanilla, niinkuin muualtakin löytyy alkoholin liikakäyttäjiä, enkä yritä vähätellä, etteikö se olisi ongelma. Moni tunnettu artistikin on myöntänyt, että viinasta tuli hänelle ongelma. Jotenkin vaan se, että Joksujen ja Käärijä crew:n kohdalla tässä yritetään vääntää jotakin sellaista, mitä se ei välttämättä ole, on vain typerää. Heillä voi hyvin olla homma hallussa.
Ai kun laitettiin vaan sydämiä yms juttuja? Eikö saa symppiksiä ystävyyden läheisyyttä hehkuttaa enää sillä tavalla? Todella outo ajattelutapa teillä jollain ja ite ainakin aion hehkuttaa Joksujen keskinäisiä välejä jatkossakinLäheisyysihastelijoille oli. Lähti hehkutus täysin lapasesta.
Sanoin tympiä, en että karvat erityisesti nousisi pystyyn.Ehkä kannattaa sit miettiä sitä omaa asennetta ja mistä ne johtuvat, jos Käärijän tekemiset saa karvat tuolla tavalla nousemaan pystyyn.
T. Marketta
Mistä dä tiedät että se siitä johtui? Kai sulle on selvää että kuumissa maissa tiputukseen joudutaan ihan helteiden takia, ja B oli lisäksi koronassa.No joutuihan Bojan ton seurauksena tiputukseenkin, ei ollut ihan vähäinen juttu, ja toivottavasti ja näyttääkin, että oppi jotakin.
Mutta lavalla ei juo enää siideriä vaan vettä. Tähän kiinnitin huomiota kesän aikana. Vielä viime kesänä matkassa oli aina siideritölkki.Kyllä mä ymmärrän nuo K liian juomisen kritisoimisen. Viime kesänä olin vielä vitsaillen menossa katkolle teidän kanssa mutta jo pitkään on itseänikin jotenkin tympinyt että viiniä siellä, olutta täällä ja siideriä tuolla.