vierailija
unohtaisivat sen booring balkanin ja lähtisivät amerikkaan. Sitä voisin seurataMä tykkään näistä S&B jutuista. Eniten haluaisin kuitenkin nähdä B:n rietastelevan maailmalla.
unohtaisivat sen booring balkanin ja lähtisivät amerikkaan. Sitä voisin seurataMä tykkään näistä S&B jutuista. Eniten haluaisin kuitenkin nähdä B:n rietastelevan maailmalla.
K on sanonut en tiedä onko minulla tyttöystävää tai poikaystävää tai mitä tahansa. Bojanin takia toi tuon poikaystäväoption esiin.K:lla on tyttöystävä jo ei ne K&B yhteen pääty, vaikka kuinka toistelisit asioita.
Entäs Jan? Se ainakin on ihan videolla. Tai Conor? Molemmat vielä ihan suulle. Näytäpä videotodiste vastaavasta K:n kanssa.B ei ole pussannut D:n kanssa se yksi tän ketjun näitä keksittyjä juttuja.
Joksut Amerikassa.unohtaisivat sen booring balkanin ja lähtisivät amerikkaan. Sitä voisin seurata
Näin on.Shippaaminen voi oikeasti olla ihana ja paljon iloa tuottava asia, mutta denialismissa ja harhaisuudessa ei ole mitään ihanaa. Shippi pitää osata erottaa todellisuudesta.
Taasko tää levy lähti pyörimään. Sun on pakko olla trolli, ei kukaan oikeasti voi uskoa noin. Sori, mut ei mee läpi.K on sanonut en tiedä onko minulla tyttöystävää tai poikaystävää tai mitä tahansa. Bojanin takia toi tuon poikaystäväoption esiin.
Mä shippaan nykyään kahta aikuisviihteessä mukana olevaa miestä. Heidän yhteinen kohtaus oli sen verran kuuma, että huh.Shippaaminen voi oikeasti olla ihana ja paljon iloa tuottava asia, mutta denialismissa ja harhaisuudessa ei ole mitään ihanaa. Shippi pitää osata erottaa todellisuudesta.
Uskon ja K ei ole tuonut ketään esille myöskään.Taasko tää levy lähti pyörimään. Sun on pakko olla trolli, ei kukaan oikeasti voi uskoa noin. Sori, mut ei mee läpi.
Kerro nyt ihmeessä meillekin ketä?Mä shippaan nykyään kahta aikuisviihteessä mukana olevaa miestä. Heidän yhteinen kohtaus oli sen verran kuuma, että huh.
Tai ehkä K ja gf elävät polyamorisessa suhteessa Johanneksen kanssa.K on sanonut en tiedä onko minulla tyttöystävää tai poikaystävää tai mitä tahansa. Bojanin takia toi tuon poikaystäväoption esiin.
Jäis jopa viisujen draamat kakkoseksi kun Hollywoodin draamakuvioissa ruvettais pyörimään.Joksut Amerikassa.
Minähän ainakin nimenomaan tosipohjaisesti shippaan B ja J yhteen, elämä on oikein hyvää näin.Shippaaminen voi oikeasti olla ihana ja paljon iloa tuottava asia, mutta denialismissa ja harhaisuudessa ei ole mitään ihanaa. Shippi pitää osata erottaa todellisuudesta.
Uskotko oikeasti myös tekeväsi täällä vääräuskoisten parissa jotakin jaloa käännytystyötä?Uskon ja K ei ole tuonut ketään esille myöskään.
No mitä ihmettä sä sit täällä kompotissa teet?Minähän ainakin nimenomaan tosipohjaisesti shippaan B ja J yhteen, elämä on oikein hyvää näin.
Johnny Rapid ja nyt tuli toisen nimen kohdalla oikosulku.Kerro nyt ihmeessä meillekin ketä?
Jep ja nämä on niin Hannu hanhia, että törmäisivät heti oikeisiin tyyppeihin.Jäis jopa viisujen draamat kakkoseksi kun Hollywoodin draamakuvioissa ruvettais pyörimään.
Olisko heittää mielenkiintoisia ehdotuksia? Joksut ja ?Jep ja nämä on niin Hannu hanhia, että törmäisivät heti oikeisiin tyyppeihin.
En yritä, ei teille osalle mitään mahda, mutta oikaisen, jos B:hen kohdistuu vääriä huhuja tai muuta häntä loukkaavaa ilmenee.Uskotko oikeasti myös tekeväsi täällä vääräuskoisten parissa jotakin jaloa käännytystyötä?
Turhaan vaivaudut mene nyt vaan sinne shippiketjuun ja jätä meidät rauhaanEn yritä, ei teille osalle mitään mahda, mutta oikaisen, jos B:hen kohdistuu vääriä huhuja tai muuta häntä loukkaavaa ilmenee.
Ja ajatelkaa että esim. Sadieen ja Capaldiin tutustuminen lähti liikkeelle Conorista. Ainakin verkostoja se manageri osasi vähän antaa.Jep ja nämä on niin Hannu hanhia, että törmäisivät heti oikeisiin tyyppeihin.
Nyt kun tää taas nostettiin esille, niin pääsenpä sanomaan, mitä K sillä mun mielestä tuossa yhteydessä tarkoitti. Ihan saletisti K:ta sapetti, että kun hänet kutsutaan juhliin saavutuksien vuoksi, toimittaja alkaakin kyselemään parisuhteesta. Kaiken lisäksi hän oli jo siihen mennessä ilmaissut useaan otteeseen, ettei aio puhua asiasta. Se, että K käytti tarkalleen tuota ilmaisua tyttö / poikaystävä, oli mun mielestä hieno ele ja ilmaisee lähinnä sitä, että ei todellakaan kuulu kenellekään muulle vaikka hän seurustelisi vaikka Eiffelintornin kanssa. Ilmaisu kertoi mun mielestä myös suvaitsevaisuudesta ja vaikka siitä openminded -meiningistä. Mut että se viittaisi B... enpä usko.K on sanonut en tiedä onko minulla tyttöystävää tai poikaystävää tai mitä tahansa. Bojanin takia toi tuon poikaystäväoption esiin.
Ja itse myös koko ajan levität vääriä huhuja kun väität totena Bn olevan rakastunut Kärtsään ja heidän olevan suhteessa, ilman niitä aitoja todisteita. Oot todella tekopyhä.En yritä, ei teille osalle mitään mahda, mutta oikaisen, jos B:hen kohdistuu vääriä huhuja tai muuta häntä loukkaavaa ilmenee.
Puolustan Bojania ilkeiltä juoruilta ja sitten tänne voi kirjoitella töksömpiä ja kriittisempiä mielipiteitä, koska täällä ei ole niin pakkopositiivinen ilmapiiri. Ja muutenkin kirjoittelen ihan minne kulloinkin haluan.No mitä ihmettä sä sit täällä kompotissa teet?
Mutta täytyy vähän antaa Joksuille krediittiä että ovat avoimia, ystävällisiä ja hurmaavia ja ahkerasti kiersivät kaikki viisujen verkostoitumistilanteet. Samat ihmiset oli viisuissa ”tarjolla” kaikille kilpailijoille.Jep ja nämä on niin Hannu hanhia, että törmäisivät heti oikeisiin tyyppeihin.