vierailija
Tossa on juuri se pätkä missä Jan näyttää pussaavan Bojania poskelle tuon halauksen jälkeen.Murut
Tossa on juuri se pätkä missä Jan näyttää pussaavan Bojania poskelle tuon halauksen jälkeen.Murut
Hohhoijaa, no eihän näytä, näet ihan mitä haluat.Tossa on juuri se pätkä missä Jan näyttää pussaavan Bojania poskelle tuon halauksen jälkeen.
Kyllä mustakin näyttää siltä, että pussaa poskelle.Hohhoijaa, no eihän näytä, näet ihan mitä haluat.
Safurseyn tiktokista näkee paremmin toisesta suunnasta. Ei sitä ihan varmaksi voi sanoa mut siltä se näyttää. Sit B vielä puristaa Janin olkapäätä mennessään. En tajua miks pitää vastustaa, ystävät voi hyvin pussata toisiaan poskelle.Hohhoijaa, no eihän näytä, näet ihan mitä haluat.
Ihanat, lämpö näkyy niiden välillä niin hyvinKyllä mustakin näyttää siltä, että pussaa poskelle.
-eri
Ihanat, lämpö näkyy niiden välillä niin hyvin
Ok, no en ole sieltä katsonut kyllä, en tykkää katsoa noita Saturfeyn juttuja, kun en pidä kuvaustyylistään ja muutenkaan en ole tiktokissa. Toisen fanin kaarijaisbest youtubeen kuvaama koko konsertti on tosi hyvin kuvattu ja juuri sopivalta etäisyydeltä minusta, muttei kuitenkaan kuvaa pelkkää Bojanin naamaa. Meneeköhän muuallekin pitää toivoa, youtubesta näitä on kivempi katsella.Safurseyn tiktokista näkee paremmin toisesta suunnasta. Ei sitä ihan varmaksi voi sanoa mut siltä se näyttää. Sit B vielä puristaa Janin olkapäätä mennessään. En tajua miks pitää vastustaa, ystävät voi hyvin pussata toisiaan poskelle.
Joo, sehän on kiva kun on useampia lähteitä, niin jokainen voi valita mistä katsoo tai katsoa vaikka kaikki jos haluaa.Ok, no en ole sieltä katsonut kyllä, en tykkää katsoa noita Saturfeyn juttuja, kun en pidä kuvaustyylistään ja muutenkaan en ole tiktokissa. Toisen fanin kaarijaisbest youtubeen kuvaama koko konsertti on tosi hyvin kuvattu ja juuri sopivalta etäisyydeltä minusta, muttei kuitenkaan kuvaa pelkkää Bojanin naamaa. Meneeköhän muuallekin pitää toivoa, youtubesta näitä on kivempi katsella.
IhanatB&Jan (joksujen uusin postaus)rabbit (shit)hole
had to post this separately as well because my little bo(jan)² heart is ready to crywww.tumblr.com
Kiva että Dean oli myös mainittu.Conor mainittu levylehtisen kiitoksissa, joten tuskin heillä välit menneet on, kun sitä aiemmin spekuloitiin.
Meepä ennusta hlvettiin täältä. Ei sun tarvi kaikkia ketjuja pilata. Järkyttävää itsekkyyttä.Hohhoijaa, no eihän näytä, näet ihan mitä haluat.
Noiin no, polyesterisatiini ei ole silkkiä.Näkee kuvasta hyvin että on silkkiä tai jotain polyesterisatiinia.
No, se on toki totta, mutta oon ymmärtänyt, että suurin osa maksaa siitäkin pskasta. Se on todella hermoille käyvä alusta ilmaisena mobiililla.Sinä ja sinun Tidali. Kai ymmärrät, että kaikilla ei ole varaa kaikkeen, mitä ehkä sulla olis?
Äläpä saivartele, se ei ollut se pointti.Noiin no, polyesterisatiini ei ole silkkiä.
Tidalissa on ihan hyvä artistivalikoima. Mulle ainakin löytyy sieltä käytännössä kaikki ja osaa on saanut ihan urakalla kaivaa, mut löytyy. Melkeinpä ne, mitä ei löydy on olleet vain you tubessa jos sielläkään.Sama. Mulla oli Tidal vähän aikaa kokeilussa, toki äänenlaatu on huippua, mut kaipasin takaisin Spottariin, koska sen soittolistat ja artistivalikoima nyt on vaan paljon paremmat kuin Tidalissa.
Ei se ole Souvenir popilla.Mä toivon että Umazane Misli jäis pois!
Miten siitä voi päätellä niiden olevan shortsit?10 vuotta vanha iPhone vai näössä vikaa? Näkee että ohut silkkinen kangas tulee ulos housujen vyötäröstä. Varsinkin kylkien kohdalla.
No voi ne olla pitkät pyjamahousutkin mut miksi ihmeessä olisi?Miten siitä voi päätellä niiden olevan shortsit?
No ei tietenkään riipu, uuno.Mä oon ruvennut miettii et riippuukohan se oikeesti maasta ne soittoajat? Tai et onko keikkapaikoilla jotkut tietyt kriteerit eri soittoaikoihin
Kas kun vuosi sitten ei vielä saanut toivoa. Idarit oli heti haukkumassa.Hmm tosiaan tuo varmaan järkevin! Toivotaan Suomeen joskus pitkää settilistaa!
No mulle oli. Voisi sitten sanoa silkkimäinen tai edes silkkinen, ei silkki, kun ei tiedä.Äläpä saivartele, se ei ollut se pointti.
No mulle shortsit on tietyn pituiset housut, eihän me voida päältä päin nähdä. Ja kai sitä nyt on olemassa silkkimäistä kangasta olevia pitkiksiäkin, eikä mitään pyjaman housuja ne ole?No voi ne olla pitkät pyjamahousutkin mut miksi ihmeessä olisi?