K/B-komposti 2.0

vierailija
Mä käytän Spotifyta ihan vaan koska siinä toimii algoritmit ja soittolistat niin hyvin. Sen lisäksi kuuntelen älppäreitä ja cd-levyjä. Ihan naurettavaa yrittää keulia jollain Tidalilla. :D
Sama. Mulla oli Tidal vähän aikaa kokeilussa, toki äänenlaatu on huippua, mut kaipasin takaisin Spottariin, koska sen soittolistat ja artistivalikoima nyt on vaan paljon paremmat kuin Tidalissa.

vierailija
Ako toga kuulosti tylsältä kuten on levylläkin, samoin Sonce. Toivottavasti se, ettei jatkossa enää soiteta kaikkia levyn biisejä tarkottaisi, että keikoilla ei tule noita kahta eikä EW. Carpe diemiäkään en toivo, mutta sen pois jäänti on varmaan vielä aika mhdottomuus. Melkein voisin luopua mesto duhovista ja Sta bih jastakin.
Stephanie, Bluza, Lips ja Muzika za decu ovat omia lemppareitani levyltä.
Mä toivon että Umazane Misli jäis pois!

vierailija
Täs muuten näkyy, mitä soittimia kukin soittaa missäkin biisissä! (Levyn kannesta ilmeisesti tuo) näyttäisi siltä et eniten soittimia on vaihdellut B, Jan ja Nace
Nace on tuottanu Lipsin! Se vois alkaa hyödyntää lahjakkuuttaan sillä osastolla jatkossa enemmänkin, ja se Zare vois siirtyä syrjään...

Yhteistyössä