vierailija
Siltä näyttää kun katsoo miten kangas tursuaa ulos tuolta lantion kohdalta.Näyttäis että Bojanilla on silkkibokserit, joissa on pitsiä vyötärönauhalla, vai näenkö ihan väärin?
Siltä näyttää kun katsoo miten kangas tursuaa ulos tuolta lantion kohdalta.Näyttäis että Bojanilla on silkkibokserit, joissa on pitsiä vyötärönauhalla, vai näenkö ihan väärin?
Me puhui tästä livessä mutta en enää muista sanoivatko että tämä on spessujuttu vain Ljubljanassa vai koko kiertueella.Meinaakohan Joksut jakaa joka tän kiertueen keikalla leimoja mercheihin
Ei me vaan ne siis.Me puhui tästä livessä mutta en enää muista sanoivatko että tämä on spessujuttu vain Ljubljanassa vai koko kiertueella.
Niin kuin teidän köyhien Spotifyssa ei ole noita tietoja. Tidalissa ne on olleet jo 15.11. alkaen.Tää oli tosi kiinnostava, kiitos! Pitääpä palata tähän vielä myöhemmin tarkemmin samalla kun kuuntelee biisejä läpi.
Ei puhuneet.Me puhui tästä livessä mutta en enää muista sanoivatko että tämä on spessujuttu vain Ljubljanassa vai koko kiertueella.
Noi on varmaan Kirrin suunnittelemat, eikä siitä voi materiaaleja päätellä.Näyttäis että Bojanilla on silkkibokserit, joissa on pitsiä vyötärönauhalla, vai näenkö ihan väärin?
Näkee kuvasta hyvin että on silkkiä tai jotain polyesterisatiinia.Noi on varmaan Kirrin suunnittelemat, eikä siitä voi materiaaleja päätellä.
Kyllä siitä on ollut puhetta.Ei puhuneet.
Sinä ja sinun Tidali. Kai ymmärrät, että kaikilla ei ole varaa kaikkeen, mitä ehkä sulla olis?Niin kuin teidän köyhien Spotifyssa ei ole noita tietoja. Tidalissa ne on olleet jo 15.11. alkaen.
Mä käytän Spotifyta ihan vaan koska siinä toimii algoritmit ja soittolistat niin hyvin. Sen lisäksi kuuntelen älppäreitä ja cd-levyjä. Ihan naurettavaa yrittää keulia jollain Tidalilla.Sinä ja sinun Tidali. Kai ymmärrät, että kaikilla ei ole varaa kaikkeen, mitä ehkä sulla olis?
Mullakin sama homma spotifyn kanssa. Oon vaan todennut sen parhaaksiMä käytän Spotifyta ihan vaan koska siinä toimii algoritmit ja soittolistat niin hyvin. Sen lisäksi kuuntelen älppäreitä ja cd-levyjä. Ihan naurettavaa yrittää keulia jollain Tidalilla.
Sama. Mulla oli Tidal vähän aikaa kokeilussa, toki äänenlaatu on huippua, mut kaipasin takaisin Spottariin, koska sen soittolistat ja artistivalikoima nyt on vaan paljon paremmat kuin Tidalissa.Mä käytän Spotifyta ihan vaan koska siinä toimii algoritmit ja soittolistat niin hyvin. Sen lisäksi kuuntelen älppäreitä ja cd-levyjä. Ihan naurettavaa yrittää keulia jollain Tidalilla.
Joo ja Spottarissakin on nykyään hyvä äänenlaatu kun valitsee sen ”very high”.Sama. Mulla oli Tidal vähän aikaa kokeilussa, toki äänenlaatu on huippua, mut kaipasin takaisin Spottariin, koska sen soittolistat ja artistivalikoima nyt on vaan paljon paremmat kuin Tidalissa.
Sellainen siveysvyö tai selkätukivyö mikä lienee varmaan taas, näyttää enemmän siltä.Kiinnostava ajatus kyllä.
Tuostahan näkee selvän ohuen vyötärönauhan ja että muutoin on löysää ja ohutta materiaalia.Sellainen siveysvyö tai selkätukivyö mikä lienee varmaan taas, näyttää enemmän siltä.
No ei ole hyvä, ilmaisessa versiossa Youtube music ainakin on parempi ja Apple music maksullisessa. Itse en näistä maksa, joksujen albumin ostin i tunes kautta.Joo ja Spottarissakin on nykyään hyvä äänenlaatu kun valitsee sen ”very high”.
No eihän näy selvästi, sinä vain toivot olevan housut, mutta B harvemmin sellaisia vilauttelee.Tuostahan näkee selvän ohuen vyötärönauhan ja että muutoin on löysää ja ohutta materiaalia.
Ei kai ilmaisella Spotifylla toimi se paras äänenlaatu?No ei ole hyvä, ilmaisessa versiossa Youtube music ainakin on parempi ja Apple music maksullisessa. Itse en näistä maksa, joksujen albumin ostin i tunes kautta.
Mistä perunasta sinä sitä kuvaa katsot, ihan selvästi erottaa että on shortsit?No eihän näy selvästi, sinä vain toivot olevan housut, mutta B harvemmin sellaisia vilauttelee.
Eikö tidal ole halvempi paitsi se hifi tietysti, no itse en maksa mistään näistä enää, en tiedä tekisinkö niin vaikka olis varaakin, kun noi ilmaiset toimii ihan tarpeeksi hyvin.Niin kuin teidän köyhien Spotifyssa ei ole noita tietoja. Tidalissa ne on olleet jo 15.11. alkaen.
I phone minulla, mutta ei voi erottaa, jos ei housujaan riisu niin.Mistä perunasta sinä sitä kuvaa katsot, ihan selvästi erottaa että on shortsit?
Mä toivon että Umazane Misli jäis pois!Ako toga kuulosti tylsältä kuten on levylläkin, samoin Sonce. Toivottavasti se, ettei jatkossa enää soiteta kaikkia levyn biisejä tarkottaisi, että keikoilla ei tule noita kahta eikä EW. Carpe diemiäkään en toivo, mutta sen pois jäänti on varmaan vielä aika mhdottomuus. Melkein voisin luopua mesto duhovista ja Sta bih jastakin.
Stephanie, Bluza, Lips ja Muzika za decu ovat omia lemppareitani levyltä.
Nace on tuottanu Lipsin! Se vois alkaa hyödyntää lahjakkuuttaan sillä osastolla jatkossa enemmänkin, ja se Zare vois siirtyä syrjään...Täs muuten näkyy, mitä soittimia kukin soittaa missäkin biisissä! (Levyn kannesta ilmeisesti tuo) näyttäisi siltä et eniten soittimia on vaihdellut B, Jan ja Nacespasite me, smislite neki plan
Some fascinating stuff – Kris backing vocals only in Carpe Diem and Ako toga (much confusion in our hostel room about Bluza, Šta bih ja and Everybody's Waiting), Jan with the solo credit for Sonce ar…www.tumblr.com
Joo Nace mainitsi siitä yhdessä haastattelussa Nace on kyl lahjakas tuottaja!Nace on tuottanu Lipsin! Se vois alkaa hyödyntää lahjakkuuttaan sillä osastolla jatkossa enemmänkin, ja se Zare vois siirtyä syrjään...
10 vuotta vanha iPhone vai näössä vikaa? Näkee että ohut silkkinen kangas tulee ulos housujen vyötäröstä. Varsinkin kylkien kohdalla.I phone minulla, mutta ei voi erottaa, jos ei housujaan riisu niin.