K-18 matskua, koskien petipuuhia!!! Kyssä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja synnyttänyt nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

synnyttänyt nainen

Vieras
Mulla kun synnytyksen jälkeen löystyi tuo värkki jonkun verran. Nyt olen treenaillut hieman lihaksia.

MUTTA! Mulle tuli uutena juttuna tää, että kun värkki on näin löysä, niin kai pitäisi seksin aikana jotenkin puristella sieltä. Miten se puristelu käytännössä tapahtuu? Silloin kun mies tulee sisäänpäin, vai silloin kun se vetää sitä ulospäin?
Vai puristellaanko lihaksia ihan koko ajan.
Tää rytmityssysteemi on mulle ihan vieras juttu, koska ennen pilde oli niin kireä, että seksin aikana jopa sattui. :ashamed:

Miksi pitäisi puristella? Eikös se ole aika hankalaa alkaa supistella jotain lihaksia kesken kaiken? Kannattaa varmaan kokeilla erilaisia asentoja, menette lusikkaan ja laitat jalkoja enemmän yhteen tuntuu kireämmältä :) Ja nautit menosta mietimättä mitään lihaksia, lantionpohja treeniä paljon sitten muulla ajalla..

[QUOTE="vierailulla";27511258]Miksi pitäisi puristella? Eikös se ole aika hankalaa alkaa supistella jotain lihaksia kesken kaiken? Kannattaa varmaan kokeilla erilaisia asentoja, menette lusikkaan ja laitat jalkoja enemmän yhteen tuntuu kireämmältä :) Ja nautit menosta mietimättä mitään lihaksia, lantionpohja treeniä paljon sitten muulla ajalla..[/QUOTE]

Just sunlaisia sanotaan lahnaksi. :)

Sillonkun mies työntää sisäänpäin niin puristat ja vedät siitintä sisäänpäin. Treenikuulilla ajan kanssa kudokset kiinteytyvät ja jos lisäksi aktiivisesti treenaa lihaksistoa niin lihakset jäntevöityvät ja kasvavat jolloin se alapää tiukentuu aika hyvin. Siihen asti voi käyttää tuota puristelua :) orgasmit muuten treenaa niitä lihaksia myös.

Sillonkun mies työntää sisäänpäin niin puristat ja vedät siitintä sisäänpäin. Treenikuulilla ajan kanssa kudokset kiinteytyvät ja jos lisäksi aktiivisesti treenaa lihaksistoa niin lihakset jäntevöityvät ja kasvavat jolloin se alapää tiukentuu aika hyvin. Siihen asti voi käyttää tuota puristelua :) orgasmit muuten treenaa niitä lihaksia myös.

Itsellä se tuntuu paremmalta silloin kun vetää pois päin ja muija jännittää. :)

[QUOTE="vieras";27511270]Just sunlaisia sanotaan lahnaksi. :)[/QUOTE]
Tietäisit vaan ;) Ei se ole niin vaikeaa, kun antaa mennä vain sen enempiä miettimättä. Mikä kummastakin hyvältä tuntuu oli tässä se pointti..

[QUOTE="vierailulla";27511453]Tietäisit vaan ;) Ei se ole niin vaikeaa, kun antaa mennä vain sen enempiä miettimättä. Mikä kummastakin hyvältä tuntuu oli tässä se pointti..[/QUOTE]

Sepä! Kun se ei tunnu molemmista hyvältä. Kokeileppa heiluttaa nakkia hartwall-areenassa... siinä ei paljon kitka tunnu tai nakki lämpene.

[QUOTE="vieras";27511507]Sepä! Kun se ei tunnu molemmista hyvältä. Kokeileppa heiluttaa nakkia hartwall-areenassa... siinä ei paljon kitka tunnu tai nakki lämpene.[/QUOTE]

seksi voi olla oikein hyvää vaikka naisella olisi löysä tai miehellä pieni, tai jopa molemmat. jos mukana on intohimoa niin siinä ei mitään kitkaa tarvita :) ei sillä että lihastreeni olisi koskaan pahasta, sanonpahan nyt vain.