Jyväskylästä mammaseuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hannaimm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hannaimm

Vieras
kaipailen itselleni ystäviä täältä jyväskylästä. maaliskuun alussa muutettiin kajaanista jyväskylän kuokkalaan miehen työn perässä. itse olen kotona kahden pienen tytön kans. kaipailen samanhenkistä mammaseuraa vaunulenkille, hiekkalaatikolle ja miksei kahvikupposen ääreenkin. ulkoillaan paljon, hikoillaan elixiassa, suunnistetaan iltarasteilla ja hiihdellään talven lumilla... siinäpäs meidän perheen harrastuksia. :)

moi!olen äiti-ihminen täältä nenäinniemestä!mulla tytöt 1v,5v ja 7v.pojat jo isoja!ois kiva saada ystäviä.minä olen myös aloittanut totaalisen kuntoilun...susanna.viinikainen@saunalahti.fi katsotaan onko meillä yhteistä kemiaa??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2006 klo 13:54 hannaimm kirjoitti:
kaipailen itselleni ystäviä täältä jyväskylästä. maaliskuun alussa muutettiin kajaanista jyväskylän kuokkalaan miehen työn perässä. itse olen kotona kahden pienen tytön kans. kaipailen samanhenkistä mammaseuraa vaunulenkille, hiekkalaatikolle ja miksei kahvikupposen ääreenkin. ulkoillaan paljon, hikoillaan elixiassa, suunnistetaan iltarasteilla ja hiihdellään talven lumilla... siinäpäs meidän perheen harrastuksia. :)

moi. minkä ikäisiä tyttöjä sulla on. entä minkä ikäinen itse olet

Täällä myös äiti jyväskylästä :)
Itseläni tyttö jolla ikää kohta 2v. Asustellaan kangasvuoressa. Laita mailia niin tutustutaan anna-maria.kaikuaho@luukku.com

Täällä vilkuttelee äippä vuosimallia '79. Kaksi lapsosta löytyypi, '03 ja '06 syntyneet. Asustellaan näköjään samalla suunnallakin. Kirjottele, jos haluat tutustua tarkemmin..

mussuli1@luukku.com

Yhteistyössä