Jyväskylästä/Keski-Suomesta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onko täällä ketään, ketkä olisivat lapsettomuushoidoissa Jyväskylässä? tai Keski- Suomalaisia, jotka käyvät jossain lähi kaupungissa? Tarkoitan nyt yksityisiä. Missä käytte ja millä lääkärillä? Miksi valitsitte juuri sen? Millaista palvelua olette saaneet? Millainen on hintataso?

Toivottavasti joku vastaisi!! Itselläni on nyt hieman huono kuva erään lääkärin palveluista tai palvelemattomuudesta ja haluaisin vaihtaa.

Kiitos jo etukäteen!!

Hello, olemma tällä hetkellä hoitotauolla koska K-SKS meni kesätauolle. Eli siirryttiin julkiselle kolmen inseminaatio-hoidon jälkeen, ne tehtiin klinikka In-Tiimissä, missäs muuallakaan =) Klinikasta on pelkkää hyvää sanottavaa, riemukseni sain kuulla että keskussairaala ostaa palveluita sieltä joten lääkäri on sama sitten IVF-hoidossa -sinne kun sitten syksyllä lähdetään.

Harmi, että sulla on ollu huonoja kokemuksia siellä missä oot käyny. Vaihda ihmeessä lääkäriä, tää on kuitenkin sellanen asia että ottaa muutenkin korvien väliin saati sitten jos on vielä inhottava lääkäri.

In-Tiimiin saatiin aina aika tosi nopsaan, tyyliin max kahden päivän päähän tms. Kallistahan se oli, en nyt muista tarkkaan hintoja -sitä vaan maksaa laskut miettimättä raha-asioita. Tai sitten on muuten vaan niin huuruissa että ei tajua mistään.
Eikös niillä oo nettisivutkin, käyppäs vilasemassa jos sieltä saisit lisäinfoa.

Omakin kokemukseni Jyväskylän In-tiimistä on tosi myönteinen, vaikkei inseminaatiomme tärpännytkään. Koin, että minut kohdattiin lämpimästi, mutta asiallisesti, ilman turhia "lässytyksiä". Tämä koskee sekä lääkäriä että muuta henkilökuntaa.

meillä yritytä takana kohta kaksi vuotta ja nyt syksyllä olen ajatellut, että aloitamme tutkimukset.. Miehellä on vain sellainen työ, että ei välttämättä pääse aina mukaani vastaantolle, joten onko miehen aina olla pakko mukana? siemennesenäytteenkin luultavasti joudun minä viemään sinne eli kotikonstein on asia hoidettava...mitenkä muilla?

pitääkö käynit maksaa saman tien vai saako laskun? In-tiimiä olen minäkin ajatellut...

Minkälaisia ole nuo ensimmäiset käynnit? Haastatteluja, sisätutkimus,ultra? Oliko teillä miehet mukana? Minun mieheni on myös sellaisissa töissä, ettei aina välttämättä pääsisi mukaan.
Olen käynyt lapsettomuusasioissa jo yhdellä gynellä, mutta haluaisin vaihtaa.

Heipsan, meillä ekalla käynnillä tehtiin ultra, olin ihan yksin siellä. Lääkäri vähän tsekkas paikkoja ja kyseli taustoja (menkoista, ehkäisystä yms). Spermanäytteen voi käydä antamassa paikan päällä tai sitten purkittaa kotona, tunnin sisällä vaan pitää toimittaa sitten sinne labraan.
Mä olin ekalla inssikerralla itekseni siellä, mies vei tavarat aamulla sinne labraan, toisella ja kolmannella kerralla jouduin soittamaan follikkeliultrasta että alkaa kalppia vauhdilla siihen suuntaan. Kovan työn takana se mies oli saada sinne mutta ehti kuitenkin sitten (töissä vähän kauempana). Tulosta ei sitten kuitenkaan tullu millään kerroilla..

Muistaakseni viime vuonna olivat heinäkuun kiinni, joten elokuulle menee varmaan sitten teidän ajat jos nytten varaatte. Mutta yleensä sieltä saa tosi nopeesti ajan kyllä..

Ei muuta ku tsemppiä hoitoihin..!!

Ai niin sen käynnin saa kyllä laskullekin jos haluaa, mutta voi myös maksaa paikan päällä.

Kiitos vastauksesta ja tietysti lisää otatetaan kommentteja vastaan.

Nyt miehen kanssa päätettiinkin, että rauhotetaan tämä kesä kokonaan ja jatketaan tutkimuksia syksyllä. Kolmen viikon päästä suuntaamme etelän aurinkoon pariksi viikoksi, joten on parempi jatkaa tutkimuksia lomien jälkeen.

Yhteistyössä