Ollaan huomenna menossa Viherlaaksoon kahden n. 1½-vuotiaan kanssa. löytyykö sieltä tuon ikäisille järkevää tekemistä? Mitä? Entä millaiset on ruokailumahdollisuudet? Otetaan siis omat purkit mukaan, mut jossain ne pitäis lämmittää ja syödä...
Kävimme tuolla Viherlaaksossa hiljattain. En tiedä oikein tuosta tekemisestä... Viherlaakson "asukkaat" siellä lähinnä esiintyivät porukalla ja sitten kiertelimme rattaiden kanssa heidän asumuksissaan. OLi tosin jotenkin kummaa, kun ne asukkaat eivät olleet kodeissaan... Siellä on kahvio, joten luulisin, että siinä saa lämmitettyä ruuan.
kyllä siellä katseltavaa ja tutkittaavaa löytyy pienellekin. niissä taloissa on kaikennäköistä kivaa....... ruokailumahdollisuudet on aika heikot, itse paikanpäällä on vain kahvio ja burgeri mut muutaman sadan metrin päästä löytyy ravintola (joka tosin on aina täynnä),
ihana paikka. valitettavasti itse Hilu ei taida enää siellä olla ?
Mun mielestä ei ihan noin pienille ole. Me käytiin meidän lasten kans silloin kun olivat tuon ikäsiä suunnilleen. Olivat kiinnostuneita lähinnä niistä vempaimista joita löytyy tavan puistoistakin. Ja niitä joitain otuksia lapset pelkäs
Ruokailumahikset kyllä ovat ihan hyvät.
Kiitti tiedoista! Mä vähän kyllä kans epäilen, että se on vähän isommille lapsille suunnattu, mut aateltiin silti kaverin kans, et käydään tsekkaamassa millainen paikka se oikein on... onneks noi muksut pääsee ilmaiseksi sisään, muuten tulis kyl liian kalliiks.