jyväskyläää??

no hei vaan taas....Nyt näyttäisi siltä että huomista tapaamista on turha järjestää kolmen osallistujan+lapset kanssa...joten täytyy sitä suunnitella toiseen ajankohtaan...ehotelkaapas te muut sitten uutta ajankohtaa...tai paikkaa? meillä edelleen ovet avoinna jos uusi sipivampi aika löytyy...
kevättä kaikille ja palataan. B)

Höm, mulle käypi melkeinpä mikä päivä tahansa...Pistäkää viestiä, niin ollaan tulossa, jos vaan ei mitään ihmeempää ole.

niin juu..
Voisin tietty meilläkin järkätä..Pihalla vielä lunta vähäsen, mutta olisi voitu vaikka grillailla tms. Allergisille ei valitettavasti meidän huusholli sovellu, kun talossa häntäänsä huiskuttelee kaksi kultsua, kuten profiilista näkyy.

Mutta jos kiinnostusta löytyy, niin meille voi tulla pienemmälläkin sakilla. Nyyttikesti-meinigillä :)

mysli_78@hotmail.com

Jännä juttu, että tätä tapaamista alettiin suunnittelemaan muutaman ihmisen kesken. Minä olin halukas osallistumaan mutta ilmoitin etten pääse kun poika on kipeä. Eipä vaan millään lailla asiaa noteerattu. Ei myöskään ihan kannata näin pian mitään päättää kun käy näin ettei ole porukkaa tulossa. Suunnitellaan ihan rauhassa niin eiköhän se tapaaminen onnistu.

Meille myös voin tapaamisen järjestää, mutta asutaan aika kaukana, eli auottomat ei ehkä pääse kulkemaan, ja koira sekä kissa löytyy, eli allergiset ei ehkä voi osallistua.. Mielellään johonkin tapaamiseen kyllä otetaan osaa, jos vaan sopiva paikka ja aika löytyy =) <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 20:14 vaaka81 kirjoitti:
Jännä juttu, että tätä tapaamista alettiin suunnittelemaan muutaman ihmisen kesken. Minä olin halukas osallistumaan mutta ilmoitin etten pääse kun poika on kipeä. Eipä vaan millään lailla asiaa noteerattu. Ei myöskään ihan kannata näin pian mitään päättää kun käy näin ettei ole porukkaa tulossa. Suunnitellaan ihan rauhassa niin eiköhän se tapaaminen onnistu.
niin noh...onhan se vähän niinkin että järjestää/suunnittelee tapaamisen mihin ajankohtaan vaan niin aina on joku/jonkun lapsi kipeä...anyway...nyt ei ollut porukkaa tulossa kun kolme niin ehkä parempi tosiaan sirtää että useampi pääsee,,elle sitten sairastumisia tule...niitä tulee aina ja niiden varaan ei mitään suunnitelmia pysty rakentaa! toivotaan että se yhteinen tapaaminen saadaan kasaan jossain vaiheessa!?

Yhteistyössä