Jyväskylä huomio!

• Viestiketjun aloittaja Iisakki
  • Ensimmäinen viesti
Iisakki
Olen kahden tytön, 4,5v ja 2 v, työssäkäyvä kolmekymppinen äiti. Vaikka töissä olenkin ystäviä silti kaivataan. Olemme asuneet Jyväskylässä kohta neljä vuotta, mutta ystävät ovat vähissä. Harrastan ratsastusta. Pidän myös teattereista, elokuvista, lukemisesta ja kävelystä.

Tara-Milana
Mä olen kyllä n.7vuotta nuorempi, eikä minulla vielä ole lapsia. Mutta ratsastus kiinnostaisi. Teatterissakin käyn. Voit laittaa y-viestiä, jos kiinnostaa tutustua.

Heippa! Olen 23-vuotias ja asun Jyväskylässä aviomieheni kanssa. Odotamme esikoisemme syntyvän vuoden lopulla. Kaipailen kahvittelu- ja harrastus-seuraa. Joten jos teistä jompaa kumpaa kiinnostaa, laittakaa vaikka yksityisviestiä niin kirjoitellaan enemmän.
Olen tällä hetkellä sairaslomalla eikä minulla ole jyväkylässä montakaan kaveria, joten seuranpuute vaivaa usein.
=)

täällä olisi kyllä kanssa uusia tuttavuuksia vailla äiti ja poika vaikkakin tällä hetkellä opiskelen mutta odottelen uutta tulokasta ensi vuoden puolella syntyväksi.ja ratsastus todella lähellä sydäntä ja olisi sitten kiva löytää harrastus seuraakin sitten kun taas selkään pääsee =)) :wave:

Täälläpä olisi äiti 27 v. ja poika kohta 1 v. vailla tosi ystäviä. Ei sillä etteikö niitä kamuja jo olisikin, mutta tosi ystävät ovat aina tervetulleita. Pidän myös lukemisesta ja ulkoilusta. Olen vielä hoitovapalla, mutta vuoden vaihtuessa työt kutsuvat. Laita y-viestiä tai sitten mailia osoite metku03@luukku.com

Myös muut ystäviä kaipaavat laittakaahan viestiä :)

Yhteistyössä