Jyväskylä avoimessa yliopistossa opiskelevia?

• Viestiketjun aloittaja opiskelija
  • Ensimmäinen viesti
opiskelija
Osaisko joku suomentaa paljonko tuo kasvatustieteiden aineopinto kokonaisuus maksaa?
http://www.avoinyliopisto.fi/fi-FI/Opetustarjonta/StudyUnit.aspx?StyleSuffix=UrlQuery&StudyUnitId=1514551f-6ef7-4ee5-bc1e-e8f3ed5cecc9

ap
niin mutta alapuolella eka jakson kohdalla on, että kyseinen jakso ei kuulu opintomaksuun. Eli siis se vielä erikseen vaikka toisessa kohdassa on ollut että koko kokonaisuuden hinta 420e?

Hmm... totta. Ensin sanotaan: Maksuun sisältyvät kaikki opintokokonaisuuden opintojaksot.

Mutta alapuolella on: HUOM!
Opintojakso on erillinen, mutta aineopintoihin pakollisena kuuluva jakso, jolle ilmoittaudutaan ja josta maksetaan erikseen.

Eli 490 euroa yhteensä.

Ei se sisälly. Se on opintojakso, joka on pakko suorittaa, jos haluaa tehdä koko kokonaisuuden. Mutta sitä taas ei voi tehdä irrallaan, vaan ainoastaan kokonaisuuden osana.

"Ammatillinen kasvu -opintojakso on kasvatustieteen aineopintojen yhteydessä pakollisena suoritettava yleisopintojakso."

Luen näitä opuksia työkseni ja tuo on kyllä tosi huonosti ilmaistu. Mutta näin tulkitsen.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:
Ei se sisälly. Se on opintojakso, joka on pakko suorittaa, jos haluaa tehdä koko kokonaisuuden. Mutta sitä taas ei voi tehdä irrallaan, vaan ainoastaan kokonaisuuden osana.

"Ammatillinen kasvu -opintojakso on kasvatustieteen aineopintojen yhteydessä pakollisena suoritettava yleisopintojakso."

Luen näitä opuksia työkseni ja tuo on kyllä tosi huonosti ilmaistu. Mutta näin tulkitsen.
Ok. Niin se varmaan on. Aika ristiriitaisesti laitettu kyllä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja rrr:
Minä suoritan just kasvatustieteiden aineopintoja Turun avoimessa. Siellä kokonaisuus maksaa 320 euroa.
Sullahan on "halpa". Pitää katsella muitakin yliopistoja ku mun mielestä tuo 490 on vaan hirmu kallis. 420 voisin vielä maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä suoritan just kasvatustieteiden aineopintoja Turun avoimessa. Siellä kokonaisuus maksaa 320 euroa.
Sullahan on "halpa". Pitää katsella muitakin yliopistoja ku mun mielestä tuo 490 on vaan hirmu kallis. 420 voisin vielä maksaa.
Hintaeroja noissa on paljon. Monissa kokonaisuuksissa vaan helposti käy niin, että ryhmät menee noissa halvemmissa täyteen nopeasti ja sitten noille kalliillekin riittää ostajia.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hintaeroja noissa on paljon. Monissa kokonaisuuksissa vaan helposti käy niin, että ryhmät menee noissa halvemmissa täyteen nopeasti ja sitten noille kalliillekin riittää ostajia.
Tuossa varmaan hintaa nostaa sekin, kun sen voi tehdä kokonaan etänä tai verkko-opintoina, niin kuin minäkin tekisin.

Yhteistyössä