Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukkurallinen kuraa:meillä myös!!! ihanaa mä rakastan ukkosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Devil or Angel:Alkuperäinen kirjoittaja kukkurallinen kuraa:meillä myös!!! ihanaa mä rakastan ukkosta.
Täällä rytisee ja salamoi, mut pisaraakaan ei oo viel vettä tullu :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te varmaan asutte kaupungissa kun tykkäätte ukkosesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä kävi kerran maalla vieras kapungista, joka rakasti ukkosta. No, kovasti odotteli ukkosen tuloa ja tulihan se kunnon myräkkä. Istukin sitte vain naama valkeena viimesimmässä nurkassa eikä enää mitäään puhunu ukkosen ihanuudesta. Kyllähän se maalla on ihan erilaista kuin kaupungissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Devil or Angel:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te varmaan asutte kaupungissa kun tykkäätte ukkosesta.
En asu. Oon lapsesta asti tykännyt ukkosesta, tietyllä kunnioituksella.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Devil or Angel:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te varmaan asutte kaupungissa kun tykkäätte ukkosesta.
En asu. Oon lapsesta asti tykännyt ukkosesta, tietyllä kunnioituksella.
Myöskään en asu kaupungissa! Ukkonen on vaan niin mahtava luonnonilmiö!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Melisalle:
Joo, töpselit kannattas irrotella ettei laitteet hajoa, jos ukkonen tulee lähelle.