Juuri plussanneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elni-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elni-

Jäsen
29.12.2009
66
0
6
Moikka vaan. Toivottavasti saadaan keskustelua aikaseksi plussaamisen jälkeisistä tunteista. Jokaisella varmasti ollut yrityksiä, pettymyksiä ja epävarmuutta ennen plussausta. Nyt kun plussattu voiko sitä uskoa?

Plussasin kp25/28. Nyt menossa kp29/28. Ja vielä ainakaan ei tätiä näy. Mutta siitä pelko onkin suurempi. Ravaan vessassa tarkistamassa, onko kyseessä vaan valkkari vai se inhottavampi asia. Ja lisäksi, koska vatsaan on tänään sattunut aikalailla samalla lailla kun menkkojen yhteydessä, pelko on suuri, VAIKKA tiedän niiden johtuvan kasvukivuista.

En anna vieläkään itseni nauttia ihanista raskausoireista: pahoinvoinnista, pissatuksesta, vatsakivuista, väsymyksestä, JA KAAMEASTA NÄLÄSTÄ JOKA ISKEE 2 TUNNIN VÄLEIN. Vaan uskottelen itselleni "älä vielä, täti voi kurvata milloin vain"

Toisaalta, en voi olla ajattelematta sitä, että kuinka pullea vatsa minulla kohta on, kuinka siellä kehittyy meidän yhteinen lapsemme, joka on pilattu niillä meidän inhottavimmilla luonteenpiirteillämme, mutta joita silloin alkaa varmasti rakastaa!

Onko muilla millaisia tunteita?? Itse ainakin koen että tarvitsen muiden kanssa jakamisen iloa ja tukea, koska yrityskierroksen tunteet myös jaettu :)

Nautitaanko siis yhdessä näistä ihanan ristiriitaisista tunteista?

Nautitaan vaan!:D Minä plussasin tiistaina, taisi olla menkat silloin jo pari päivää myöhässä. Esikoinen täyttää viikon päästä vuoden. En ole hoksannut katsoa oisko tuolla Odotus-puolella jo jotain "Syysmassuja".

en meinannut löytää edes tänne takasin, tuskin pääsen sinnekään asti :( surkea koneen käyttäjä.

Itsekkin ti plussasin. Nyt odotan maanantaita kun kuuta nousevaa, jos ei sit oo alkanu, sit VOISIN ehkä uskoa asiaa :)

Yhteistyössä