Juu, tänään mie opettelen aivan uuden jutun :D

Nimittäin :

http://www.kaspaikka.fi/neulonta-A&O/asusteita_vaatteita/lapaset-kasineet/lapaset-kiilattomat.html

Sukkia syntyy jo siihen malliin, että vois varmaan neuloa käsiäkin lämmittämään jotain, ei kauheen vaikeilta näytä noi kiilattomat versiot. Jospa tää tästä, rohkeesti sitä vaan piti opetella ne sukatkii ihan ite alusta aameneen tekemään :D

Neulominen on välillä kivaa =) . Olen kans tehnyt paljon villasukkia, nyt tein elämäni ensimmäiset lapaset (onneks musta lanka niin virheet ei näkyny niin selvästi). Ohjeet otin Novitan sivuilta, sieltä sai kuvalliset ohjeet tulostettua. Tein peukalokiilalliset, ei mielestäni sen hankalampi kuin tuo kiilaton. Seuraavaksi pitäisi tehdä hapsulankalapaset.

Onnea yritykselle! Itse tehdyt on aina hienommat kuin kaupasta ostetut, virheet tekee niistä persoonallisen näköiset :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:
Neulominen on välillä kivaa =) . Olen kans tehnyt paljon villasukkia, nyt tein elämäni ensimmäiset lapaset (onneks musta lanka niin virheet ei näkyny niin selvästi). Ohjeet otin Novitan sivuilta, sieltä sai kuvalliset ohjeet tulostettua. Tein peukalokiilalliset, ei mielestäni sen hankalampi kuin tuo kiilaton. Seuraavaksi pitäisi tehdä hapsulankalapaset.

Onnea yritykselle! Itse tehdyt on aina hienommat kuin kaupasta ostetut, virheet tekee niistä persoonallisen näköiset :D
Mie aattelin ensin opetella noilla ja kahtoo sitten ne kiilalliset, kyllä se tästä kyllä se tästä.. saattaa vaan muutama ärräpää kuulua illan mittaan :D

Yhteistyössä