juu,poika kaato sittewn modeemin päälle kokis tölkin:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eiiii

Vieras
ei perkele..justiin netti saatiin ja poika kaato modeemin päälle tölkin limsaa ja se meni kai rikki? saakohan siittä mitenkään enään ehjää kalua? tuli vissiin oikosulku tai jtn kun pamahti kaikki valot pois siittä? kiva kun oli vielä tuo sonera viihepaketti missä on tuo digiboksiki eikä silläkään tee enään mitään:( vittu mun tuuria. tai oikeestaan ukon vika kun oli jättäny töllinsä sellaiseen paikkaan ja eihän 2v juurikaan tajua mitä teki... oon täällä nyt tunnin yrittänyt saada sitä toimimaan... pitää olla tällä paskal prepaid tikulla netissä,onneks on ees tää:) meillä oli tuo vanha modeemi mut ei toimi se kun kokeilin,.

no tää modeemi on aika arvokas.... soneralta ostetiiin samalla kun tuo viihdepaketti laitettiin. ja kiitops vaan sinulle joka haukuit lutkaksi. kyllä se ukon vika oli kun jätti sen tölkkinsä siihen,oon sille sata kertaa siittä sanonut että siinä kohalla ei juoda ym... todella ikävää tuollainen lutkaksi haukkuminen.

ai korvaako? vaikka tavallaan ite aiheutettu? en tiiä...vtuttaa vaan kun on ne kuukausimaksut ja kaksi vuotta pitää olla soneralla asiakkaana ton liittymän takia. mut sit että mistä saa uuden modeemin että toimii netti yms? kun ei muilla ainkaaan toimi...pitääkö se soneralle soittaa ja kysyä huomenna?

Yhteistyössä