juu juu ei muka saisi valittaa, mutta valitan! hitto kun on kuuma! ei kaikkien ole pakko rakastaa helteitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
yläkerrassa jossa lapset nukkuu, on tällä hetkellä 32astetta lämmintä! katto on musta ja se säteilee lämpöä! alakerrassakin on 29 astetta. mulla on tuuletin täysillä tässä vieressä, silti mä VALUN hikeä!

ei ei ei en todellakaan pitä näistä helteistä!!!!!!! minulle sellainen pauttiarallaan 20 astetta on ihanteellisin.

meinasin just tulla valittaa samasta asiasta!
mä en edes tykkää kesästä, saatikka pienten lasten kanssa tää on täyttä tuskaa! yhdellä astma, ja kaikki katupölyt.. >:/ ja hengityskin vaikeaa tällaisella hapettomalla kelillä!!!!
sellaiset 24 astetta korkeintaan menee mutta tällanen paska ilma kokoajan!!
eikä edes vettä ole tiedossa, saatikka ukkosta joka puhdistais ilmaa!

Liityn valituskuoroon!!! Mä olen ihan valmis jo syksyyn :D Puol vuotta sitten oli paljon paremmat kelit kuin nyt, en pysty olla ulkona ollenkaan kun tulee niin paha olo. Jos en olis raskaana, kestäisin vähän paremmin, mutta nyt on tuskaa.

Joku tyykkää, joku ei. Ite rakastan tyätä kuumuutta ja aurinkoa yli kaiken enkä haluis et tää loppuu ollenkaan. Tää lämpö ja valo saa olon tosi pirteeks ja hyväks :)

Mä opin rakastamaan helteitä samantien kun meille hommattiin ilmalämpöpumppu!

Nyt ei haittaa vaikka on kuinka helle, saan olla pihalla hiki päässä mutta kun tulen sisälle, minut ympäröi ihana raikas viileys :) ennen ilpoa tulin joka kesä lähes hulluksi kuumuudessa.

En ihmettele yhtään, miksi väkivaltarikosten määrä kasvaa aina helteiden mukana.

meillä ei koiratkaan jaksa olla ulkona. normaalisti porhaltavat avoinaisesta ovesta sisään, ulos, sisään ulos.. seuraavat meitä ihmisiä. nyt ne makaa lahnoina sisällä vaikka me ihmiset oltaisin ulkona. plääh. nyt pitäisi lähteä lukeen tuonne yläkertaan "saunaan" lapsille iltasatua. raahaan tuon puhaltimen sinne mukaan. adios.

*pyyhkii hikeä*

:D :D :D pakko viä sanoa, mun tissien välit on niiiiiiin hiessä.... :D sieltä valuu mahaa pitkin hikeä. YÖÖÖÖK!

:wave: mää kans vähän valitan *valitusvalitusvalitus*, kyllä nää tässä sivussa menee mutta tuo pieni raukka 7kk ei oikein ymmärrä miksi on paha olla ja kuuma ja nihkeä ja ei saa nukuttua ja janottaa ja nälkäkin ois mutta ei pysty syömään ja voi itku kun itkettää :( Mulle ja muillekin meillä riittäis kymmenen astetta vähemmän lämpöä. Onneks syksyyn ei ole kauan enää aikaa. Talvea odotellessa...

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
yläkerrassa jossa lapset nukkuu, on tällä hetkellä 32astetta lämmintä! katto on musta ja se säteilee lämpöä! alakerrassakin on 29 astetta. mulla on tuuletin täysillä tässä vieressä, silti mä VALUN hikeä!

ei ei ei en todellakaan pitä näistä helteistä!!!!!!! minulle sellainen pauttiarallaan 20 astetta on ihanteellisin.

Täysin samaa mieltä!! Helteet oksettaa. Pakkasta odotellessa.

Tuun kans valittaa tänne ko mies ei jaksa enää kuunnella :kieh:
Hiki valuu KOKO AJAN vaik tuuletin pörrää vieressa. Sisällä 29,2 ja ulkona ilma seisoo.
HUOHHHHHHHHHHH |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi vanhusparkoja niillä joilla terveys ei muutenkaan mikään hyvä terveenäkään:(

:( totta. meidän mummi on todella heikkona kotona. onneksi sillä käy siellä 3 krt/pvässä kotihoito. mummi ei ollut tänään melkein jaksanut itse kävellä jääkaapille.

Meillä on ollut kotona jo kohta 2 viikkoa putkeen +31`C SISÄLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voitte tuosta repiä huumoria ja kyllä NYT RIITTÄÄ HELTEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ASUNNON VAIHTO PIAKKOIN EDESSÄ.EN JAKSA ENÄÄ EIKÄ JAKSA MUUTKAAN!!!!!!!!!!!!!!!
TÄMÄ TALO ON AIVAN P####

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kaikki kasvillisuuskin kärsii jo kun ei vettä tule.

Meillä on satanut pitkin viikkoa. Viimeksi tänä aamuna. Muutama päivä sitten Helsingin kadut lainehtivat.

Mä tykkään lämpösestä, mutta koiran vuoksi toivoisin omaa pihaa.

Liityn kuoroon riemumielin!!! Meillä lehmätkin valittaa!!! Persvakoon valuu hiki navetassa ja silmiin valuu ja paarmat hulluina riehuu!!! SADETTA JA KYLMÄÄ,KIITOS!!!

en minäkään helteitää rakasta., kun on nin viakeaa nukkuakin . Toivottavaasti helteet ei jatku hirveän kauan, mun miehelle helteet, kuten kova pakkanenkin on tuskaa.

Yhteistyössä