Juttuseuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyttönen

Vieras
Millaistas juttuseuraa seksikkäälle ja himokkaalle 19v tyttöselle löytyis täältä erotiikkapalstalta..? ;) jutellaan mistä vaan.. Tai vaikka kysele musta niin kerron.... Vähän piristysruisketta näin tiistai päivään... ;>

Sekä miten pimppisi kostuu? Esim. mitä sinulle kannattaa tehdä, sanoa sekä kuinka katsoa? Mistä päin sinut tavoittaa? voisin tulla tekemään sinut erittäin kiimaiSEKSi sekä sen jälkeen saisit teho kuurin seksiä!

En kaipaa liveseuraa, valitan.. Pilluni kostuu kiusailusta.. Kiertää sitä hitaasti kielellä ja sormin.. Sitten yhtäkkiä hyökkää sen kimppuun... Minut saa kiimaiseksi kun puhuu sellaisella hiljaisella röyhkeällä äänellä tuhmia... Ja kutsuu mua tuhmaksi tytöksi... Mmh..

no kuis vanha tuhmeliini siel on? Kerroppa neiti, mitä sä tekisit mulle? Varo vain, olen selkäsi takana.
Silitän hellästi hartioitasi, käteni tulevat hitaasti alaspäin kunnes pysähtyvät aukaisemaan rintaliivisi.
Sitten riisun paitasikin pois ja nuolen kiimasta kovettuneita nännejäsi, voihkit ja vaadit lisää.
Nostan sinut pöydälle istumaan, avaan housusi sekä riisun ne, nuolen kaulasta sekä näykin nännejäsi uudestaan hivuttaudun alas kohti erittäin kiimaista litimärkää pilluasi.

Mmh.. Se tuntuu todella hyvälle... Mies hieroo kyrvällä pillua ja oikein kunnolla kiusaa ennen kuin työntää vähän sisään.. Vetää ulos uudelleen ja hieroo kovalla kalulla klittaa.. Ja sitten alkaa nussia kunnolla. Ah.

Niinpä... On myös ihanaa maata selällään ja levittää pillu ihan levälleen miehen katseltavaksi ja tutkittavaksi... Tulee niin irstas olo.. Ja se kun mies katselee röyhkeästi suoraan pilluani.. Mmh.. Pelkkä ajatuskin saa kostumaan...

kerroit äsken että olet nuori? niin minäkin, ainakin jonkun mielestä. Olen siis tälläinen kiimainen Skorpioni vuosimallia 78.
Mikä on kun et kaipaa live-seuraa? Tekisi niin mieli tuollaista tuhmaa kaunotarta. tietäisit saaneesi!

Ei saa nauttimaan, eikä yökkimäänkään.. Mutta teen sitä silti ihan mielelläni... Henkilöstä riippuen spermat... Tutut saa laueta minne haluaa, kaulasta alaspäin tosin... Vähemmän tutut kortsuun..

Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin avoin pillu jota itse tyttö hyväilee ja runkkaa. Ja vietän mielelläni paljon aikaa nuollen ja sormettaen ihanaa pillua. Hitsi kun on kalukovana.

kerroit äsken että olet nuori? niin minäkin, ainakin jonkun mielestä. Olen siis tälläinen kiimainen Skorpioni vuosimallia 78.
Mikä on kun et kaipaa live-seuraa? Tekisi niin mieli tuollaista tuhmaa kaunotarta. tietäisit saaneesi!