justiisa joo taas näitä terveskeskusjuttuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AavikonNorsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AavikonNorsu

Vieras
mä en tajua . Nykyään pitää papa aika tilata terveyskeskuksen palvelu numrosta, ei ehkäisyneuvolasta niinkuin ennen vanhaan. Tilasin papakokeeseen ajan 2viikkoa sitten jonka sain ja jouduin sairastuttuani perumaan. Nainen keltä peruin ajan sanoi että soita uudestaan kun haluat ajan niin terveyskeskukseen. Soitin eilen jossa väsnyt akka vastasi. sanoi ettei heillä jaela mitään papa aikja jos ei ole tarvis, että iha muutenvaan niitä ei tehdä joten mene yksityiselle,,sanoin että mulle sanottiin että täst numerosta voi tilata ja yhden ajan jo sainkin minkä joudin prumaan ..akka siihen sitten eetä jaa no ei täällä sun tiedoissa näy mitään ajanvaraksia ja merkintöjä että okkopa olet tilannut :o eli mä olen st sen mielestä kuvitellut vaan aikani..passitti van yksityiselle |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
On ärsyttävää, on! Vaadi vaan se uusi aika!

no kun en ole kuulemma sellaista paikkaa mistä saadaan papakoe aikoja jos ei ole oireita!!!! että yksityiselle jos muutenvaan haluaa tarkastuttaa värkkinsä |O vittu tätä nykyaikaa

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Siis häh? Miten niin ei jaeta aikoja, jos ei ole tarvis? Eikös papa-kokeille nimenomaan ole tarvis? Tämä on taas niin tätä.

niin. en tiedä en saanut itsekään selvää. Ei antanut aikaa kun en ole kipeä tai oireileva

Yhteistyössä