Justiinsa, sosiaalityöntekijä ei ole paikalla tänään ja meiltä on tämän kuun toimeentulotuki saamatta, mitäs nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Olin toivonut että tulisi ennen viikonloppua, koska meillä ei ole enää rahaa kuin 10e. Seurakunnalta ollaan saatu ruokalappuja jo sen verran että ei saa enää. Voikohan ne maksaa siellä sossussa suoraan kassasta toimeentulotuen jos työntekijä ehtii tekeen päätöksen huomenna niin sit sais heti huomenna rahat.
Ja turha aukoa päätä että mitäs ette ole töissä, mies on töissä mutta pienellä palkalla ja itse haen kokoajan töitä.
Ja lisään vielä että toimeentulotukihakemus on nyt ollut kuukauden sisällä sossussa, siirrettiin sosiaalityöntekijälle ja siellä se nyt on.

Meillä ainaki saatiin siirrettyä hakemus toiselle työntekijälle kiireellisenä, koska ei ollut myöskään rahaa yhtään.. yritä soittaa sossuun ja pyydä jos ne siirtäis sen kiireellisenä jollekin toiselle sosiaalityöntekijälle, joka olisi tänään paikalla..

toivottavasti onnistut, mikään ei oo sen inhottavampaa kuin elää epätiedossa että milloin saa rahaa taas.. :flower:

No tuota hakemusta ei voi siirtää kun se toinen työntekijä todennäköisesti huomioisi meidän kesän tulot, jotka meni rästivuokran maksuun. Siksi juurikin on laitettu tolle meidän sossutyöntekijälle, ettei niitä tuloja jaksoteta. Olin siis itsekin vielä kesällä töissä, mutta työt sitten loppui. Normaalistihan ne jaksottaa tuloja jopa parille kuukaudelle ja sit ois piru merrassa.

Yhteistyössä