Justiinsa kun mä jo miehellekin kehuin että exähän on ihan ihminen...

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Tytsit on iskälässä. Vanhemman oli tarkoitus tulla sunnuntaina kotiin, että maanantaina varataan lääkäriin aika joka kirjoittaa saikkua, typyllä on erinäisistä syistä vähän pää sekaisin. Ja sitten piti jäädä sinne iskälle huilimaan maaseudun rauhaan niin kauan kuin vaan mahdollista. Esikko soittaa lauantaina, että ei hän tulekaan, iskä vie hänet yksityislääkärille. Wautsi mä aattelin, joko se on jotain älynnyt. Nyt sit pisti esikoinen viestiä, et hän tuleekin kotiin, kun ei se isi nyt viekään lääkäriin :o Voi perseen suti sentään... Mut elämä on, olishan se ollut ihmeellinen asia kun toinen ois ekaa kertaa hoitanut vaikeitakin asioita.

Voi vit... Joutuvat molemmat lähteä sieltä keskiviikkona kotiin, kun äijällähän alkaa jo ens viikolla loma, niin eihän siellä voi mitään ylimäärästä porukkaa olla. Vittu että mulla kiehuu kun tiedän miten se varsinkin tuohon esikoiseen sattuu isänsä sanat ja teot. Missä se olikaan se ketju missä oli hyviä vinkkejä äijän kurittamiseen?

No ei tuo lupausten rikkomista niin usein tapahdu. Mut ukko päästäny mm. sellaista suustaan, ettei esikoinen voi mennä sinne just nyt, kun hän ei oo nähny vaimoaan 2 viikkoon (oli etelässä) ja haluavat olla rauhassa. Esikoista ei ollut siinä kohtaa nähnyt moneen kuukauteen :( Perkele että tälläset hommat auttaa ihan vitusti tuon lapsen pään korjaamista.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä olen huomannut sen, että koskaan ikinä- ei siis missään tapauksessa kannata kehua tai edes ajatella exästä mitään hyvää. Aina saa kuitenkin pettyä.

Mä oon huomannu ihan saman. Kai se on jo uskottava ettei se ihminen muutu, ainakaan näiden lasten suhteen yhtään miksikään.

Mä olen huomannut sen, että koskaan ikinä- ei siis missään tapauksessa kannata kehua tai edes ajatella exästä mitään hyvää. Aina saa kuitenkin pettyä.

Ja höpö höpö!

Tai siis juu, tosi kurjaa jos teillä on noin. Meillä homma toimii nykyään olosuhteisiin nähden vallan loistavasti. Eli siis kehun ja ajattelen hyvää. Sehän on ihan hyvä tyyppi vieläpä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Tota noin, eikö sun exä siis ole vielä lomalla, keskenääkö ne tytöt siellä päivät ovat?

Ilmeisesti viiminen lomaviikko meneillään. Lapset on 15- ja 17-vuotiaat, et kyl ne varmaan keskenäänkin pärjäis :D

Jaa juu no sitten, isoja ovat jo. :)
Paskamaista ensin luvata tytölle ja sitten perua, on siinä kestämistä, kaikilla. :/

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Tota noin, eikö sun exä siis ole vielä lomalla, keskenääkö ne tytöt siellä päivät ovat?

Ilmeisesti viiminen lomaviikko meneillään. Lapset on 15- ja 17-vuotiaat, et kyl ne varmaan keskenäänkin pärjäis :D

Jaa juu no sitten, isoja ovat jo. :)
Paskamaista ensin luvata tytölle ja sitten perua, on siinä kestämistä, kaikilla. :/

No, raaskihan se melkein viikon kesästään uhrata lapsilleen :|

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:

Ja höpö höpö!

Tai siis juu, tosi kurjaa jos teillä on noin. Meillä homma toimii nykyään olosuhteisiin nähden vallan loistavasti. Eli siis kehun ja ajattelen hyvää. Sehän on ihan hyvä tyyppi vieläpä! :)

Mä toivon NIIN paljon, et meillä joskus myös sama tilanne!
Oon vaan saanut pettyä niin miljoona kertaa, etten enää uskalla uskoa parempaan.
On munkin ex ihan hyvä tyyppi - mitä vähemmän ollaan tekemisissä tai jotain :|

Yhteistyössä