Leipomassa olen mariannekääretorttua mutta pää lyö tyhjää että miten minä nuo mariannet saa rouheeksi. Oisko ideoita?
Kenen keittiöön kuuluu perusvarusteena kirves?Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Esim. jos ei oo virallista murskauskuppia ja pulikkaa niin kietomalla talouspaperiin ja kirveen hamarapuolella, vasaralla tai kivella murskailet. Näin meillä
Kenen keittiöstä ei ole kulkuyhteyttä talon muihin huoneisiin ja tiloihin?Alkuperäinen kirjoittaja ilja:Kenen keittiöön kuuluu perusvarusteena kirves?Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Esim. jos ei oo virallista murskauskuppia ja pulikkaa niin kietomalla talouspaperiin ja kirveen hamarapuolella, vasaralla tai kivella murskailet. Näin meillä
Minun, tosin se on vaan semmoinen pikkukirves . Mutta kirves. On ollu kätevänä apuna monesti....Alkuperäinen kirjoittaja ilja:Kenen keittiöön kuuluu perusvarusteena kirves?Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Esim. jos ei oo virallista murskauskuppia ja pulikkaa niin kietomalla talouspaperiin ja kirveen hamarapuolella, vasaralla tai kivella murskailet. Näin meillä
Tää oli hyvä =) Ei keittiöstä mutta kellarista. Tosin ei meilläkään kerrostalokämpässä kirvestä omistettu =)Alkuperäinen kirjoittaja No:Kenen keittiöstä ei ole kulkuyhteyttä talon muihin huoneisiin ja tiloihin?Alkuperäinen kirjoittaja ilja:Kenen keittiöön kuuluu perusvarusteena kirves?Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Esim. jos ei oo virallista murskauskuppia ja pulikkaa niin kietomalla talouspaperiin ja kirveen hamarapuolella, vasaralla tai kivella murskailet. Näin meillä
meillä, tai ei se ihan keittiössä ole, vaan keittiön vieres pannuhuonees. välillä pitää saada takka/hellapuita pienittyäAlkuperäinen kirjoittaja ilja:Kenen keittiöön kuuluu perusvarusteena kirves?Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Esim. jos ei oo virallista murskauskuppia ja pulikkaa niin kietomalla talouspaperiin ja kirveen hamarapuolella, vasaralla tai kivella murskailet. Näin meillä