Just

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wc Ankka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wc Ankka

Aktiivinen jäsen
23.01.2006
6 238
0
36
Täällä on vissiin joku pärstäkertoimen mukaan-sensuuri, ihmetyttää jos näillä normaaleilla hymiöillä kommentoin viestiä niin se poistetaan. Täällä saa olla vaikka minkälaista tekstiä ja ketjut paisua kunnon tappeluiksi, mutta mulla ei ole varaa kommentoida, eikä ollut ensimmäinen kerta kun mun viesti poistetaan jossa ei mitään asiatonta ole.

Muistanpa taas miksen viitsinyt pitkään aikaan palstailla.

Mutta tosiaan, kuten sanottu, ei ole ensimmäinen kerta enkä tästä nyt stressiä ota enempää, ihmettelen vaan miksi edelleen tietty mode pitää mua silmätikkunaan. Pahaa en kenestäkään täällä sano, tappelemaan en ala.

Mutta mä keskityn nyt tärkeämpään, eli pakkaamiseen :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Yksinkertaista; jos lainattu kommentti on ollut asiaton, niin kyllähän sekin poistetaan.

Kysyn tässä samalla että millä perusteella jotkut ketjut lukitaan,siistitään,poistetaan?Tänne on jäänyt pahempiakin ketjuja lukituksi kuin esim joku ketju rattaista+lapsista mikä poistettu.
Riippuuko modesta mitä ketjuille tehdään?

Yksinkertaista; jos lainattu kommentti on ollut asiaton, niin kyllähän sekin poistetaan.

Ai, kas, se alkuperäinenkin oli nyt sitten kadonnut. Pitempään se siellä eli :D
Mutta mä lopetan kiukuttelun ja lähden hakemaan matkalaukkua :p
Sopuisaa päivää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:

Ai, kas, se alkuperäinenkin oli nyt sitten kadonnut. Pitempään se siellä eli :D
Mutta mä lopetan kiukuttelun ja lähden hakemaan matkalaukkua :p
Sopuisaa päivää :whistle:

Ihan vaan selvennykseksi, en minä sinua silmätikkuna pidä. :/

Yhteistyössä