Just! Tässäkö tää meidän "raju ukkonen" oli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja länsisuomalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

länsisuomalainen

Vieras
Niin mainostettiin länsisuomeen "rajuja ukkosia", mutta meillä on satanut vettä tasan kaksi kertaa... Toisella kerralla 2 minuuttia ja toisella 5 minuuttia... Ei edes kukkapenkit kunnolla kastuneet! |O |O Ja edelleen ilma seisoo ja hiki valuu pelkästään istuessakin...

*ruma sana* Mihin mä saan tehä reklamaation? Ensin luvataan helpotusta ja kissan paskat sitä sitten tule... :headwall: Missä meidän luvattu ukkonen on - hä? |O

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noo äläs nyt, tänäänhän "rytisee" kunnolla :xmas: Ihan ilmatieteenlaitoskin eilen varoitteli :laugh:

No juu, onhan tätä päivää vielä vajaa 6 tuntia jäljellä, mutta aika heikolta näyttää, sillä nyt alko paistaan taas sitten aurinkokin! :headwall: Mä en ala! |O *monta rumaa sanaa* Nyt se lupaus tänne ja heti nyt! :snotty:

Ens yönä rytisee ja sataa kaatamalla Vantaalla. Se on nimittäin Murphyn laki, että kun mä nyt lähden 8 litran ämpärin kanssa kastelemaan pihaa, yöllä sataa. Muutenhan en olisi kastellut turhaan ja se taas olisi Mr Murphyn mielestä ennenkuulumatonta.

Murphyn lakia sain kokea minäkin kun kerran läksin pyöräilemään ilman sadeviittaa pelkkä ulkoilupuku päällä. Koko päivänä ei ollut satanut sitten se rajuilma alkoi. Ensin tuli pienempi kuurojonka tuulipukuni vielä piti mutta heti perään oikein rankka kuuro niin että kastuin läpimäräksi.

Voin kertoa, että täällä oliAIVAN HIRVEÄ ukonilma. Mut ei se ilmaa viilentäny. Ehei. Edelleen yhtä kosteaa, yhtä lämmintä ja yhtä hikistä.. Ja nyt lainehtii nurmikko ja aurinko paistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ens yönä rytisee ja sataa kaatamalla Vantaalla. Se on nimittäin Murphyn laki, että kun mä nyt lähden 8 litran ämpärin kanssa kastelemaan pihaa, yöllä sataa. Muutenhan en olisi kastellut turhaan ja se taas olisi Mr Murphyn mielestä ennenkuulumatonta.

Kastele oikein kunnolla jotta tänne Keravallekkin tulisi sitä ukkosta.. :D

Yhteistyössä