Just nyt tekis mieli hypätä jorpakkoon ja hukkua sinne

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Prkl |O Eilen illalla jo hampaita pestessä teki niiiin kipiää viisuriin ja mie kirosin että nyt se perkele on taas tulehtunu. No tännään ei sitte syyä mittään. :headwall: Että juu, on kipiä. Tulehtunu. Ja mie, hammaslääkäriä hautaan asti välttelevä ihmisparka rupesin vaan itkeen etten taho taas hampilekurille.

Mies sitte soitti minun puolesta minun hammaslääkärille ja pirulaiset naureskelivat sen mikälie-sihteerin kans että tämä mahoton pelkopotilas olis taas tulossa... :ashamed:

Kävin viimeksi tuolla samalla hammaslääkärillä, on yksityinen... Ja se meni ihan hyvin, otti niin hienosti huomioon sen että pelkään eikä mittään turhia juttuja sitte tehnykkään, katto vain peilillä minun viisuria :D Ja sain istua ihan oikealla tuolilla eikä tarvinnu siihen kauhupenkkiin mennä. :snotty:

Sitte ko vaavi syntyny nii pitäs uskaltaa poistattaan nuo kolme jäljellä olevaa viisuria plus tuo neljäs joka on poistettu mut päätti tulla takas ja ihan väärään paikkaan vieläpä. :$

No mutta... Kohta lähetään... Ja mie olen tosissaan itsariaikeissa täällä. Tärisen koko akka ja palelee, itkettää ja pelottaa... :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Prkl |O Eilen illalla jo hampaita pestessä teki niiiin kipiää viisuriin ja mie kirosin että nyt se perkele on taas tulehtunu. No tännään ei sitte syyä mittään. :headwall: Että juu, on kipiä. Tulehtunu. Ja mie, hammaslääkäriä hautaan asti välttelevä ihmisparka rupesin vaan itkeen etten taho taas hampilekurille.

Mies sitte soitti minun puolesta minun hammaslääkärille ja pirulaiset naureskelivat sen mikälie-sihteerin kans että tämä mahoton pelkopotilas olis taas tulossa... :ashamed:

Kävin viimeksi tuolla samalla hammaslääkärillä, on yksityinen... Ja se meni ihan hyvin, otti niin hienosti huomioon sen että pelkään eikä mittään turhia juttuja sitte tehnykkään, katto vain peilillä minun viisuria :D Ja sain istua ihan oikealla tuolilla eikä tarvinnu siihen kauhupenkkiin mennä. :snotty:

Sitte ko vaavi syntyny nii pitäs uskaltaa poistattaan nuo kolme jäljellä olevaa viisuria plus tuo neljäs joka on poistettu mut päätti tulla takas ja ihan väärään paikkaan vieläpä. :$

No mutta... Kohta lähetään... Ja mie olen tosissaan itsariaikeissa täällä. Tärisen koko akka ja palelee, itkettää ja pelottaa... :ashamed: :ashamed:

mulla on poisto edessä torstaina ja hirvittää valmiiks!!

:x

Minulla on kans järjetön pelko hammaslääkäriä kohtaan, mutta löysin , pakon ja tuskan edessä, yhden joka osasi oikein hyvin hommansa, ja en pelkää enää. voimia

Minulla on kans järjetön pelko hammaslääkäriä kohtaan, mutta löysin , pakon ja tuskan edessä, yhden joka osasi oikein hyvin hommansa, ja en pelkää enää. voimia

Mulla oli parikymppisenä kolme asiaa, mitä mulle EI tehdä tai mä kuolen!

Eka oli viisureiden poisto (sittemmin kaikki leikattiin veke eikä ollut pahakaan juttu!).

Toinen oli synnytys ja sektio (sittemmin on tehty sektiokin eikä sekään ollut paha juttu!).

Kolmas oli mahalaukun tähystys (ja sekin on tehty jo kahdesti eikä ole paha jos ei nyt mikään lempitutkimuksenikaan!).

Lisäksi on poistettu kilpirauhanen, laitettu yksi keinojuurinen hammas eli implantti ja tähystetty kerran jopa keuhkotkin kun vedin väärään kurkkuun sapuskaa, että kyllä sitä ihminen monenlaisista toimenpiteistä jälkikäteen voi näköjään sanoa että eipä ne olleet kummoisia vaikka etukäteen olin varma että kuolema korjaa NYT!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mutta eihän se sille nyt mitään tee kun se on tulehtunut, saat vaan lääkkeet ja sitten helpottaa.

No ei tee, kyllä mie sen tiiän... Mutko yksistään jo sen hammaslääkärin vastaanoton haju, ne hammas-esitteet ym saa multa jalat alta. Ja siihen penkkii minen mee ko rauhotettuna. Jos sittekkään. Tuntuu että ikkää myöten vaan pahentuu tämä pelko... Ko muistan että aikoinaan ennen yo-juhlia kävin hammaslääkärissä vielä ihan normaalisti. :ashamed:

mä tein sillee että varasin ajan hammaslääkärille ja sanoin etten voi kuvitellakaan että vedettäs mun hereilläolessa,mul oli 4kk vauva silloin ja on masennusahdistustaustaa mulla. sullahan on päihdetausta muistelisin. niin sanot että haluat nukutuksessa poiston.. mä en suostunut että olisin ottanut vaan rauhoittavaa vaan vaadin nukutuksessa ja sainkin. otettiin kaikki neljä kerralla. sulla on sillee hyvä ku on tulehtunut nii ne ei voi oikeen olla antamattakaan. ja korosta että on päihdetausta niin et voi kauheeta stressiä ottaa vastaan :)
mul meni niin että menin aamulla ja nukutti ja otti neljä pois ja sit puolen päivän aikaan pääsin kotiin

ja olin varuilta selvittäny yksityisesti paljonko maksais niin oli tonnin luokkaa, mut kunnallisella maksoi toimenpiteenä 70e. ja sain anestesialääkärin ohjeella imettää illalla,ne aineet poistuu kuulemma hyvin elimistöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja www:
mä tein sillee että varasin ajan hammaslääkärille ja sanoin etten voi kuvitellakaan että vedettäs mun hereilläolessa,mul oli 4kk vauva silloin ja on masennusahdistustaustaa mulla. sullahan on päihdetausta muistelisin. niin sanot että haluat nukutuksessa poiston.. mä en suostunut että olisin ottanut vaan rauhoittavaa vaan vaadin nukutuksessa ja sainkin. otettiin kaikki neljä kerralla. sulla on sillee hyvä ku on tulehtunut nii ne ei voi oikeen olla antamattakaan. ja korosta että on päihdetausta niin et voi kauheeta stressiä ottaa vastaan :)
mul meni niin että menin aamulla ja nukutti ja otti neljä pois ja sit puolen päivän aikaan pääsin kotiin

No tämä minun hammaslääkäri on kaavaillukki asian niin että kahessa erässä otettais ne viisurit pois ja nukutuksessa. Mutko eka pittää käyvä sielä röntgenissä että näkkee millaseen operaatioon ryhtyy, ja röntgeniin menen sitte ko on vauva syntyny. Oma moka kyllä, varmaan ollu melkein vuosi aikaa ennen raskautta käyvä sielä röntgenissä mut en oo saanu aikaseksi :whistle:

ja olin varuilta selvittäny yksityisesti paljonko maksais niin oli tonnin luokkaa, mut kunnallisella maksoi toimenpiteenä 70e. ja sain anestesialääkärin ohjeella imettää illalla,ne aineet poistuu kuulemma hyvin elimistöstä.

Mulle on ihan sama mitä maksaa, minen kunnalliselle mene. :snotty:

nukutuksessa se menee tosi hienosti. tikkien kohdalta on kipee suu sit sen jälkeen viikon verran mut se onni siitä että on uskaltanut on upee juttu! ei sun sit tarvii pelätä jos saat nukutuksessa!!! tai kylmuakin pelotti mut ei olis tarvinnut,näin jälkiviisaana :)

mäkin siirsin vuosia mut sit tuli reikä poskihampaaseen viisurin viereen pahaan paikkaan ni piti ottaa viisuri pois tieltä. ne paikkas sen reiän samalla kun olin nukutuksesa,tosi kätsyä :)

mäkin siirsin vuosia mut sit tuli reikä poskihampaaseen viisurin viereen pahaan paikkaan ni piti ottaa viisuri pois tieltä. ne paikkas sen reiän samalla kun olin nukutuksesa,tosi kätsyä :)

Onneksi mulla ei ole reikiintymistä vaivana :| Hyi... Mulla on sitte senki eestä hammaskiven kans ongelmia. Jynssään hampaat kaks kertaa päivässä ja käytän hammaslankainta niinku neuvottu on, jopa sitä hammaskiveä pehmentävää litkua kokkeilin joskus mut ei auta ei... Ja saanki sitte käyvä kaks kertaa vuojessa poistattaan sitä hammaskiveä. En tiä olisko siitä saanu alkunsa tuo pelkoki, nykyään ne poistaa semmosella laitteella joka vaan vähän kutittellee, mut se tavallinen menetelmähän on jotaki ihan kauheaa...

Yhteistyössä